Tinder cringe

Gaan we weer. Al is dit niet zo grappig of cringeworthy als de meeste anderen hier, maar toch.
Ik had een match met iemand die er echt leuk uitzag. Best wel mijn type. Woont dichtbij. Hij likede mij vrijwel meteen terug en toen bleek dat we ook nog eens veel overeenkomsten hadden. Ideale match leek het haast. Althans… Dacht ik… Uiteindelijk gingen we al vrij snel over op whatsapp maar damn wat een tegenvaller is dit joh.
Echt alles draait om gamen. Hij kan geen 2 zinnen zeggen of er komt iets over een game in voor. En als het daar niet over gaat dan krijg ik hele fotoreeksen over wat er kapot is op zijn werk inclusief een litanie van geklaag. Foto’s waarop je geen zak kunt zien overigens. Maar hij wil er niet weg want het is wel leuk en werkt er met plezier. Logica, want iedere dag dat hij moet werken benoemt ie hoe weinig zin hij heeft en hoe gek hij er wordt. Zelfs dat hij zijn werk haat.
Nog meer logica: hij heeft geen geld voor echt belangrijke dingen, maar koopt wel 8 playstation 4 games tegelijk en reist daar stad en land voor af. Om nog maar te zwijgen dat hij tijd te kort heeft want jawel gamen gaat voor alles <- zijn woorden.
Dan krijg ik midden in de nacht een appje nadat hij een hele middag, avond en nacht stil is geweest dat gamen echt veel tijd kost en dat dit en dat in de game mis ging. Could. care. less. Zijn ook spellen die ik nooit speel, ook geen behoefte aan en dat weet hij gewoon.
Zijn leven is letterlijk slapen, werken, gamen lijkt het.

Ik snap echt niet dat iemand zo kan tegenvallen. Hij ziet er niet uit als een typische gamer (voor zover je dat kunt afleiden aan iemand zijn looks) en sowieso op deze leeftijd zo erg geobsedeerd ermee zijn is wel echt een beetje next level. Hij zei zelf in het begin op tinder nog dat hij soms een game speelt zoals veel mensen wel eens doen, maar dat “soms” dat spreekt zich dus wederom tegen. Het stond geeneens in zijn lijst met hobby’s op zijn tinderprofiel.
Kan er ook echt geen inhoudelijk gesprek mee voeren. Als ik iets zeg dan vraagt hij niet verder maar begint random over een game? Soms denk ik dat hij echt aan het trollen is maar blijkbaar is hij echt zo.

Ik heb echt niks tegen gamen. Ik vind het ook wel leuk om op zijn tijd te doen. Dat iemand een dag lang of een weekend of whatever gamed is helemaal prima. Ieder zijn/haar hobby. Maar er echt constant over praten is wel wat anders (tenzij het mensen zijn die ook zulke spellen spelen). En dat ie klaagt mag uiteraard ook maar zo jezelf steeds tegenspreken is een beetje dubbel. En of dit nou een goeie tactiek is om een date voor je te winnen?.. 🤷🏼

Vandaag dus weer dit:

8 likes

Gewoon verwijderen/blokkeren lijkt me? Aangezien dit toch nergens naartoe gaat zou ik er geen energie in steken want ja waarom zou je?

12 likes

Ik vind dit zo sneu dat ik erom moet lachen. Die man heeft toch geen tijd voor een date met zijn continu gamen toch?

3 likes

Heb een tijdje badoo gehad en als je een account maakt krijg je het hele pakket . Dan kun je bijvoorbeeld zien wie jou “leuk” vind.

Ik zag dat een man mij had geliked en ik herkende hem. Opende het profiel en stond een hele omschrijving over wie hij is. Kernwoorden;
Sociaal, vriendelijk, positief ingesteld etc etc.
Houd niet van chagrijnige mensen.

Die man komt dagelijks bij mij in de winkel, zegt niemand gedag en bij het afrekenen van zn boodschappen kijkt hij Mn collega’s niet aan. Als een collega of ik dan zeggen fijne dag nog is het antwoord ; …
Hij loopt gewoon weg.

:joy:

64 likes

Hahahahaha :joy:

Vannacht dit berichtje:
Je hebt hele mooie oogjes en je lach makes me also smile :heart_eyes:

:thinking::unamused:

8 likes
9 likes

@anon94840299 @Luna111 @Jumpsuit
Ja ik gaf hem eerst nog een beetje voordeel van de twijfel. Meer omdat ik dacht dat het niet zooo erg kon zijn. Daarom dacht ik eerst ook dat hij flink aan het trollen was omdat het gewoon zo niet bij elkaar lijkt te passen. Maar dat appje van vanmorgen was voor mij ook wel de druppel.
Alleen zomaar verwijderen en blokkeren vind ik ook best cru dus ga nu maar even bedenken wat ik tegen hem ga zeggen om het “af te handelen”.

2 likes

“Goed, ik leid je niet langer af van je games”
En dan blokken of ontmatchen. Daag.

12 likes

Ik denk bij verwennen aan orale seks en dacht dat het zo ook bedoeld was?

2 likes

Zonder het “goed” en met idd geen match uitleg is het inderdaad wat vriendelijker. Daar heb je wel gelijk in! Maar ik hoop dat het wel aanmoedigt om te stoppen want het is zo zonde van de energie. Van allebei zou je kunnen zeggen; hij heeft er ook niks aan eigenlijk zo.

1 like

Misschien heeft hij het zelf niet zo in de gaten en is hij op zoek naar iets om te zeggen. Ik vind iemand zomaar blokkeren te ver gaan. Wat als je gewoon eerlijk aangeeft dat hij het wel erg veel over gamen heeft? Kan zomaar zijn dat hij er dan op gaat letten. Aangezien het praten op tinder wel leuk was kan het dus wel :smile: Heb zelf ook wel vaker dat het op tinder super soepel loopt en dat het ineens op de app toch wat onwennig is omdat je weer ‘opnieuw’ moet beginnen

3 likes

Ik zou m alleen al blokken omdat hij die game, zn lust en zn leven blijkbaar, niet eens kan spellen. Dan neem je echt niks serieus.

12 likes

Als je eerst wel potentie in hem zag, dan zou ik het zeker gewoon een kans geven en het aangeven. Ik denk dat je ook veel leert van zijn reactie op jouw feedback, daarna kun je altijd besluiten om het te laten voor wat het was. @BiloxiParish

1 like

Maar met zo’n fanatieke gamer kun je ook niet samen leven.

1 like

De dickpic waar ik zojuist langs swipete was best een cringe… Had hem eigenlijk moeten rapporteren, maar ik wilde hem vooral snel uit mijn blikveld hebben.

6 likes

Jawel hoor.

3 likes

Als je samen gamet, of dezelfde passie deelt kan ik het me nog enigszins voorstellen maar anders is het toch heel ongezellig?

2 likes

Ja soms. Vroeger 2 avonden/nachten per week ongezelligheid, maar nu hoogstens 1x per maand :grin:

En toen hij nog op de middelbare zat, gamede hij oprecht 30-40u per week

@BiloxiParish geef hem een kans! Wees eerst eerlijk over hoe hij overkomt en kijk dan wat hij te zeggen heeft. Misschien wil hij er wel minder tijd in steken en is hij wel op zoek naar liefde eigenlijk

1 like

Screenshot_20181028-131423-01

Ik heb lekker kopje tjino in mn bio staan. Ja je mot wat he. Meneer wou weten wat het was. Heb het hem uitgelegd en daarna heeft hij mij ontmatched hhaha.

26 likes