Valt me sowieso erg op dat al het mannelijke volk op Tinder wijn drinkt. Zie ik in het dagelijks leven toch een stuk minder.
Haha wat kut
Ik vind het ook leuk !
Ik vind het ook wel grappig, maar ik erger me aan de afwezigheid van komma’s.
jezus mina, wat wil iemand hier mee bereiken
Hahaha. Ja 50 is voor mij idd een stuk meer datebaar dan 55
Ik vond het wel aanvallend overkomen hoor, snap niet zo goed dat je dat zelf niet ziet. Iemand vertelt zijn beroep en jij meteen erop van ‘Ok en ‘negatieve kant van zijn werk’’. Je had de vraag al anders kunnen formuleren. Het is tinder, en het is iemand die je niet kent, precies zo reageren als je in het echt tegen een bekende zou doen, is niet echt aan de orde dan. Of ja wel, maar dan denk ik dat je niet zoveel aan tinder zal vinden.
Overigens knap ik ook direct af op bepaalde beroepen, maar dan swipe ik naar links of verwijder ik de match meteen weer eigenlijk. Ik vind het andersom ook irritant als mensen bijvoorbeeld uiting geven over werkveld, voelt als mijn kritiek op mijn hele zijn ofzo. Heb dan ook niet per se zin om het te verdedigen als iemand op een lullige manier een vraag stelt.
Zit je nog maar pas op tinder?
Wel een goede trouwens; ze zijn ermee bezig. Zelfs Shell. Als ik zie dat iemand bij Shell werkt dan knap ik meteen af, maar ik houd mezelf nu voor dat diegene zich ook met vergroening bezig kan houden, dat weet ik helemaal niet van te voren.
Het was nu toch wel een verwachting; namelijk olie en gas --> dat is onduurzaam --> dus slecht, dus wat doe je daar. Dat zeg je zelf, dat je niet wist dat ze bezig kunnen zijn met verduurzaming.
Ik heb verder niet gelezen en dit heeft ook niks met tinder te maken maar ik had gister training van m’n nieuwe werk met allemaal mensen die ik dus niet ken en die elkaar niet kennen. In de pauze vraagt er een random aan de groep: en wat vinden jullie van de zwarte pieten-discussie?
Als iemand van rond de 24 op zoek is naar een 55 jaar oude man kan diegene dat gewoon instellen op tinder hoor, daarvoor hoeven die 55 jarige mannen niet hun leeftijd aan te passen in de hoop dat iemand ze het voordeel van de twijfel geeft.
En zoals ik al eerder in dit topic heb gepost, oude mannen die bewust zoeken naar jonge meisjes/vrouwen zijn niet oké in mijn ogen.
Ik zou langzaam in z’n achteruit de ruimte uit zijn gekropen
Heerlijke ijsbreker
Dit lijken Rory en Marty uit Gilmore Girls, maar ik ken die hele scene niet.
Of is het die chicka van New Girl?
Ik verwacht dan echt een bosaap Met rughaar, borsthaar en in zijn nek enzo iehhh hahaha
Ja new girl!
Echt hé😂 als ik me hem goed herinner zag hij er wel uit alsof ie erg behaard was🤔
Ik vind dit eigenlijk bestwel leuk haha. Oh ik zie dat al veel dat hadden gereageerd. Heb je er zelf nog op gereageerd?
Ik vind er ook niks mis mee als iemand zegt leuk/mooi koppie ofzo.