Tinder cringe

Hmm ik ga hem veranderen naar wat heb je liever ? Een kopje tjino of een leddie mekkieyaydo…

21 likes

Omg die laatste komt mij zo bekend voor? Dat leddie, was dat niet een ding op EFG jaren geleden?

Jaa haha.

@Twonights @Rox @Twijfelaar (en al de rest die reageerde. Op telefoon is dit een beetje lastig. Scusi)
ik vind het ook hard om hem meteen te blokkeren. Dat zou ik andersom ook heel kut vinden en verdient hij ook niet want hij doet mij in principe niks verkeerd. Zeker niet in tegenstelling tot die weirdo die ik hier laatst postte.
Maar ik heb wel al eerder aangegeven dat die games mij niet veel boeien he. Dat ging blijkbaar langs de ene kant erin en de andere kant eruit want hij blijft er maar over bezig.
Ik heb nu gezegd dat ik het echt jammer vind dat hij zo into gamen is en het ook moeilijk vind om op deze manier een fatsoenlijk gesprek gaande te houden. Dat ik hier niks mee kan en dat als hij op deze manier blijft doorgaan het wat mij betreft niet meer hoeft. Dat hij uiteraard vrij is om te doen en laten wat hij wil in zijn vrije tijd maar dat ik geen behoefte heb om constant over zijn games te horen. Dat kan hij beter met gamevrienden bespreken dan met mij. En dan nog erbij dat ik hem wel graag een kans wil geven, dat ik hem niet voor niks heb geliked en dat ik hoop dat hij het van mijn kant ook begrijpt.
Hij heeft het wel gelezen. Maar niet gereageerd. Dusja hopelijk ziet hij het in. Zo niet jammer dan. Maar op deze manier ga ik me alleen maar ergeren aan zijn gedrag.

Edit: overigens had mijn ex ook gewoon een ps4 en speelden we daar ook weleens samen op. En hij gamede ook regelmatig. Dan deed ik gewoon andere dingen. Maakt me helemaal niks uit. Ieder zijn hobby. Maar dat deze jongen haast geen 2 zinnen kan formuleren zonder het over gamen te hebben, dat vind ik niet ok.

13 likes

Heel verstandig hoe je ermee omgaat. Goede reactie en een stuk netter dan BAM blokkeren.

1 like

Ik vind dat je dit heel netjes aanpakt, ik weet niet of ik zelf de moeite zou nemen om zo uitgebreid te reageren én hem eventueel nog een tweede kans te geven! Was iedereen op tinder maar zo eerlijk en begripvol als jij haha

2 likes

Oh maar soms is dat ook heel vervelend hoor. Ik wil niemand kwetsen. Maar dat is ook niet altijd handig. Maar ik ben wel een beetje van het “behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden”. Alleen andersom werkt dat vaak niet nee haha.

3 likes

Misschien vindt hij jou heel heel heel leuk en is hij zo nerveus om leuk te praten dat hij alleen maar over gamen gaat praten want dat is “z’n veilige hoekje”. Ik hoop dat hij leuk zal reageren, je hebt hem volgens mij echt in zijn waarde gelaten met je berichtje :blush:

8 likes

Hmm ik vind spontaan meer zeggen dan zo’n lijstje met waar je van houdt en dan eten en humor ertussen :’). Ik zou zelf namelijk niet snel over mezelf zeggen dat ik spontaan ben. Al kun je je wel afvragen: hoe spontaan ben je als je het denkt te moeten melden?

2 likes

Geen Tinder cringe (ooh die goede oude tijd, ik heb geen Tinder meer want lover) maar mijn god, er is zo’n gast op mijn werk die in de voorbije maanden me af en toe aanspreekt op Facebook. In het begin ging ik er nog wel op in (en toen hij een keer random zijn nummer gaf en hij later vroeg waarom ik niks had gestuurd, heb ik gezegd dat ik niet geïnteresseerd ben) maar later niet meer en nu stuurde hij vannacht uit het niks “als ik verhuisd ben naar stad x, dan kom je maar een lekker wijntje bij me drinken”. Uh nee? Vind het echt brutaal. Laat me met rust.

5 likes

Maar nee is nee en als iemand door blijft drammen terwijl je al netjes hebt aangegeven dat het er voor jou niet inzit vind ik blokkeren eigenlijk helemaal niet hard. Vind het eerder asociaal als iemand blijft pushen.

@ellegirltalk Leuk dat je een lover hebt! Vroeg me al af hoe het met je liefdesleven ging (postte af en toe in het date-topic) :slight_smile:

2 likes

@ellegirltalk Ah heb je een relatie? Wat leuk!

2 likes

Leuk! En ook dat je terug bent (ik postte ook regelmatig in het Dateleedtopic).

1 like

Welkom terug @ellegirltalk
En gefeliciteerd met je lover! Vet leuk! (Ik was Mata Hari)

4 likes

“Ik hou van leuke dingen doen”. Al neem ik aan dat dat altijd sarcastisch is bedoelt.

4 likes

Nou hij heeft het niet goed opgevat. Hij werd zelfs boos. Vermelde er nog even bij dat hij toch nooit verliefd op me zou kunnen worden. Nu negeert hij me volledig.
Dusja dit laat dan wellicht zijn ware aard zien?
Dan niet he. Ga maar lekker verder gamen als je daar blij van wordt. Koekwaus joh

9 likes

:yellow_heart::yellow_heart:

3 likes

Ach, jij hebt het netjes gedaan.
En boos worden is ook een veelvoorkomende reactie op afwijzing of iets wat geïnterpreteerd wordt als een aanval (op diegene), dat ligt niet aan jou. Vooral dat hij dan nog vermeld dat hij toch niet verliefd op je kan worden, vind ik heel erg onnodig en er juist voor pleiten dat hij zich te aangesproken voelt. Is het in ieder geval duidelijk.

10 likes

Ik heb een tattoo op mijn pols en op een van mijn foto’s kun je die zien. De keren dat iemand er iets over zegt is het ALTIJD negatief. Ik snap dat echt niet, waarom like je me om me vervolgens uit te gaan leggen dat mijn tattoo lelijk is/ik achterlijk ben omdat ik een tattoo heb/ dat het lichaamsverminking is en dat hij me leuk vind maar de tattoo dat verpest. Rot toch op zeg, ga je moeder lastig vallen.

Dat is idd een beetje vreemd. Dat hadden ze zich toch ook al kunnen bedenken vóór het swipen?

1 like