Tinder cringe

Sorry, maar het eerste waar ik aan moest denken was dit

5 likes

Wat was ABS dan wel? Heb er ook nog nooit van gehoord haha

Edit: oh, anti beschaafde seks?
algemeen beschaafde seks?

1 like

Ooh hahaha ik dacht dat het een woordspeling (ofja afkortings speling dan) was die hij maakte in de trant van: ik ben niet zo van de ONS, meer van de ABS (algemeen beschaafde seks) ofzoiets

3 likes

Omg wat een ontzettend irritante vent. Idd als het er niet in zit zit het er niet in. Of verwacht hij als antwoord dat je dan keihard gaat janken?

1 like

‘me’ intelligentie vermogen. Sorry, maar dat geloof ik nu echt niet meer :joy:

1 like

Mannen die beginnen over hun eigen intelligentie… Ik krijg flashbacks naar een self-proclaimed “sapioseksueel” die ik op de middelbare school kende. Hij zat op het vmbo, waar niks mis mee is, maar blééf zonder aanleiding praten over zijn emotionele intelligentie (op een vet betuttelende manier, excuse me???) en over hoe hij ook heel erg makkelijk gymnasium had kunnen doen, maar er “te vrij” voor was en “bezig met andere dingen”… brrr…

13 likes

Wat is hier zo erg aan? Dat iemand zichzelf zo noemt of de term an sich?

Bye felicia

38 likes

“Levensgenieter”

:face_vomiting:

4 likes

Hij is wel heel knap dus misschien goed voor een bootycall

Leer hem dan nog wel ff hoe je sowieso spelt

5 likes

Ja man man man dat is het voornaamste heikelpunt

2 likes

Zoizo

6 likes

OMG op mezelf

4 likes

Doordat we bijna aan de duitse grens wonen, heb ik echt al bij 15 km Duitsers er tussen zitten. Die hebben me toch ook een potje aparte profielen

8 likes

Dat vond ik ook vreselijk toen ik deed tinderen. Vooral omdat ik nauwelijks een woord spreek, dus daar begon ik gewoon niet eens aan.

1 like

Geen cringe, maar wel zomaar ineens een super bizar gesprek

(ben heel wantrouwig hoor) maar vind het bijna ongeloofwaardig overkomen?

Hij ging er daarna wel normaal / serieus op in

Heftig! Maar zeker niet ongeloofwaardig qua verhaal. Vanuit mijn werk heb ik meerdere verhalen van deze strekking meegemaakt.