Tinder cringe

Wow dat zou ik nooit doen, meteen 2 dagen. Met z’n tweeën? Kun je anders niet een half dagje langsgaan ofzo?

1 like

Ja, met zijn tweeën in een tweepersoonskamer. Waarom zou je het nooit doen?

Nou de kans dat ik hem na 2 dagen nog steeds leuk vind is minimaal denk ik haha, ik vind het echt wel intens meteen 2 dagen. En daarnaast zou ik altijd nog wel in mijn achterhoofd houden ‘wat als hij toch anders blijkt te zijn dan hoe je hem nu hebt gesproken’, dan zit je daar.

Mijn vorige bericht was trouwens mijn allereerste ingeving maar ik ken je situatie natuurlijk niet, spreek je hem al langere tijd? Kun je met eigen vervoer gaan zodat als het écht vreselijk blijkt te zijn dat je gewoon zelf weg kan gaan?

2 likes

My thoughts exactly! Ik denk dat ik na twee dagen samen eerder weg zou lopen als vrienden. Je ziet meteen zo veel van elkaar. :sweat_smile:

Ik zit er nog steeds over na te denken wat ik zou doen, en mijn conclusie nu is dat alle opties nu wijzen op niet doen:

• Stel het lijkt je nu echt een superleuke jongen en je denkt dat er echt een klik is, dan scheppen 2 dagen toch wel hele hoge verwachtingen, terwijl als je gewoon een ‘normale’ eerste date zou hebben de kans groter is dat het leuk is en blijft, en nog een keer wil afsprekn
  • Je denkt van de jongen: mwah ik weet niet: In die 2 dagen zul je wel dingen van hem zien die je niet helemaal aanspreken, die worden uitvergroot in vergelijking met een andere eerste date

Dat weegt niet op tegen het voordeel van een gratis weekendje weg denk ik

Tenzij je denkt van lekker weekendje seksen met die kerel en dan hoef ik hem nooit meer te zien natuurlijk:grin:

2 likes

Lekker met je mannetje

29 likes

Ik zou het wel doen, er is vast wel een escape optie te bedenken is toch?

Kanye (of Ye tegenwoordig?) lacht niet, krijg je rimpels van enzo.

2 likes

We gaan nu op date! To be continued

21 likes

Spannend! Veel plezier

1 like

wtf betekent dit

18 likes

Die kwam ik ook tegen! Iets met privé foto’s gok ik?

1 like

Jeej, leuk om te lezen

Je mag met zijn privé spelen?! :joy:

5 likes

misscchien moet je er wel “ik lijd” van maken :stuck_out_tongue: of staat het zo niet in je bio

1 like

Niks meer gehoord Flamingo? Het begon zo leuk, ik kan me eigenlijk niet goed neerleggen dat het zo eindigt, terwijl het niet eens mijn date is en ik je ook niet ken :see_no_evil:

7 likes

Nope, niks meer gehoord en hij heeft me nog steeds geblokkeerd. Denk dat ik het gewoon links moet laten liggen en er niet teveel overna moet denken, anders haal ik mezelf alleen maar naar beneden :sweat_smile:. Ik ga gewoon vrolijk verder!

2 likes

Ja groot gelijk. Vind het echt gewoon een asociale actie. Aangezien je een intake hebt gehad krijg je denk ik een vervolgbehandeling daar? En dan kom je hem misschien tegen?

Haha iemand moet dat beroep hebben natuurlijk :yum: Dus het kan zomaar echt zijn

1 like

Ik herken je gevoel en ik hoop ergens dat dat Fat Girl Syndrome niet echt bestaat, maar ik ga het nu googlen :smile:

Hopelijk issie echt!

1 like