Ik had een maandje geleden ook een tinder date met een jongen die zei dat hij even lang als ik was, nadat hij eerst mijn lengte had gevraagd. Uiteindelijk bleek hij ook echt 10 cm kleiner te zijn, het eerst wat hij zei was ook iets in de trant van “zo je bent best wel lang”. Hij was daarnaast ook nog eens 10 kilo lichter ofzo dan op zn tinder foto’s, echt heeel veel vermagerd.
He die verhalen hier maken me niet echt niet heel vrolijk. Ik snap niet waarom je zoiets zou doen, vooral iets dat zo makkelijk te controleren is zoals lengte. Wat denken ze dan: oh, tien centimeter dat merkt ze niet? Of: als ze me eenmaal ziet vindt ze me zo tof dat die 10 gelogen centimeter niet uitmaken? Ik denk dat het onaantrekkelijke niet eens per se is dat iemand korter is, maar dat iemand erover liegt. Inderdaad, als je iets uit zo’n date wil halen, waarom zou je dan beginnen met een leugen? Zou me nog enigszins kunnen voorstellen dat iemand zn werk iets toffer maakt dan het echt is ofzo, al vind ik dat ook al onnodig, maar over lengte? En ondertussen zijn push-up bh’s wel misleiding? Hahaha, mensen.
Ik heb dit ook meegemaakt! De enige harde eis die ik stel is dat hij langer is dan ik. Ik vind kleinere mannen niet aantrekkelijk, punt uit. Had een x een date en we hadden dat besproken en bleek hij ook veel kleiner te zijn dan hij had gezegd en ook kleiner dan ik. Waarom zou je daarover liegen he. Niet iets dat pas na een aantal dates zichtbaar wordt ofzo
Jammer dat deze kaas te jong is voor mij. Als hij een meer belegen broer heeft zou ik hem wel naar links (rechts? hartje in ieder geval - ik heb geen tinder) swipen.
Ik heb met 3 verschillende mannen gedate dankzij Tinder, en ze waren alledrie eerlijk en zagen er hetzelfde uit als op de foto. Echt 3 fijne, nette mannen. Het is niks geworden verder, maar er is dus gewoon hoop
Haha die zag ik vandaag ook! Wie is dat ook alweer op de foto?
Ok, het is natuurlijk hardstikke fout, maar ik vind het ergens ook best grappig. Zou hem afhankelijk van zijn biografie nog best naar rechts kunnen swipen.
Stalin haha.
Vind het wel droog want denk dat veel mensen niet weten dat dat Stalin is. Maar als hij daar nou op in speelde in zn bio of een extra foto had van zichzelf.
Maar in zn bio stond zon opervlakkige spontaan houd van humor heeft hobbys tekst.
Oh ja, nee, dan is het idd niet zo geslaagd… Gemiste kans, Maarten.
Ik wist helemaal niet dat Stalin zo heet was
Ja een klant bestelde dat bloedserieus bij mij haha
Is het Suikertje?
Alleen als hij daarna random berichten gaat sturen over hoe je jongens kan verleiden met een push up bh…
Hahaha ik mag het hopen voor hem