Oh myyyy HOE kunnen die mannen nou niet begrijpen dat dit echt vreselijk is. Wat een sukkel.
Oh wat verschrikkelijk dit! Wat een afknapper
Ja ik heb echt gefacepalmd. WHY echt hij was echt oprecht heel leuk nog op tinder en binnen een dag was alles verpest. Zo zonde.
Neeee wat erg. Ik vind al irritant als jongens zeggen ‘bezorgd’ te zijn als ik een dag geen zin heb om te reageren of om überhaupt te chatten maar dit is wel next level zeg.
Was je tussendoor wel online op whatsapp? Misschien dat hij zich daardoor ‘genegeerd’ voelde?
Ben ik de enige die hier niet zoveel moeite mee heeft en het dus ook geen afknapper vindt?
@Cozycute Wow dat is wel echt teveel haha Aan de andere kant, als hij wel echt leuk leek dan had ik denk ik gewoon gezegd dat ik het leuk vind om met hem te kletsen, maar dat ik gewoon niet altijd zo snel reageer op Whatsapp en er een beetje de kriebels van krijgt als iemand dan verwacht dat ik snel antwoord geef. Ik zou wel benieuwd zijn naar zijn reactie dan. Maar ja, ik snap wel dat je er snel klaar mee bent zo, ik vond het ook irritant als er verwacht werd dat je altijd snel zou antwoorden.
Vast niet, maar denk dat je sterk in de minderheid bent wel.
Ook al is ze tussendoor online, ik vind het zo egocentrisch en arrogant om die tijd dan maar gelijk te claimen, bah.
Claimen zou ik het niet willen noemen. Het komt bij mij meer over als onzekerheid.
Ik was tussendoor wel een paar keer online, ja. Ik was er gewoon nog even niet aan toegekomen om te antwoorden.
Hij stelde ook gewoon heeeel veel uitgebreide vragen waardoor ik ook niet af en toe snel kon antwoorden omdat er telkens weer een nieuwe moeilijke/diepe vraag kwam. Het voelde ook steeds meer als een interview waarbij ik langzaam steeds meer verplicht werd vragen te beantwoorden binnen een bepaalde tijd
Ik snap dat het niet leuk is om niet meteen antwoord te krijgen maar ik ben die gozer niks verplicht want in feite ken ik hem totaal niet en hij heeft ook nul inzicht over wat ik doe met mijn dagen en of ik überhaupt kan antwoorden of niet. Als je dit doet na een paar keer chatten vind ik dat wel een huge afknapper ja. Onzekerheid of niet, daar moet ie dan maar mee leren omgaan maar dit is niet the way to go voor mij.
Toen heb ik maar gezegd dat ik daten toch niet meer zo zie zitten en er toch vanaf wil zien.
Ik vind het zelf ook niet prettig als iemand dit doet, maar mij valt wel een dubbele standaard op hier op het forum. Als een man na een paar uur niet antwoordt vindt men dat hier ook niet chill. Als jij het zelf niet doet is hij opeens te pusherig? Ben zelf helemaal niet van intensief appen want dat vind ik beklemmend, maar ik vind t niet helemaal eerlijk.
Ik denk dat het verschil er ook in zit dat hij meerdere keren een berichtje stuurt in de trant van waarom reageer je niet etc. Ik snap best dat het irritant kan zijn als iemand lang niet reageert, maar ik zou zelf nooit van die berichtjes sturen van negeer je mij, je hebt het zeker druk. Zeker niet als ik diegene eigenlijk niet ken.
En daarnaast hoeven het niet dezelfde mensen te zijn die nu zeggen dat ze het irritant vinden wat hij doet, die dan later weer zouden zeggen dat ze het irritant vinden dat een man niet snel genoeg reageert.
Ja dit! En vind het ook nogal uitmaken hoe lang je al met iemand praat en of je elkaar al een keer gezien hebt.
Ik ben het met je eens dat er vaak een dubbele standaard is, maar niet op dit onderwerp. Op hele emotionele of urgente appjes is het inderdaad wel gedrag wat hier zou worden afgekeurd, maar in dit voorbeeld zou er op het forum niet gereageerd worden of “hij is vast druk/rustaaagh” gereageerd worden als het andersom zou zijn.
Ik denk dat niemand het hier raar zou vinden als iemand een KWARTIER niet reageert?
Die andere keer was inderdaad een hele avond, dan kan ik me voorstellen dat je dan iets zegt. En dat was als losstaand geval ook niet erg geweest, maar omdat hij die middag al dat eerdere had gezegd was het echt even way too much zeg maar. Plus het feit dat ik echt net 1 dag zijn nummer had na een uurtje chatten op tinder en we het niet over lifechanging heftige onderwerpen hadden. Context is belangrijk
Bij een andere match hadden we het over een best wel heftig onderwerp in zijn leven, en toen op een gegegeven moment moest ik echt even de auto in en kon ik niet antwoorden voor een uurtje. Toen heb ik ook aangegeven ‘ik moet echt even weg, maar spreek je vanavond weer!’. In sommige gevallen is het lullig om even niet te antwoorden maar in veruit de meeste gevallen ben ik allergisch voor mensen die iets vinden van mijn whatsapp frequentie.
Ik haaaaatttt het als een man begint over wat er eventueel zou kunnen gebeuren en hoe dat dan gaat gebeuren.
Ja misschien gaan we wel zoenen bij jou thuis als je me uitnodigt voor een drankje .
Ik spreek trouwens ook nooit bij mij thuis af.
Heb in het verleden weleens iemand in huis gehad die niet weg wilde.
Ik had hem verleid en hij vond dat niet eerlijk van me en hij wilde nog een kans etc etc.
Heb gedreigd politie te bellen en uiteindelijk droop hij af.
Wat een nachtmerrie
Je had hem verleid? Wauw… Als mannen dat soort dingen gaan zeggen en dan gaan roepen dat het niet eerlijk is, mogen ze echt heel gauw wegwezen. Die begrijpt dan echt even niet hoe het zit. Gelukkig ben je nog van hem afgekomen!
Ja… want ik had hem uitgenodigd … dus ik had hem verleid.
Ik snapte het ook niet maar was gewoon een idioot.
Mij hoor je pas als iemand 3 dagen niet reageert haha, maar daarom ben ik waarschijnlijk ook al zo lang vrijgezel want ik ben ontzettend slecht op tinder en happn hierdoor. Mensen ontmatchen mij omdat ik niet reageer gok ik
Maar ik vind 24 uur een redelijk maatstaf want: dan is een werkdag sowieso voorbij (meestal reden nr 1 dat iemand niet reageert) en een avond is ook sowieso voorbij (sociale activiteit, reden nr 2)
Ergens in die tijd is er altijd wel een wc bezoek oid om iets te sturen
Mja dit zeg ik nu wel, maar ik stuur zelf ook gerust dagen niets…
Lol dat cheesy kusmondje erbij ook
Wtf staat daar überhaupt. Denk dat “me intelligentie vermogen” niet groot genoeg is.