Zijn er ook nog leuke dingen waar mannen mee beginnen?
Ik vraag dit maar even hier, ook al hoort het hier niet echt thuis. Maar ik heb morgen een date met een jongen van tinder (niet onze eerste date). En nu ben ik dus ongesteld geworden, en ik weet niet zo goed of ik hem van te voren moet inlichten of niet haha. Want we hebben al wel een keer seks gehad en ik weet niet zo goed wat zijn verwachtingen zijn. Zat er zelfs al over na te denken om het maar te verplaatsen naar volgende week ofzo, maar misschien is dat weer een beetje overdreven.
Zo zou ik het ook doen!
Oke tnx, zo kan het natuurlijk ook haha.
Ik heb gezegd ‘wijn is altijd goed’
Ik heb echt pas weer sinds een paar dagen Tinder dus ik moet nog een beetje eraan wennen haha
Krijgen jullie ook de melding ‘Deel het profiel van X’ als je een screenshot maakt van een match?
Ik ben dan zo bang dat hij daar een melding van krijgt, maar ik wil gewoon aan vriendinnen laten zien met wie ik ga afspreken:p
Hahaha jaa ben daar ook zo bang voor maar na wat googlen ben ik wel redelijk overtuigd dat hij geen melding krijgt :p.
Ja, ik zat ook al te googlen maar die melding maakt het zo beangstigend haha
Haha ik dacht ok waar gaat dit heen…
En toen de uitsmijter
weg
Voor mij was het helemaal niet duidelijk wat er stond, waarom stel je die vraag en benoem je daarbij expliciet wat er om een reden is doorgestreept?
Omdat ik benieuwd was naar de reden daarachter omdat ik die niet snap (op dit forum waar we dat allemaal zijn). En ik vond het er wel overduidelijk staan, dacht dat dat voor iedereen zou gelden.
Ik moest stiekem wel lachen
Ik kan er ook wel om lachen omdat het zo debiel is
Haha ja ik moest daar ook echt om lachen
Maar denk niet dat dit ooit werkt
Iewlll dat is echt een smerige term hahaha
En als hij moet lachen “hihi” typt