Tinder cringe

Ik heb net een Henrik naar rechts geswiped in de hoop dat ie ook zo’n gedicht naar mij gaat sturen👌🏻

2 likes

Hahaha, alleen jammer dat dat ding niet te vreten was :joy:

Ahahahahah geweldig

Ja dat was eigenlijk een heel mooi begin van een relatie geweest

2 likes

ik ga zoooo stuk om al die gesprekken, wat een heerlijk topic! Iemand zei een keer tegen me: “Als jouw linkerbeen nieuwjaar is en je rechterbeen kerst, mag ik dan tussen de feestdagen langskomen?” … Ellende.

23 likes

‘Part time beroep, full time levensgenieter’

11 likes

Ik krijg gewoon nooit berichten

De enige cringy die ik ooit kreeg was: “Ik wil je profielfoto overschilderen in een kerk, hij is goddelijk”

Dat was trouwens ook gelijk het eerste bericht dat ik kreeg. Wonder dat ik niet gelijk gestopt ben.

17 likes

Ik like alles en stuur hoi naar iedereen
T werkt niet

2 likes

Hahaha de oudjes, lekker scoren meit :heart:

1 like

@Lula kan deze op members only? Voor de privacy van onze tinderventjes

@palmboom hahaha Corry love hem

Wel grappig dat wij in dezelfde vijver vissen… of niet :stuck_out_tongue:

5 likes

Haha pb

Beste snackbar ooit. Hij ging ook ooit zijn lievelingsautos laten zien, haalde hij een mapje onder de toonbank vandaan met plaatjes hahaha

15 likes

Haha mijn ex heeft een keer z’n MSN gefixt (werd gevraagd toen hij daar eten kwam halen) en hij was blijkbaar aan het MSN’en met allemaal meisjes en had behoorlijk wat sjans online.

4 likes

Maar waarom vroeg die dan de msn van je ex hahah

Geen sappig verhaal maar leuk om te noemen dat ik mijn vriend van tinder ken en zijn openingszin was: ‘Mijn toekomstige vrouw heet ook mijn naam. Ben normaal niet van die openingszinnen maar heeft toch gewerkt haha

14 likes

Wtf

Topics worden alleen members only gemaakt wanneer er gevoelige informatie over degene die post verstrekt wordt die eventueel gevolgen zou kunnen hebben voor deze persoon. Het probleem hier is dat het om de privacy van andere personen gaat die niet op dit forum zitten. Als je denkt dat de persoon in kwestie er problemen mee zou kunnen hebben dat je hier iets plaatst, is het beter om het helemaal niet te doen. Sterker nog, we raden iedereen af om berichten van anderen te plaatsen als zij hier geen toestemming voor hebben gegeven.

15 likes

Ik heb niet zo veel spannends, maar ik vind het wel opmerkelijk dat deze jongen na slechte marketing van zijn kant (“geen werk en verveel me”) na slechts enkele zinnen om mijn nummer durft te vragen. Het komt ook over alsof hij mijn nummer wil nu hij weet dat het qua lengte wel goed zit? :joy:

13 likes