Tinder cringe

Hij is wel heel knap dus misschien goed voor een bootycall

Ja man man man dat is het voornaamste heikelpunt

2 likes

Zoizo

6 likes

OMG op mezelf

4 likes

Doordat we bijna aan de duitse grens wonen, heb ik echt al bij 15 km Duitsers er tussen zitten. Die hebben me toch ook een potje aparte profielen

8 likes

Dat vond ik ook vreselijk toen ik deed tinderen. Vooral omdat ik nauwelijks een woord spreek, dus daar begon ik gewoon niet eens aan.

1 like

Geen cringe, maar wel zomaar ineens een super bizar gesprek

(ben heel wantrouwig hoor) maar vind het bijna ongeloofwaardig overkomen?

Hij ging er daarna wel normaal / serieus op in

Heftig! Maar zeker niet ongeloofwaardig qua verhaal. Vanuit mijn werk heb ik meerdere verhalen van deze strekking meegemaakt.

Ja idd, komt helaas wel eens voor l en iemand zonder medische achtergrond weet ook niet zomaar dat het risico op embolie hoger na zwangerschap/bevalling. Vind het wel een consistent verhaal. Sneu man.

1 like

Het is dat ie bij een restaurant werkt anders had ik nog wel verwacht dat hij studeerde aan ‘de universiteit van het leven’

2 likes

@TheOne @Damnatio Vond 't verhaal an sich ook niet ongeloofwaardig, maar meer het idee dat iemand dit zo in een eerste gesprek allemaal op tafel gooit. Maar goed, dat specifieke medische maakt het wel een stuk aannemelijker.

Wel heel sneu inderdaad

1 like

Jeetje… Wat open ook. Ik vind het knap dat het je lukt er op te reageren. 't Is niet een alledaags antwoord, zeg maar.

1 like

Had een tindermatch die ik blijkbaar negeerde, kreeg een verzoek op fb van hem, en bleken oude collega’s te zijn. Wilde het een kans geven, maar na twee dagen begint hij al jaloers gedrag te vertonen. Verschrikkelijke mannetjes

Deze is van mijn zusje, ik heb zelf al jaren een relatie maar lurk hier lekker mee. :wink:
Naam en afbeelding mogen in beeld, want hij bleek ook een gejatte identiteit te hebben, mn zusje heeft hem op mijn advies via google afbeeldingen weten te ontmaskeren.
Mega wazige ‘openingszin’. (ze heeft 2 katten)

1 like

Huh? Ik snap niks van die openingszinnen?

3 likes

En weer 1. Hoe moeilijk is healthy, of het moet een typefout zijn maar er staat ook weer love live, als je dit hardop uitspreekt klinkt het ook zo debiel.

3 likes

Ohh dit doet me denken aan iemand met wie ik ooit gedate heb, die appte ook de hele tijd Engelse dingen/slogans die qua spelling niet klopten, zo jammer haha.

1 like

Die snap ik niet? Haha het is btw een vrouw. Ik krijg die printscreens altijd doorgestuurd. Ik kreeg ook vanochtend een profiel doorgestuurd van een meisje wat gigannnnnnische borsten leek te hebben. Maar het hek erachter was ook helemaal vervormd dus dat heeft ze dan zelf gephotoshopt. :no_mouth:

1 like