Tilburgers unite!

Avri, bij Dongen. En soms Hornbach. Daar heb ik eens een grote Ficus Lyrata (echt een boom met een dikke stam) van een meter gekocht voor €60.

1 like

Intratuin gewoon :innocent:

Iemand tips waar we met een groep van 9 morgen goedkoop en lekker kunnen eten? :blush:

Of twist @Taksi, daar is ook een super lekker drie gangen menu. Is een heel simpel restaurantje hoor, maar wel lekker

1 like

@Luzarl die zijn morgen allebei gesloten :sob::sob:

Berlijn is wel open, denk ik.

Ik wil graag in mn eentje ergens eten en een boekje lezen maar alles wat ik chill vind om alleen heen te gaan heeft geen diner. Hebben jullie een tip?

Rijslust, is een pizzabar met pizza’s geïnspireerd op verschillende landen. Is redelijk nieuw!

Oh ja daar ben ik al vaak langsgefietst. Leuke plek?

Ik had een lekkere pizza en vriendelijk personeel! Ziet er ook leuk uit met allemaal planten :slight_smile:

Mijn vriend en ik zijn aan het kijken om een huis te kopen en overwegen om in een huis in tilburg te zoeken. Nu vroegen wij ons alleen af wat leuke wijken in tilburg zijn en waar je absoluut niet wil wonen. We hoeven niet in het centrum te wonen juist een beetje aan de rand.
Wie kan ons helpen :blush:?

Reeshof, Noord en Jeruzalem zou ik zelf overslaan.

Ik heb alleen in het centrum, Oud Noord en Zuid gewoond. Dat was allemaal prima.

2 likes

Wat voor iets zoek je? Ik woon zelf in Groenewoud en daar willen ook veel mensen nog niet dood worden gevonden. Dankzij mijn achterbuurman R. Donders.

De reeshof is ver weg van het centrum, maar als je daar niet perse in de buurt wilt wonen krijg je daar het meeste huis voor je geld.
Noord raad ik af.
Jeruzalem is in opkomst. Als je richting de piushaven zit, is het een prima stuk/wijk.
Oud zuid, zuid en korvel zijn leuke wijken.

1 like

Oud noord (boven het station) en Fatima (rondom de piushaven) zijn echt mn alltime favorites​:heart_eyes::heart_eyes:

Wij hebben samen met een aankoopmakelaar gezocht, hij kon heel goed vertellen welke straten wel/niet geschikt waren

1 like

Ja Fatima en Hoogvenne zijn ook leuk rond de Piushaven @Taksi

1 like

Een eengezinswoning o.i.d! Ja hoor zoveel wisselende verhalen over bepaalde wijken haha! Maar je hebt het dus wel naar je zin in Groenewoud? We hadden daar nl wel een woning gezien die we best leuk vonden haha!

@Mazikeen en @Lula Oee Thanks voor de tips! Ik ga eens even kijken! :grin:

Takke kutkermis. Er is helemaal geen doorkomen aan in de stad.
Helemaal niet gecombineerd met alle wegwerkzaamheden in de stad. Moest net van het centrum naar de Goirkestraat en het was een grote slalom. Zat op een gegeven helemaal vast in de kermis. Grrrrrrrr

4 likes

KLOTE KERMIS. Fiets normaal 8 minuten naar mijn werk en vanochtend heb ik er 23 minuten over gedaan. Slaap er ook niet fatsoenlijk door, want je hoort bij mij de geluiden (afhankelijk van hoe de wind staat).

1 like

Iemand al eens bij Doloris geweest? Hoe was het?
Ik lees dat je het hele doolhof alleen moet doen (je kunt wel met vrienden komen, maar iedereen gaat alleen door het doolhof) en op het begin wordt je geblinddoekt.

Een collega vertelde dat je na elkaar naar binnen gaat en op elkaar kunt wachten als je dat zou willen. Dus je hoeft niet per se alleen. Hij vond het wel tof.

1 like