Tinder cringe

Maar… Aan de hand van mijn screenshots kun je toch geen identiteit ontlenen?

Jammer

126 likes

Ik krijg verder eigenlijk nooit dit soort berichten;p

17 likes

Hahaha, ik ga echt stuk om de berichten en openingszinnen hier :joy: Zou willen dat ik ze ook kreeg, maar niemand begint bij mij een gesprek of zegt iets terug wanneer ik het gesprek begin. Snap ik ook nooit, waarom like je iemand dan.

1 like

HAHAHAHHA

Hij heeft nu een vriendin (geloof ik)

2 likes

hahaha wat een (pannen)koekenbakker

6 likes

Ik heb hier geen wooorden voor… Mijn hemel

1 like

Ik heb nu een match met iemand van 51 en hij is ontzettend knap maar ik weet niet zo goed of ik dit nu toch te heftig vind of het een kans wil geven.
Val m’n hele leven al op ouder, echt soms heel kut.

14 likes

Hahahaha mooi

1 like

24 bijna 25, en ja hij is lekker. Heel lekker, fout lekker.

1 like

Met goede baan, en eigen appartement in Amsterdam

4 likes

Waarom ben jij niet mijn vriendin? Die van mij zeggen allemaal: niet doen, 35 is bovengrens.

Hij heeft trouwens ook zn eigen boot.

8 likes

Mee eens en ik hoef die kinderen van 21 niet waar zij soms mee komen. Maar net begon iemand erover of en wanneer ik z’n dochter van 7 wilde leren kennen. Dat vond ik toch wel heavy.

Als het niet goed weet wat je er van vindt dan kan je toch op date gaan en dan zie je vanzelf hoe dat bevalt? Je zit er niet meteen aan vast.

8 likes

Ja dat zou kunnen inderdaad maar ik heb vaak graag al een duidelijke visie wat ik er zelf mee wil en verwacht voordat ik zo’n stap zet.

Nou ja het is natuurlijk wel zo dat mensen van die leeftijd (51) negen van de tien keer al een “leven” achter zich hebben. Getrouwd, gescheiden, kinderen gekregen etc. Daar moet je maar net op zitten wachten.

Ik vind het ook altijd een beetje dubieus wat zo’n man dan moet met een guppie van 25.

12 likes

Er zitten altijd rare bij maar sommigen daar heb je gewoon een diepe klik mee. Heb al een keer een jaar een relatie gehad met iemand van 43 en ging super.

Ik zou het doen, kijk gewoon of het wat is. Je hoeft niet gelijk te trouwen… of ben je wel op zoek naar iets serieus? Als het gewoon om te scharrelen is zou ik het sowieso doen. @Mulier

Toen ik nog internetdatete ben ik op een gegeven moment van ouder (ik ben 29, toen 28, zij 34-37), naar wat jonger gegaan. Die oudere mannen vond ik zó beschadigd en hebben al zo’n leven. Werd er gek van. Willen bepaalde dingen niet meer die voor mij nog heel belangrijk zijn (kindjes, trouwen, gewoon ervoor durven gaan). Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar ik vond er niet zoveel… Heb nu een 1 jaar jongere, en het is een wereld van verschil! Wat een verademing.

9 likes