Tinder cringe

De geit is gemolken. Jongens, hij is dun.
Nee niet dat, de man zelf. Dun, kaal, grote tanden, geen bovenlip, viezig baardje, militair. Foto gemaakt liggend op bed. Hij oogt klein

Ik krijg hier geen rillingen van

33 likes

Zo niet wat ik had verwacht

2 likes

ik krijg wel de rillingen van die beschrijving.

25 likes

Gelukkig hebben we er geen toto op gezet. Niemand verwachtte dit

8 likes

Het enige wat ik ergens wel verwachtte was het kaal zijn en dun.
Ik had dus wel een kleine winst gehad hahahaha

2 likes

Kaal had ik voorspwld. Breaking bad mannetje

3 likes

En @Guilty jullie hebben het internet gewonnen vandaag!

3 likes

haha ja echt ff gone bad

1 like

Omg dacht ff dat hij echt op tinder zat. Dat zou een scoop zijn.

2 likes

Wat een vermakelijke ochtend was dit.

4 likes

Aahw wat aardig. Ben benieuwd wat hij gaat koken.

66 likes

Het hele woord verwennen… braaaaak

6 likes

Stel je voor dat niet hij maar zijn vrouw op dit forum zit, en het allemaal lachend mee zit te lezen omdat ze niet doorheeft dat het om haar Erik gaat. Omg. Zou echt vreselijk zijn.

10 likes

Walgelijk zulke mannen, zoiets doe je niet als je getrouwd bent. Ik snap wel dat je je er naar om voelt maar je wist van niks, dus je kon hier echt niks aan doen!

3 likes

Bah! Vieze man, naar dat je dit moet hebben… Het is niet jouw fout! Niet te lang naar om voelen <3

2 likes

Wat een idioot ook dat hij nog wil afspreken ook. Super stom dat jij je hier nu kut om voelt terwijl je er niks aan kan doen, absoluut niet jouw fout!

1 like

Jeetje dat hij dan ook nog wil afspreken… Goed dat jij nu de boot af houdt!

1 like

Deze jongen kwam in mn instaberichten. Hoezo denk je dat ik dingen van je wil weten? Je voegt mij toe?
Nu zegt ie dat ik geen prater ben (hahaha jullie weten wel beter) maar ik ben gewoon niet zo geïnteresseerd :flushed:

10 likes

haha er vraagt een knul op Tinder of we het hey hallo alles goed gaan doen, of slechte openingszinnen zullen sturen.

Dus wie weet er voor mij een leuke openingszin naar een jongen? Google geeft vooral stomme dingen of waarvoor je elkaar moet zien.

3 likes

Hoi ik heb een opening en jij hebt zin.

4 likes