Ja dat vond ik jammer maar hij is verder echt heel leuk en erg mijn type, dus dat rammen we er nog wel uit
Hij heeft zn hoofd overdreven duidelijk gefotoshopt op een soort Arnold Schwarzenegger lichaam
Ik krijg een lachkick van deze foto
Hakan heeft een dunnere taille dan dat ik heb
Nou ik vind het serieus een hele erge afknapper als iemand weinig taalgevoel heeft. Weet niet waar dat vandaan komt…
Ik ook hoor, enorme afknapper vind ik dat! En nu ben ik tóch aan het daten met iemand die totaal niet kan typen. Soms moet je er een beetje overheen kijken blijkbaar (lukt me nog steeds niet echt haha).
Ik ook Al zou het met iemand wiens eerste taal het niet is, minder zijn. Maar anders is het echt een no go voor mij.
Nou echt een goed antwoord hè! Vraag me af wat je met zo’n openingszin wil.
En inderdaad, ik kan ook slecht tegen dit soort fouten, jou in plaats van jouw enzo
Ik doe dat ook wel eens en als het dan geen match is ben ik best teleurgesteld
Dit was ook echt raar haha waarom zou je dat nog ff op tinder komen melden, we hadden echt drie regels gepraat
Jij bent goed
Held
Haha ik denk dat hij ze niet eens allemaal snapte.
Stel je voor dat je hiermee op date was gegaan😭 Hele avond zijn mansplaining aanhoren
Ik ben het met je eens dat een avond met hem kut lijkt, maar waarom is tegenwoordig alles meteen mansplaining? Misschien is hij wel gewoon een enorme betweter en doet hij tegen iedereen zo
Haha nee je hebt gelijk, achteraf dacht ik ook: hmm niet per se mansplaining dit, eerder iemand die zichzelf iets te graag hoort praten.