Tinder cringe

Ik zat weer ff verveeld te swipen, zie ik Gentstudent voorbij komen… Wat is dat ook alweer? En waarom hebben mensen het in hun bio?

Heb je een leuk gesprek over konijnen, krijg ik een : “als het wat gaat worden tussen ons moeten wij onze konijnen sowieso aan elkaar voorstellen” bericht. Eh ik praat pas 15 min met je, calm ur titties gast.

Of ben ik nu een zure kut?

2 likes

Ik vind je nogal negatief

46 likes

Hehe.

@Negativ Ik vind dat soort dingen altijd wel grappig, ga er altijd maar vanuit dat het niet te serieus bedoeld is.

4 likes

That pun though

En @Negativ ik vind het wel leuk dat die gast dat zegt eigenlijk

2 likes

Ik zal even serieus reageren. Het is vast als grapje bedoeld. Zou het zelf grappig vinden.

4 likes

Haha love dit. Maar je hebt gelijk, soms ben ik echt te zuur :stuck_out_tongue:

@kika @Twonights

Het klinkt ook wel lief, maar ik heb in mijn 3 jaar tinder carriere al zo vaak zulke berichten gekregen dat ik me er nu aan erger op sommige momenten? haha. Heb iniedergeval leuk gereageerd en we gaan vanavond verder praten, dus ben benieuwd.

3 likes

Dat is toch dat snap account waar naaktfoto’s van halfdronken meiden worden verspreid. Heel classy allemaal.

1 like

Ja heb het even opgezocht inderdaad. Maar waarom zou je dat in je bio zetten? Begrijp dat niet zo goed.

Ik moest wel lachen om deze

28 likes

Als ik eerlijk mag zijn wel. Vind dit soort berichten juist lief! Zelf had ik gezegd dat we eerst onze konijnen konden laten daten. Maar ben dan ook erg gek op m’n beestjes :stuck_out_tongue:

6 likes

Sowieso mannen die van beessies houden :heart_eyes:
Ik heb vanavond met een vriendin meegekeken die Tinder had, heb zelf al jaren een relatie maar wat dat betreft ben ik jaloers op singles, ik vind het geweldig die vleeskeuring en verschillende personen/contacten. Echt in een deuk gelegen, en ook wel spannend dat spelletje… :smile:

4 likes

Ik vind tinder ook echt geweldig hoor! Soms kom je matches uit het verleden tegen (ik doe al zo’n 3 jaar tinder, 2 relaties gehad dus toen even een jaartje niks) maar dan is het zo gezellig als je dan met oude “bekenden” een match krijgt. Het is echt heel gezellig. Alleen heb je er soms wat voorspelbare mensen tussen, dus ben ik al snel een zure doos, haha.

Maar het gesprek is heel gezellig, hij heeft wel al zo’n 6 keer gehint op een date. Maargoed, haha. Eindelijk weer eens een normaal lekker lopend gesprek. Vind tijdens de winter maanden echt de leukste jongens op tinder. Excuus trouwens, totaal off topic dit

Goeie smoes Stalin…

31 likes

27 likes

Of is hij zelf een cliënt? :thinking:

13 likes

“Omdat de andere cliënten anders aan de leiding vertellen dat je op Tinder zit?”

17 likes

Oh god heeft tinder iets nieuws? Al die gifjes word er dizzy van

Is niks om jaloers op te zijn hoor

Haha ik zou juist meteen met je willen daten na zo’n opmerking :wink:

2 likes

K heb echt nog geen leuke matches ik vind het allemaal zo erg… Waar vind ik leuke mannen? 1 is genoeg

1 like