Tinder cringe

Oh dit klinkt herkenbaar! Heb in mijn whatsapp inmiddels een redelijk lijstje met geblokkeerde Tinderboys die mafkezen bleken te zijn. Sommigen worden superaanhankelijk of verwachten dat je meteen reageert. Tegenwoordig geef ik pas mijn nummer nadat er een (leuke) date is geweest en dat werkt best goed! Al doen sommige boys een beetje moeilijk als ik mijn nummer niet wil geven maar dat is eigenlijk wel een goede selectiemanier (namelijk unmatch en tabee).

Ik heb best wel wat leuke gesprekken en er worden waarschijnlijk wel wat dates gepland, maar ik vind het zo jammer als een jongen voor de date al verwijst naar dingen die zouden kunnen gebeuren tijdens de date… bv. 'misschien kunnen we wel gaan zoenen… '. Zo stom vind ik dat, terwijl het verder best een prima kerel lijkt te zijn. Ik twijfel nu meteen of ik wel moet gaan ook al heb ik niets tegen zoenen als het een leuke man is.

Haha welke zoekterm gebruik je om op dit gifje te komen?

1 like

Ugly :grin:

3 likes

Tina Fey en Rachel Dratch :heart_eyes: ik zou je nou sowieso wel leuk vinden haha.

1 like

Vooral dat claimerig doen meteen. Toen hij dit zei dacht ik echt ‘je hebt zojuist je eigen graf gegraven vriend’

Helemaal allergisch word ik hiervan

82 likes

Is dit echt? Een kwartier later. Een KWARTIER

Waarom zijn mensen zo. Plaatsvervangende kriebels krijg ik hiervan.

45 likes

Ik word al boos terwijl dit niet eens tegen mij is :’) man man man, ik snap sommige mannen echt niet.

3 likes

Hoe heb je hier op gereageerd? Ik word hier helemaal benauwd van joh

1 like

Ohhh wat vreselijk, dat kusje er achteraan ook? Een kwartier later en dat negeren noemen?

1 like

Hahahaha jep this is real. :joy: Ik zei iets van ‘rustig maar hoor’. En toen heb ik nog even door geploeterd.

Toen diezelfde avond nog dit;

Toen was het wel klaar

27 likes

Oh myyyy HOE kunnen die mannen nou niet begrijpen dat dit echt vreselijk is. Wat een sukkel.

1 like

Oh wat verschrikkelijk dit! Wat een afknapper

1 like

Ja ik heb echt gefacepalmd. WHY echt hij was echt oprecht heel leuk nog op tinder en binnen een dag was alles verpest. Zo zonde.

1 like

Neeee wat erg. Ik vind al irritant als jongens zeggen ‘bezorgd’ te zijn als ik een dag geen zin heb om te reageren of om überhaupt te chatten maar dit is wel next level zeg.

Was je tussendoor wel online op whatsapp? Misschien dat hij zich daardoor ‘genegeerd’ voelde?

Ben ik de enige die hier niet zoveel moeite mee heeft en het dus ook geen afknapper vindt? :sweat_smile:

1 like

@Cozycute Wow dat is wel echt teveel haha Aan de andere kant, als hij wel echt leuk leek dan had ik denk ik gewoon gezegd dat ik het leuk vind om met hem te kletsen, maar dat ik gewoon niet altijd zo snel reageer op Whatsapp en er een beetje de kriebels van krijgt als iemand dan verwacht dat ik snel antwoord geef. Ik zou wel benieuwd zijn naar zijn reactie dan. Maar ja, ik snap wel dat je er snel klaar mee bent zo, ik vond het ook irritant als er verwacht werd dat je altijd snel zou antwoorden.

2 likes

Vast niet, maar denk dat je sterk in de minderheid bent wel.
Ook al is ze tussendoor online, ik vind het zo egocentrisch en arrogant om die tijd dan maar gelijk te claimen, bah.

3 likes

Claimen zou ik het niet willen noemen. Het komt bij mij meer over als onzekerheid.

Ik was tussendoor wel een paar keer online, ja. Ik was er gewoon nog even niet aan toegekomen om te antwoorden.
Hij stelde ook gewoon heeeel veel uitgebreide vragen waardoor ik ook niet af en toe snel kon antwoorden omdat er telkens weer een nieuwe moeilijke/diepe vraag kwam. Het voelde ook steeds meer als een interview waarbij ik langzaam steeds meer verplicht werd vragen te beantwoorden binnen een bepaalde tijd :sweat_smile:

Ik snap dat het niet leuk is om niet meteen antwoord te krijgen maar ik ben die gozer niks verplicht want in feite ken ik hem totaal niet en hij heeft ook nul inzicht over wat ik doe met mijn dagen en of ik überhaupt kan antwoorden of niet. Als je dit doet na een paar keer chatten vind ik dat wel een huge afknapper ja. Onzekerheid of niet, daar moet ie dan maar mee leren omgaan maar dit is niet the way to go voor mij.

Toen heb ik maar gezegd dat ik daten toch niet meer zo zie zitten en er toch vanaf wil zien.

4 likes

Ik vind het zelf ook niet prettig als iemand dit doet, maar mij valt wel een dubbele standaard op hier op het forum. Als een man na een paar uur niet antwoordt vindt men dat hier ook niet chill. Als jij het zelf niet doet is hij opeens te pusherig? Ben zelf helemaal niet van intensief appen want dat vind ik beklemmend, maar ik vind t niet helemaal eerlijk.

21 likes