Kwam een screenie uit mei tegen
Nee dit is een oud screenshot haha, ik had mn foto veranderd en dat stond onderin of zo? Ging het terugzoeken maar hij heeft de match opgeheven (eindelijk)
Edit: o nee hij had gereageerd op mn nieuwe foto met mn naam haha
Gaan jullie nog van bil?
De aanhouder wint
Soms heb je toch van die feestjes met als thema de jaren ‘30 of jaren ‘50 of zo… eigenlijk heb ik hierdoor best zin om eens een ‘realistisch themafeestje’ uit zo’n tijdperk te geven. Lijkt me echt grappig en leerzaam. (En beter dat je andere tijden niet meer romantiseert.)
Misschien meer een bericht voor het datatopic maar daar kan ik niet in
Ik heb recentelijk voor het eerst een date gehad via tinder. Vond het echt super spannend (ook omdat ik überhaupt al jaren niet op date geweest was) Heel toevallig kent hij wat mensen uit mijn stad waarvan ik ook weet wie het zijn, dit gaf mij een soort zekerheid dat het geen gekkie zou zijn. Anders had ik het misschien helemaal niet gedaan…
Gezellige avond gehad en op het eind zei hij meteen dat hij mij weer wilde zien. Nu had ik bijna een week niks van hem gehoord (sowieso geen apper) krijg ik nu ineens een bericht met wanneer zie ik je weer? beetje dubbele gevoelens
Hij heeft na de date gezegd dat hij je weer wilde zien en heeft dat nu nog een keer gezegd, ik vind dat wel enthousiast klinken hoor. Ja oke een week is best lang, maar denk dat dat er dan gewoon aan ligt dat ie niet zo’n apper is en er wellicht gewoon vanuit ging dat het goed zat omdat jullie de date goed hadden afgesloten en hij gezegd had je nog wel te willen zien.
Of begrijp ik je verkeerd en vind je het gewoon jammer dat jullie elkaar verder niet gesproken hebben? Heb jij hem wat gestuurd afgelopen week?
Ik kreeg net een bericht : Licht het aan mij of heb jij hele fijne lekkere heupen en dijen?
AAH kots kots
Holy shit dit is next level vies
Stuur dit:
Hahahahaha
Call me banananana
Call me by your name ️
Uh wat
Ik zat eerder met mn ogen te rollen bij atletisch lichaam
Dit is mijn droom
Ik vind het een persoonlijk en betrokken bericht juist, inderdaad wel wat over hemzelf maar ik zie dat als een plus. Je krijgt tenminste hele verhalen uit hem zo te zien. @anon46421473
Ik ben net gevraagd om volgende week twee dagen mee te gaan naar de Veluwe met een match die ik nog nooit heb gezien. Het is niet dat ik het niet vertrouw, volgens mij is het echt een goedzak. Maar twee dagen meteen op elkaars lip? Is dat nou een goed idee?