Omdat hij dit ineens dropt na een week stilte. En hij schrijft zoizo.
Heb vanavond wel een andere tinderdate trouwens
Omdat hij dit ineens dropt na een week stilte. En hij schrijft zoizo.
Heb vanavond wel een andere tinderdate trouwens
Praat je zelf wel dan?
Nou begin zelf dan eens met praten! Doe ik best vaak
Haha herkenbaar! Ik heb dan in mijn hoofd dat als hij in den beginne al niet initiatief neemt dat het verloren zaak is. Wat natuurlijk intense onzin is eigenlijk…
Really?
Gewoon doen! Ben bij mijn tinder lover ook begonnen met praten (hij zegt dat hij anders ECHT het gesprek was begonnen haha, wie weet, maar vind het in ieder geval geinig dat ik kan zeggen dat ik hem versierd heb)
Mijn ex/vriend zei dat hij nooit het gesprek was begonnen als ik dat niet had gedaan. Wie niet waagt wie niet wint toch. Kon ook altijd zeggen dat ik de allereerste stap had gezet
Is het weer goed? Ik heb een tijdje gemist en volgens mij was het op het oude forum net weer aangegaan toch? (Later las ik dan berichtjes met “ex” dus dacht dat het toen definitief was). Of is het een complexe situatie? Ik weet er alles van
Even zo want het is wel topic vervuiling anders
Haha ja, ik weet niet zo goed hoe ik het moet noemen omdat het niet echt duidelijk is. Moet echt dat gesprek eens aangaan eigenlijk. De insteek was om weer te gaan “daten” en dan zouden we wel zien. Dat is allemaal leuk en aardig natuurlijk (voelt goed en vertrouwd, maken ook minder ruzie dan voorheen) en was ook prima afgelopen tijd, maar op een gegeven moment moet je toch een knoop doorhakken he.
Zit ook een beetje in zo’n gekke situatie dat een deel van mn omgeving dit weet en een deel niet. Ben daar vrij terughoudend in geweest, ook omdat ik eigenlijk niet wilde dat ze zich ermee zouden bemoeien of een mening over zouden hebben oid, omdat het iets is tussen ons, dat wij samen moeten uitzoeken.
Ik weet niet of je een blanke vrouw bent ( zo niet dan heb ik niks gezegd) maar anders is het niet oke om dat te zeggen. Zelfs niet als grapje
Ik verwijder m wel
Maar eigenlijk ook wel gek dat we er vanuit gaan dat @Flamingo zelf niet donker is? Ook wel iets om bij stil te staan…
(Al kun je dan alsnog discussiëren over het gebruik vh woord maar dat was hier het punt niet)
Ik snap je punt. Je moet inderdaad op een gegeven moment een knoop doorhakken, maar dat komt vanzelf lijkt mij. Zien jullie elkaar nu met Kerst of dat niet? Hopelijk komt alles goed zoals jij wilt!
Klopt daarom heb ik er ook bij gezet mocht je niet blank zijn dan neem ik mn woorden terug. Ik hoop ook niet dat ik al te gemeen overkom.
Maar dat zei je pas later. Bij “really” leek je niet uit te gaan van het feit dat dat ook een mogelijkheid is (dat flamingo dat woord “mag” gebruiken omdat ze donker is).
Vond het een interessante constatering.
Stop de tijd, flamingo’s zijn roze
Ahw lief hahahah
Super benieuwd.
Is er een bericht weggehaald of flipt het forum mij? Ik zie het bericht waar hierboven aan gerefereerd wordt niet.