Ik wil niet bellen. Hij is ook 1 van de " ah ik ga gewoon random alles liken yolo" boys. Maar goed hij heeft ook niet meer op mijn uitgebreide antwoorden gereageerd. Blijkbaar leren ze dat niet op de cursus.
Dat is nou stom
Ben net terug van avond speeddaten. Weet dat het hier over Tinder gaat, maar als Tinder alleen maar ellende oplevert en je de hoop aan het verliezen bent is Speeddaten echt wel een leuke ervaring. Dit was m’n tweede keer en heb beide keren echt heel erg veel lieve en fatsoenlijke mannen ontmoet.
Ah goed om te horen! Misschien moet ik er dan toch maar eens aan geloven Zijn er nog vervolgafspraken uitgekomen bij jou?
Vorige keer een leuke date gehad, dit keer heb ik toch bij iedereen een ‘nee’ ingevuld. (Maar dat komt vooral omdat er laatst ineens een oude liefde op de stoep stond, en ik me realiseerde dat ik eigenlijk gewoon hem wil )
Ik weet niet waarom, maar ik vind deze een beetje triest in vergelijking met de lamp en het broodje kaas
Wat proberen mensen hiermee te bereiken?
Dat durf ik dus echt niet!
Samenvatting ter voorkoming van topic-vervuiling
Samenvatting
Ik ging met 2 vriendinnen die ook echt niet durfden, rond de 30 en allebei amper date- ervaring. Zij vonden het uiteindelijk echt leuk en waren heel blij dat ze waren overgehaald het tóch te doen.
Niet kijken gewoon swipen huphup
Gewoon op dat hartje rammen.
Ik heb het ook weer gedownload uit verveling haha. Ik was in Groningen en heb nu vet veel matches met leuke mannen? Mja heb ik niks aan.
Krijg nu wel meer matches dan even geleden dus dat is fijn.
Ik heb you snooze you lose maar ik weet niet echt waarom?
Heb er ook aan zitten denken om erin te zetten iets van “wat is je slechtste eigenschap?” Maar vind ik eigenlijk ook lame
Dit gebeurt er als je alles liked…
Die foto is trouwens pewdiepie en ja veel mannen ( en katten) heten Felix
Nog steeds MAND (net zo lang tot ik mezelf niet meer grappig vind)
Wat is deze? Hij gaat van een drankje doen naaar samen douchen? We hebben geeneens een gesprek gehad…
Misschien lees je het te serieus?
Omg, ligt het aan mij?
Dan ga ik maar cringen van mijn eigen reactie.
Nee, ik had het ook zo opgevat en gereageerd als jij
Ik weet niet wat er met de mannen hier in de buurt is maar of ze zijn raar zoals die vorige die ik hier postte of ze zijn zo enorm doods en inhoudsloos. Nu heb ik met eentje een gesprek. Nja gesprek is het geeneens te noemen. Hij vraagt niks. Hij geeft antwoorden van 1, maximaal 2 woorden. Vraag me echt af hoe iemand zo kan zijn? Waarom like je me überhaupt als ik je toch niks lijken te boeien?