Tinder cringe

Even serieus ik had echt plezier in dit topic, maar ik ben nu al helemaal klaar met de discussie die gevoerd wordt.

Laat maar, sorry Erik, je bent een goede man en verdient niks dan goeds

4 likes

Ik hoef geen foto of die man erbij te naaien of wat dan ook. Ik wil gewoon weten of mijn beeld van hem bij zijn profiel klopt.

Als guilty ineens zegt hij lijkt op Humberto Tan dan denk ik alleen " Oh huh niet verwacht". En dan ga ik slapen.

15 likes

En ik hoop dat je zo heet bent als je denkt dat je bent :v:t2:

5 likes

Lieve Erik… Lief dagboek,

Jongens kom op, we mogen toch wel gewoon lachen en grappen maken over een belachelijke Tinder situatie. Er worden geen privé dingen gedeeld, er wordt geen leven verziekt. Gewoon een aantal meiden die lachen over de illusie van een Erik.

Erik, ook al heb je nog niet op me gereageerd, gozer jij hebt mij wel vreselijk laten lachen vanavond!

25 likes

MISTER GREY IS AAN HET TYPEN

Leest hij mee op het forum…?

5 likes

Huh ben je nou voor of tegen Erik belachelijk maken? :joy:

6 likes

download%20(3)

13 likes

Voor de belangstellenden, Erik en ik hebben het heel gezellig

28 likes

Haha gelukkig maar, anders is zijn enige ondeugende geheimpje straks dat hij onherstelbare ruzies heeft veroorzaakt op FF.

4 likes

Hey hallo… ik zag erik als eerst

5 likes

Diepgaande discussies…

Nee, hij heeft verteld dat hij 31 is en waar hij vandaan komt. Hij vond het leuk dat ik belangstelling heb om zijn ondeugende geheimpje te zijn.
Helaas wilde hij niet als eerst een foto sturen. Dus ik ben even aan het bedenken hoe ik dat oplos haha
Ik denk dat zijn vrouw op bed ligt, want hij reageert nu wel redelijk vlot.

3 likes

Aangezien Erik toch al van meerdere walletjes wil eten, kunnen we hem best delen hoor :wink: :wink: :wink: :see_no_evil:

1 like

Ja dat of zn moeder is naar huis gegaan.

11 likes

Goede feedback. Ik ga aan de slag

2 likes

Desnoods een dik filter eroverheen

2 likes

Ik moet dus echt nodig slapen, maar vind dit echt te vermakelijk

3 likes

Het slutty hondentong filter!

6 likes

Omg perfect, komt dat ding toch nog eens van pas

1 like

Godver, lees ik dit nu pas

1 like

De geit is al gemolken dus? Je hebt de foto verstuurd?