Haha ook serieus een maand later
‘Ik ben gesettled’
Haha misschien doet hij wel allebei, iig zou ik ook niet hem gaan daten om het uit te vinden
Wat een meervaller!!! Ik wilde forel een gezellig gesprek voeren met Joop, maar hij hapte niet.
Dit soort dingen vind ik ook super irritant, op een moment dat je amper een gesprek hebt gehad en dat mensen er dan, in mijn ogen, dramatische voorstellen tegenaan gooien in de trant van uit eten en bloemen. Ik ken je amper (net 10 berichten uitgewisseld ofzo) en het stoot me echt af. Alsof ze verder ook niks te bieden hebben naast materiële dingen.
Haha heerlijk topic dit! ik zal eens kijken wat ik op mijn tinder kan vinden
we want more
we want more
Ja! Ik heb nooit Tinder gehad omdat ik al een vriend heb ver voor Tinder, dus probeer het op deze manier in te halen
Hahahahahaah
Jaaa same. Zou echt graag eens willen tinderen, gewoon om sensatie te zoeken
Haha jaa vooral wat voor gekkies je tegenkomt…
Oké ik ga ff de raarste profielen die ik zie proberen te liken en dan hopen dat ik match.
Alles voor dit forum
Ik kan dus niet meer swipen. Krijg telkens een mededeling dat mn likes op zijn en ik 12 uur moet wachten. En dan na die 12 uur swipe ik twee keer en krijg ik weer de mededeling dat mn likes op zijn
Ja je hebt er 100 per dag
Je liked wel veel dan
Ik swipe meestal alles naar links, uitzonderingen naar rechts
Nou als ik lekker met vriendinnen zit te swipen liken we er zeker wel 100 per avond haha. Maar ik heb nooit veel matches want ik vind dat irritant, dus het is allemaal nep/schijn
Ahhh ja beter te weinig matches dan te veel vind ik! Ik heb ook niet veel matches en gesprekken beginnen doen de mannen ook al niet graag…
Nee ik ontmatch sowieso iedereen die niet praat binnen drie dagen, momenteel heb ik er 10 ofzo en ik praat met vier echt leuk en dat is wel perfect