Tinder cringe

Hou je van groenten of alleen van aubergine?!

Haha ja bijzonder inderdaad.

@Sabinne Hoezo?

dit zijn ook haar enige twee posts haha, heel apart :joy:

4 likes

Ik snap ‘m ook niet :sob:

2 likes

Als in aftrekken :joy:

1 like

Goede comeback wel :yum:

Samenvatting

34 likes

Iets stoort mij aan deze tindergast. Hij overwelmde me een beetje met zijn kusjes. Vraag me niet waarom ik toen om een kop koffie heb gevraagd. Nu zegt ie is gucci. Ik vind dat altijd een afknapper als iemand dat zegt.

Samenvatting

5 likes

Ja, dat begreep ik! Maar dat maakt het geen minder vreemde vraag :joy:

Unmatch :yum:

3 likes

Ik was even vergeten dat dat ook een optie is hahaha. Was al helemaal aan het bedenken hoe ik hier onderuit zou kunnen komen.

Gewoon zeggen waarom je het niet ziet zitten.
Ik vind Tinder niet echt een plek om excuses te bedenken, daar mag je juist duidelijk zijn. De kans dat je die gasten ooit tegenkomt is zo klein.

3 likes

Of gewoon match verwijderen. :see_no_evil: Afhankelijk van hoe lang je met iemand sprak en hoe diep dat ging dan.

1 like

Haha ja heb al verwijderd

Haha hier kwam ik net 5 sec geleden langs

Oh ik trek ook wel eens een wenkbrauw op als een gesprek opeens is verdwenen, maar het kan me verder niet zoveel schelen als er nog niet zoveel was opgebouwd. Dan toch niet. En ook, en dit heb ik al vaker getypt op het forum, dat wanneer ik wel zei ‘ik zie er vanaf’ dat je je dan een soort poging tot overtuiging kreeg of rare/gemene opmerkingen naar je hoofd. En moet je dan bij elk gesprek dat is begonnen met ‘hoi’, zeggen dat je toch niet geïnteresseerd bent? Waar leg je die grens? Voor mij is dat dus als het heel diepgaand was of wanneer je een week elke dag aan het chatten was ofzo. Verder word je denk ik ook makkelijker als je langer tinder gebruikt, het maakt mij allemaal niet meer zo uit, dus ook niet als ik word gedist.

5 likes

Ik vind het inderdaad ook afhangen van hoe veel je met je match al hebt gepraat. Dit was nog niet zo heel lang een match, dus had ook even geen zin om hem uit te leggen waarom ik niet wil. Noem me lui. Misschien ben ik gewoon zo geworden omdat ik al 140.000 jaar Tinder gebruik.

en @ellegirltalk ik begrijp dit ook niet? Natuurlijk hoef je niet bij iedere hoi hallo een uitleg te geven als je de match toch wil opheffen, maar ze stelt zelf een koffie voor en verwijdert daarna pas de match als hij bevestigd. In zijn plaats zou ik dat wel raar vinden

7 likes

Hij reageert ook zo leuk :heart_eyes: hoop dat ie in het echt ook zo leuk is

Hahaha oooohhhhh

1 like

image

Man man hou toch op

14 likes