Tinder cringe

Walgelijk zulke mannen, zoiets doe je niet als je getrouwd bent. Ik snap wel dat je je er naar om voelt maar je wist van niks, dus je kon hier echt niks aan doen!

3 likes

Bah! Vieze man, naar dat je dit moet hebben… Het is niet jouw fout! Niet te lang naar om voelen <3

2 likes

Wat een idioot ook dat hij nog wil afspreken ook. Super stom dat jij je hier nu kut om voelt terwijl je er niks aan kan doen, absoluut niet jouw fout!

1 like

Jeetje dat hij dan ook nog wil afspreken… Goed dat jij nu de boot af houdt!

1 like

Deze jongen kwam in mn instaberichten. Hoezo denk je dat ik dingen van je wil weten? Je voegt mij toe?
Nu zegt ie dat ik geen prater ben (hahaha jullie weten wel beter) maar ik ben gewoon niet zo geïnteresseerd :flushed:

10 likes

haha er vraagt een knul op Tinder of we het hey hallo alles goed gaan doen, of slechte openingszinnen zullen sturen.

Dus wie weet er voor mij een leuke openingszin naar een jongen? Google geeft vooral stomme dingen of waarvoor je elkaar moet zien.

3 likes

Hoi ik heb een opening en jij hebt zin.

4 likes

Hoeveel weegt een ijsbeer? Genoeg om het ijs te breken.

Als jij een hamburger was, zou ik je mcdreamy noemen.

Heb jij een EHBO doos? Ik ben zojuist voor je gevallen.

Heet jij soms Google? Want jij bent alles wat ik zoek.

5 likes

Ik verzin altijd iets naar aanleiding van zijn naam. Had er laatst eentje die Luke heette en toen vroeg ik of zijn vader Phil heet (modern family). Trouwens geen reactie op gekregen, dus misschien kan je beter mijn advies niet opvolgen.

23 likes

jouw vader is een dief…

4 likes

Ben jij soms een bus? Want ik voel een connexxion!
Heb je een pleister? Ik ben voor je gevallen!
Kom je uit de kraan? Je bent echt een spetter!

18 likes

Is je vader piraat? Want jij bent een schat!

Ik vind deze ook wel leuk, denk alleen wel dat hij in het echt leuker is.
‘Is het de of het magazijn’
‘Antwoord’
‘Het is jij mag er zijn :smirk:

21 likes

Ik heb het nummer van een jongen gekregen via een collega en ben op zijn aanraden begonnen met de vraag hoe zwaar een ijsbeer is.

We zijn nu twee jaar verder en we hebben samen twee katten.

72 likes

Haha, thanks voor de hulp guys! Ik begin met de ijsbeer, denk ik ;p
En aangezien ik laatst 100 mannen naar rechts geswipet had, gooi ik er ook nog een paar naar andere matches uit haha

4 likes

Deze is ook leuk

1 like

Kom jij hier vaker

Ken jij mij niet ergens van.

2 likes

Bij Luke is mijn standaart zin : Luke ?! I AM YOUR FATHER!

4 likes

Houd je ons op de hoogte hoe succesvol ze zijn?

Will do, maar ik ben echt reteslecht in het gesprek gaan houden :sweat_smile:

Ik krijg nu een berichtje met ‘hee zullen we vanavond’

zullen we vanavond WAT? Drinken? Hoela hoepen? Lekker in m’n eigen bedje slapen?

3 likes

Aha, dat had hij natuurlijk gehoopt. Snap nu mijn doodvonnis.
Maar had zo graag gezegd dat ik graag een schoonvader wilde hebben die random een alpaca koopt :frowning:

2 likes