Tinder cringe

Ik heb ze allebei gebruikt hahaah

60 likes

Hahahaha perfect met zijn reactie nog tussendoor

1 like

haha dacht ook direct aan die film ja!

Iemand vroeg net of ik “weekendplannetjes” had :tired_face:

32 likes

Omg deze kwam ik ook tegen gister. Was wel een knappe dude though, maar met dat soort teksten mag je opzeiken hoor.

3 likes

Wat doen jullie als je dat eigenlijk niet hebt? Ik haat die vraag echt intens omdat ik dit 9 van de 10 keer niet van te voren weet en omdat mijn uitgaans- en feestdagen zich niet beperken tot het weekend.

Zeggen dat ik er nog niet helemaal uit ben wat ik ga doen, denk ik. Als je zegt ‘niks’ of ‘weet ik nog niet’ zien ze het misschien als hint hahaha

1 like

Hahaha ja dat is zeker zo. Ik ben altijd bang dat als je zegt “niks” dar ze denken: tering wat een saaie doos

2 likes

Hahaha, ja snap ik wel, maar eigenlijk interesseert dat me niks. Heb nu tegen iemand gezegd dat ik zondagavond altijd boer zoekt vrouw kijk, dus als hij wat wil doen moet hij meekijken. Geen uitzonderingen.

23 likes

Jezus die voelt zichzelf belangrijk

@anon39978576 verkeerde topic prinses

3 likes

Net zo kut als een bio: “vraag maar!”
gelijk naar links hoor meine gute

12 likes

Oh kak.

haha ik word echt boos als iemand iets richting ‘zo overtuig me maar’ ofzo zegt. Dan denk ik -lekker arrogant- uh je mag blij zijn dat ik je geliked heb en met je chatten wil!

19 likes

Maar dit hoeft toch niet per se een seksuele voorkeur te zijn?

1 like

Oh ja, of ik ben heel die ‘sapiosexual’ ook zo beu gelezen en vind het een beetje lame.

1 like

Nou ja, op zich wel handig als je dat bij voorbaat al weet toch, dan hoef je geen tijd te ‘verspillen’.

1 like

Ik bedoelde dat diegene ook kan bedoelen dat hij in het algemeen gewoon dominant is en iemand zoekt die daar mee om kan gaan. Maar misschien ben ik naïef hoor haha

1 like

Ok

26 likes

Hahahaha omg. Hij doet veel te bijdehand, want zijn zinnen lopen helemaal niet lekker. Doet zich wijzer voor dan ie is. :face_vomiting:

17 likes

Haha ja. Eerst schooien en dan zo doen :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes