Tinder cringe

Altijd beter dan een ‘Penetration tester’ opgeven als baan. Alhoewel het ook een serieuze baan kan zijn (cybersecurity).

2 likes

Ik heb best wel een leuke match. Als in hij ziet er knap en slim uit, heeft interessante hobbies en een leuke muzieksmaak.
Er komt alleen zo weinig uit? Ik ben de enige die vragen stelt en ik voel me bijna een recruiter tijdens een sollicitatiegesprek.
Weet niet zo goed of ik hem op date wil vragen of maar laat varen.

1 like

Ik kan daar niet zo goed tegen, dan denk ik, wil je nou praten of niet?

Ik kwam net iemand tegen met de naam ‘Rotzak’. Oke. Gelukkig zegt hij het zelf al, kan ik hem mooi meteen naar links swipen :slight_smile: Al had ik dat in dit geval sowieso wel gedaan, maar toch

Als hij wel interesse in je toont zou ik het doen. Sommige mensen zijn gewoon niet zo goed in berichtjes. De jongen die ik nu date is ook vrij kort van stof, dan vraag ik hoe het gaat, krijg ik als antwoord ‘medium’. Haha communicatie in steekwoorden, wat moet je daar mee? Maar hij appt me wel elke dag, is meelevend en geïnteresseerd en in het echt is hij super gezellig en spraakzaam.
Dus zolang je niet het gevoel hebt dat het uit desinteresse komt zou ik het gewoon een kans geven.

2 likes

Omg dit klinkt echt mega ongemakkelijk:( wat erg!

1 like

Hij snapte de grap niet

48 likes

Ik kreeg deze gisteren doorgestuurd en blijf het grappig vinden. Het leven is in Italië jongens.

49 likes

Hahah ja ik val sowieso een beetje voor de onbereikbare kerels. Maar hij heeft nu al een paar dagen niet meer gereageerd op mijn vraag. Dus denk dat ik het maar daarbij laat :stuck_out_tongue:

haha ik haat laatst ook een kerel die zei: live’s too short to … (weet niet meer wat hier stond)

1 like

Valt nog mee dat de too en to goed waren dan.

1 like

haha nou dat weet ik eigenlijk niet eens meer zeker :stuck_out_tongue:

‘in between jobs’

1 like

Geen cringe maar juist heel leuk :heart_eyes:

Samenvatting

136 likes

Ik ben heeeeeel benieuwd hoe dit verder gaat!

Ik heb een paar weken geleden ook met deze jongen gematched (zelfde openingszin en plaats klopt iig). :see_no_evil:

8 likes

Leuk! Anders een dubbeldate tijdens lichtjesavond? :yum:

4 likes

Haha we hebben nog even contact gehad maar is toen een beetje doodgebloed. Veel plezier op je date! :relaxed:

1 like

he kijk eens wie ik tegen kom

23 likes

Wa?

33 likes

A little bite :smirk_cat:

5 likes