@Twonights @Rox @Twijfelaar (en al de rest die reageerde. Op telefoon is dit een beetje lastig. Scusi)
ik vind het ook hard om hem meteen te blokkeren. Dat zou ik andersom ook heel kut vinden en verdient hij ook niet want hij doet mij in principe niks verkeerd. Zeker niet in tegenstelling tot die weirdo die ik hier laatst postte.
Maar ik heb wel al eerder aangegeven dat die games mij niet veel boeien he. Dat ging blijkbaar langs de ene kant erin en de andere kant eruit want hij blijft er maar over bezig.
Ik heb nu gezegd dat ik het echt jammer vind dat hij zo into gamen is en het ook moeilijk vind om op deze manier een fatsoenlijk gesprek gaande te houden. Dat ik hier niks mee kan en dat als hij op deze manier blijft doorgaan het wat mij betreft niet meer hoeft. Dat hij uiteraard vrij is om te doen en laten wat hij wil in zijn vrije tijd maar dat ik geen behoefte heb om constant over zijn games te horen. Dat kan hij beter met gamevrienden bespreken dan met mij. En dan nog erbij dat ik hem wel graag een kans wil geven, dat ik hem niet voor niks heb geliked en dat ik hoop dat hij het van mijn kant ook begrijpt.
Hij heeft het wel gelezen. Maar niet gereageerd. Dusja hopelijk ziet hij het in. Zo niet jammer dan. Maar op deze manier ga ik me alleen maar ergeren aan zijn gedrag.
Edit: overigens had mijn ex ook gewoon een ps4 en speelden we daar ook weleens samen op. En hij gamede ook regelmatig. Dan deed ik gewoon andere dingen. Maakt me helemaal niks uit. Ieder zijn hobby. Maar dat deze jongen haast geen 2 zinnen kan formuleren zonder het over gamen te hebben, dat vind ik niet ok.