Tinder cringe

Ik zou dit niet matchen, die zinsbouw, gebrek aan interpunctie en idd RIJZEN…

2 likes

Haha, nee, ik heb hem dus ook keurig weggeveegd naar links. Kon het ook niet aan :stuck_out_tongue:

2 likes

Leuk ook hoe die komma iedere keer weer een andere plek krijgt

22 likes

En hoe bedoelt hij die emoticon?

“haha ik zeg wel sportief maar eigenlijk ben ik dat helemaal niet”?

4 likes

Flauw hoor. Is jouw hobby soms niet boeken lezen nieuwe uitdagingen aan gaan?

13 likes

Wow ja wat jij schrijft is wel herkenbaar. Vooral dat stukje over geen zeggenschap hebben.
Wat naar. Ook dat hij het zelfs niet begreep nadat derden hem er op aan spraken. Hier is het gelukkig stil. Hopelijk blijft ie dat ook. Gekke mensen op de wereld

Noh dat vind ik wel kinderachtig hoor :eek:

1 like

Wat een eikels. :angry:

1 like

Heel kinderachtig dit zeg. Jeetje…

Goh, lijkt me toch een vrij normaal begin van een gesprek. Maar wat jij wil pretentieuze lullo :slightly_smiling_face: Ga jij maar lekker de zonnegroet in je eentje doen. Byeeeeee

72 likes

Yoga en een soepel gesprek. I see what you did there

8 likes

Ja, echt. Oke: het is één ding om het te denken - maar waarom zou je zo stuck-up willen overkomen op je profiel? Heb je dan niks origineels te melden over jezelf? Denk het

2 likes

Oké jammer dat je iets hebt losgelaten over die gast, maar hoe kansloos is dit dan. Een kennis van me zat laatst op de mobiel van m’n beste vriend en toen wilde ik iets persoonlijks zeggen (gelukkig had ik door dat er anders getypt werd), maar wtf hou je gesprekken gewoon privé ofzo. Tinder of app of wat dan ook.

3 likes

Ik heb er helaas geen printscreen van maar mijn ergste gesprek ooit was met zo’n kerel die blijkbaar tinder gold had. Hij woonde in Philadelphia en wilde naar Nederland en alvast wat mensen ontmoeten. Hij vertelde dat ie geil was, dus ik zei good look jerking of then. En toen kwam het, hij zei dat hij het sexy vond als honden vrouwen neukten. WTF omg mega creepy. Ik dacht dit is een grap en dat hij misschien met dogs een bepaalde type man ofzo bedoelde. Nee maar hij meende het echt. Whaa, hoop dat ie is opgenomen. Gatver. Oja en hij wilde me dan als vrouw en dat ik bij hem daar ging wonen etc. Eh nee ik sterf liever direct.

3 likes

OMG, meer kan ik niet uitbrengen

4 likes

Begin dit jaar had ik een match met een jongen. Hij wilde langskomen en vroeg of hij condooms mee moest nemen. Ik zei dat dat niet nodig was omdat ik geen seks wilde en toen antwoordde hij met ‘We kijken wel ff hoe het loopt’
Nou eh nee bedankt haha dus toen heb ik hem ontmatcht en daarna ging hij me stalken en bellen (@Dombo @anon37686689 weten jullie dit nog??)
Ik zag hem net lopen hand in hand met een meisje. Ik vraag me zooo af of hij tegen haar ook zo asociaal is geweest. En ik ben benieuwd of hij me herkende…

6 likes

Ik was 5 jaar geleden echt verslaafd aan tinder. Heb er twee jongens leren kennen en dat zijn nog steeds hele goede vrienden van me. Dat was gelijk duidelijk en nooit de behoefte gehad om ze op een andere manier te zien en dat was ook wederzijds.

Met 2 jongens dates gehad. Eentje een tijdje mee gedate alleen dat bleek toch niks te zijn. En met eentje ben ik nu bijna 3 jaar samen.

Ik heb zoveel dingen meegemaakt op tinder, heb ontzettend veel screenshots dus ik ga eens op zoek en ze hier posten.

34 likes

Uit de oude doos:
(dit vond ik oprecht wel netjes)

En, als je op de kerstborrel je collega’s voor je laat tinderen:

33 likes

Even een update’je. Ik heb zondag een date gehad met de “therapeut”, het was oprecht super gezellig, erg veel gelachen en er vielen geen ongemakkelijke stiltes. Tot gisteren nog geappt, en toen ik vanmorgen op whatsapp keek zag ik dat hij me ineens geblokkeerd heeft, is was niks voorgevallen of iets dergelijks, gewoon uit het niets. Via tinder kon ik hem niet meer vinden en op social media heeft hij me ook geblokkeerd. Ik kan me daar zo rot over voelen, zeg dan gewoon wat er op je hart ligt en doe niet zo kinderachtig.

4 likes

Wtf? Super kinderachtig. Je bent beter dan dit!

10 likes