Tinder cringe

Mannen…

Ooh dit hele gesprek is een cringe haaaal me hier weg.

59 likes

Ik moet nu steeds een beetje gniffelen om van die kerels die dan Jan, Piet of Klaas heten en dan in hun profiel hebben staan 100% Nederlands. Joh. Gelukkig gaf je naam het niet weg :thumbsup:.

19 likes

Hahaha jouw reactie, zo grappig :laugh:

1 like

Ik dacht nu komt een seks opmerking met iets van ‘als het iets gaat worden moeten wij maar flink gaan konijnen’

1 like

Nee maar die is intussen ook al voorbij gekomen, haha.

Ik heb vandaag een sociaal experiment gedaan met alles liken wat er komt. De minder knappe mannen beginnen na de match gelijk te babbelen en de knappe matches beginnen echt nooit het gesprek.

24 likes

Mijn broertje heeft zo’n naam + achternaam toch niet 100% Nederlands.

1 like

Wat een verrassende uitkomst! :grin:

Maar knap is wel een behoorlijk subjectief begrip! Dus zou dit met dezelfde mannen ook zo zijn bij andere vrouwen… waarschijnlijk niet haha.

Dit vraagt om een catfish profiel

Welk nummer zou ik kiezen?

51 likes

Voor dit topic zeg ik optie 1 of telefonische hulplijn. Zelf zou ik voor een complimentje gaan. Een combinatie tussen 1 en 4 zou ook leuk zijn.

2 likes

Ik vind optie 2 leuk! Lijkt ie meteen geïnteresseerd haha

2 of de hulplijn. Hahah ben benieuwd

1 like

Kak heb al een gedaan. Ik zal vragen of ik straks weer opnieuw mag

1 like

Hij kwam met die ene met die pleister weet je wel.
Kende ik van hier hahaha. Heb nu maar op 2 getoetst

3 likes

Dit was optie 2 hahah.

20 likes

Hahahahahahhaah ik dacht dat hij dit bij een cursus geleerd had.

2 likes

Haha ik vind het eigenlijk wel tof. Tenminste een beetje reuring in het gesprek, verfrissend.

12 likes

De hulplijn nu!!! Telefonisch :face_with_hand_over_mouth: Dan kan hij niets meer kopiëren

Edit: ik heb dat ook eens gedaan trouwens en dat was echt heel cool, meteen anderhalf uur gebeld haha was echt heel gezellig

3 likes