Tinder cringe

Stuur dit:

32 likes

Hahahahaha :joy:

Oké dan :ok_hand:

12 likes

Call me banananana

5 likes

Call me by your name :heart:

2 likes

Uh wat

Ik zat eerder met mn ogen te rollen bij atletisch lichaam

5 likes

99 likes

Dit is mijn droom

3 likes

Ik vind het een persoonlijk en betrokken bericht juist, inderdaad wel wat over hemzelf maar ik zie dat als een plus. Je krijgt tenminste hele verhalen uit hem zo te zien. @anon46421473

Ik ben net gevraagd om volgende week twee dagen mee te gaan naar de Veluwe met een match die ik nog nooit heb gezien. Het is niet dat ik het niet vertrouw, volgens mij is het echt een goedzak. Maar twee dagen meteen op elkaars lip? Is dat nou een goed idee?

Wow dat zou ik nooit doen, meteen 2 dagen. Met z’n tweeën? Kun je anders niet een half dagje langsgaan ofzo?

1 like

Ja, met zijn tweeën in een tweepersoonskamer. Waarom zou je het nooit doen?

Nou de kans dat ik hem na 2 dagen nog steeds leuk vind is minimaal denk ik haha, ik vind het echt wel intens meteen 2 dagen. En daarnaast zou ik altijd nog wel in mijn achterhoofd houden ‘wat als hij toch anders blijkt te zijn dan hoe je hem nu hebt gesproken’, dan zit je daar.

Mijn vorige bericht was trouwens mijn allereerste ingeving maar ik ken je situatie natuurlijk niet, spreek je hem al langere tijd? Kun je met eigen vervoer gaan zodat als het écht vreselijk blijkt te zijn dat je gewoon zelf weg kan gaan?

2 likes

My thoughts exactly! Ik denk dat ik na twee dagen samen eerder weg zou lopen als vrienden. Je ziet meteen zo veel van elkaar. :sweat_smile:

Ik zit er nog steeds over na te denken wat ik zou doen, en mijn conclusie nu is dat alle opties nu wijzen op niet doen:

• Stel het lijkt je nu echt een superleuke jongen en je denkt dat er echt een klik is, dan scheppen 2 dagen toch wel hele hoge verwachtingen, terwijl als je gewoon een ‘normale’ eerste date zou hebben de kans groter is dat het leuk is en blijft, en nog een keer wil afsprekn
  • Je denkt van de jongen: mwah ik weet niet: In die 2 dagen zul je wel dingen van hem zien die je niet helemaal aanspreken, die worden uitvergroot in vergelijking met een andere eerste date

Dat weegt niet op tegen het voordeel van een gratis weekendje weg denk ik

Tenzij je denkt van lekker weekendje seksen met die kerel en dan hoef ik hem nooit meer te zien natuurlijk:grin:

2 likes

Lekker met je mannetje

29 likes

Ik zou het wel doen, er is vast wel een escape optie te bedenken is toch?

Kanye (of Ye tegenwoordig?) lacht niet, krijg je rimpels van enzo.

2 likes

We gaan nu op date! To be continued

21 likes

Spannend! Veel plezier

1 like