@anon98052296 @HvO thanks dames
Inderdaad wat Linus en HvO ook zeggen, super kinderachtig. Snap dat nooit. Blijkbaar is het moeilijk om eerlijk te zijn maar is negeren een betere optie Nu voelt het waarschijnlijk kut maar zo’n man heb je inderdaad niet nodig.
Zou iemand op zijn werk erachter kunnen zijn gekomen en dat er gedreigd is met ontslag o.i.d. als hij niet het contact verbreekt? Weet dat er veel vage acties zijn op tinder, maar vind dit wel next level hoor.
Precies dit @Flamingo er moet toch haast iets anders achter zitten? Super rot voor je, lijkt me heel heftig zoiets.
Jongens ik ben de grootste tinder noob ever, ben zo ongemakkelijk help hahaha
Hoe begin je überhaupt een gesprek op tinder en vinden jullie het niet ongemakkelijk als jullie bekende tegen komen zoals vrienden van je zus/broer? Ik overthink denk ik gewoon te veel hahah
Ik zeg gewoon hey of reageer op iets uit de bio. En ik vind dat allemaal niet ongemakkelijk, want zij zitten toch ook op tinder? Ik like bekenden ook altijd en als we dan een match zijn zeg ik hahaha hoi!!! of iets anders grappigs/leuks. En als we geen match zijn komen zij er ook nooit achter dat ik hun heb geliked!
Oh love dit topic. Heb zelf geen Tinder, ook nooit gehad, maar dit is echt top!
Wat een …! Echt waardeloos en zo kinderachtig. Zeg gewoon waar het op staat denk ik dan. X
Biecht: Ik heb dit vroeger toen ik tinderde zo vaak gedaan als ik geen zin meer in iemand had. In my defence: is wel 5 jaar geleden en zou het nu niet meer doen. Echt heel kut en onaardig.
(Of nou ja ik had nooit iemands nummer dus ik hoefde diegene alleen op tinder te unmatchen maar alsnog echt erg.)
“Motten houden van me”
Ja ik heb ook wel eens een gesprek laten doodbloeden omdat ik hem toch niet echt leuk vond. Ja sorry. Maar dan had ik niet echt diepgaande gesprekken of een date gehad hoor. Zo praat ik het toch goed voor mezelf. Maarja karma is een bitch want het is mij ook wel eens overkomen.
Ik heb ook wel eens jongens gewoon genegeerd en uiteindelijk geblokkeerd, maar enkel nadat ik al eerder had aangegeven dat ik nu een vriend had en ze maar bleven berichtjes sturen. Was wel voornamelijk omdat ik het niet chill vond naar mijn vriend toe.
Ik heb dit ook wel is gehad en ik ben daardoor zo erg aan mezelf gaan twijfelen daardoor. Ik weet niet of jij dat ook hebt, maar ik wil graag tegen je zeggen dat dit helemaal niks met jou te maken heeft en alles met hem! Het getuigd van geen respect en van zo’n persoon kan je beter af zijn.
Zonnetje in huis wel. Ipv antwoord geven heeft ie me geblokkeerd en verwijderd. Haha snap dat niet, wat verwacht je dan?
Geen wonder dat die vent op tinder zit.
Heb er nu 2 gevonden die de moeite wel waard zijn om te delen. Ik mocht altijd graag kloten op tinder en het vooral niet te serieus doen.
Ik heb ook altijd alles geliked, dat kon eerder nog. Dus op het einde had ik 6000 matches. Tinder was m’n favoriete bezigheid en was er hele dagen mee bezig. Alleen ik reageerde bijna op niemand en toen heb ik een ban gekregen omdat ik fake was volgens tinder. :’)
En het is inderdaad al 3 jaar geleden.