Tinder cringe

Als die dat nou had geantwoord zou ik m op date vragen :cold_sweat:

30 likes

Ik heb weleens een date gescoord doordat een vriendin een foto met mij op haar Tinder gebruikte :sweat_smile:

14 likes

was dat gisteren? op mean girl day ‘october 3rd’
dat zou helemaal mooi zijn :stuck_out_tongue:

5 likes

Neen van het weekend! Kan niet alles plannen :frowning:

Hij antwoordde daarop: ik vind het kortzichtig en kut

Krijg ik dit ineens

8 likes

“brutale scherpte”

wat? :stuck_out_tongue:

13 likes

Ja ik weet het ook niet :woman_shrugging:t2::woman_shrugging:t2:
Als ze een leuk gezicht hebben komt er altijd zulke onzin uit

18 likes

Ik las hier trouwens ergens over het leed dat daten heet topic maar vind het niet, is het weg?

Dat is voor members only

Ooh oke dacht al dat het weg was, was mn favoriet op egf

Na 50 posts kun je toegang vragen !

1 like

yay!
ik was rond het einde van egf niet meer zo actief dus ook wat gemist dat er opvolgers waren gemaakt, laatst WT tegen gekomen maar hier is het veel actiever en even leuk als vroeger!

6 likes

Ja dit óf ze zijn dodelijk saai. Zo had ik ooit een date met een ontzettend knappe jongen, echt een leuk koppie had hij met donker beetje krullend haar en grote mooie ogen. Maar man, hij was zooooo saai en ongemakkelijk. Zo jammer :frowning:

4 likes

dat is echt vaak zo helaas :frowning: dat maakt ze dan meteen minder knap voor mij, arrogantie ook

Dat is van Teddy Bear Hospital. Daar doen in Nederland alle medische faculteiten aan mee, maar ook in het buitenland. Dan kunnen 4-6 jarigen als vader of moeder met een knuffel naar ‘het ziekenhuis’. En die worden dan door geneeskundestudenten onderzocht.

Het is een project om angst voor de dokter/ziekenhuis te verkleinen. Als dat zijn foto was, dan was hij dus nog student. Of het was een oude foto.

15 likes

Echt he!! Alsof je maar één positieve eigenschap kan hebben :thinking:

Kwam vandaag echt een pareltje tegen

49 likes

Ik denk het? Heb eigenlijk spijt dat ik hem niet naar rechts heb geswiped. Had vast een leuk gesprek voor hier opgeleverd.

2 likes

Lekker kunstzinnig. Zit zeker op het Rietveld oid

2 likes

Ik dacht rozenblaadjes