Tinder cringe

Ik begrijp ook echtniet waarom mensen die amper Engels kunnen schrijven hun beschrijving in het Engels doen. Dat is voor die vriend van mij dus alweer een afknapper en dan klikt ie direct weg. Terwijl ze misschien wel heel leuk is?

14 likes

Dat vind ik ook een afknapper, ik swipe dan ook meteen naar links haha
Vind het sowieso onnodig, je bent toch gewoon Nederlands, de meeste mensen die je tegenkomt zullen ook Nederlanders zijn en zo boeiend is de helft van die teksten ook weer niet. Ik heb soms meer het idee dat het is om te laten zien dat ze zo internationaal zijn (incl foto’s met zielige kinderen in een ander land)

@Twijfelaar Leuk, ben benieuwd hoe dit verder gaat!

1 like

Ik denk altijd met mijn gepelde banaan en dat gaat tot nu toe prima hoor

25 likes

Ik heb echt al een paar keer gehad dat ik helemaal leuk met een jongen aan het kletsen ben in die app, en dan geef ik ze uiteindelijk mijn nummer en na direct 5 minuten slaan ze om naar een of andere idioot en denk ik shit hoe kom ik hier af.

Alsof ze allemaal acteren en zodra ze je nummer hebben vallen ze uit hun rol

26 likes

weet ik, thanks.
Word altijd zo moe van zulke berichten

33 likes

Haha ben benieuwd wat voor reactie je gaat krijgen :smiley:

1 like

Oh dit klinkt herkenbaar! Heb in mijn whatsapp inmiddels een redelijk lijstje met geblokkeerde Tinderboys die mafkezen bleken te zijn. Sommigen worden superaanhankelijk of verwachten dat je meteen reageert. Tegenwoordig geef ik pas mijn nummer nadat er een (leuke) date is geweest en dat werkt best goed! Al doen sommige boys een beetje moeilijk als ik mijn nummer niet wil geven maar dat is eigenlijk wel een goede selectiemanier (namelijk unmatch en tabee).

Ik heb best wel wat leuke gesprekken en er worden waarschijnlijk wel wat dates gepland, maar ik vind het zo jammer als een jongen voor de date al verwijst naar dingen die zouden kunnen gebeuren tijdens de date… bv. 'misschien kunnen we wel gaan zoenen… '. Zo stom vind ik dat, terwijl het verder best een prima kerel lijkt te zijn. Ik twijfel nu meteen of ik wel moet gaan ook al heb ik niets tegen zoenen als het een leuke man is.

Haha welke zoekterm gebruik je om op dit gifje te komen?

1 like

Ugly :grin:

3 likes

Tina Fey en Rachel Dratch :heart_eyes: ik zou je nou sowieso wel leuk vinden haha.

1 like

Vooral dat claimerig doen meteen. Toen hij dit zei dacht ik echt ‘je hebt zojuist je eigen graf gegraven vriend’

Helemaal allergisch word ik hiervan

82 likes

Is dit echt? Een kwartier later. Een KWARTIER

Waarom zijn mensen zo. Plaatsvervangende kriebels krijg ik hiervan.

45 likes

Ik word al boos terwijl dit niet eens tegen mij is :’) man man man, ik snap sommige mannen echt niet.

3 likes

Hoe heb je hier op gereageerd? Ik word hier helemaal benauwd van joh

1 like

Ohhh wat vreselijk, dat kusje er achteraan ook? Een kwartier later en dat negeren noemen?

1 like

Hahahaha jep this is real. :joy: Ik zei iets van ‘rustig maar hoor’. En toen heb ik nog even door geploeterd.

Toen diezelfde avond nog dit;

Toen was het wel klaar

27 likes

Oh myyyy HOE kunnen die mannen nou niet begrijpen dat dit echt vreselijk is. Wat een sukkel.

1 like

Oh wat verschrikkelijk dit! Wat een afknapper

1 like

Ja ik heb echt gefacepalmd. WHY echt hij was echt oprecht heel leuk nog op tinder en binnen een dag was alles verpest. Zo zonde.

1 like

Neeee wat erg. Ik vind al irritant als jongens zeggen ‘bezorgd’ te zijn als ik een dag geen zin heb om te reageren of om überhaupt te chatten maar dit is wel next level zeg.