Ben heel benieuwd wat hij dan deed
@Denna @Linda Ik heb om deze reden mijn Instagram niet op Tinder staan. De foto’s die ik wil laten zien voeg ik gewoon aan mijn profiel toe
Kansloze gefrustreerde musicus. Zo irritant.
Ugh wat vreeeeselijk die muzikant. Bah. Ik kreeg een keer een superlike van zo’n vent en dacht, best leuk. Hij bleek fotograaf, nou heb ik al niet zoveel met dat soort beroepen maar oh ja vrouwen wilden hem daardoor allemaal en hij kreeg zovaak ongevraagd sexy foto’s en kwam naar eigen zeggen dan om in de aandacht. Ik zei dat ik het sterk vond klinken dat vrouwen zo wild gaan omdat je hoofd achter een fototoestel staat. En “ik ben een selfmade man”. En hij had veel talent bladibla. Oja uiteraard kon hij ook heel goed piano spelen. Iel iel.
Ik vind dit dus mega creepy. Echt iets voor een kerel om te bedenken. NEE IS NEE.
Ik krijg alleen van het lezen van die vent al heel erg de drang om m in zn gezicht te meppen. Wat een pretentieuze eikel.
Ik had me laatst een creep. Die leek op tinder ook best okee, ik had een paar minuutjes met hem gechat en opeens kreeg ik vanuit het niks whatsappjes van hem. Had hij me gegoogled en mijn website en nummer gevonden
Totale totaaale afknapper. En ook maar appjes blijven sturen. Sindsdien gebruik ik liever niet mijn volledige naam op datingapps. Gewoon freaky.
Ik heb net iemand unmatcht, omdat hij zo onzettend negatief was over alles en ik mij aan hem begon te ergeren. Stuurt hij gelijk een berichtje via instagram om te vragen wat hij verkeerd gezegd heeft. Dude, ga gewoon weg
Jeetje ik lees hier echt zo vaak dat mannen “jullie” via andere sociale-media-kanalen opzoeken! Wat bizar zeg! Als iemand je unmatcht zegt dat toch genoeg lijkt me? Vind dat best een beetje stalkerig eigenlijk!
Of zoals @babushkababy zegt dat die vent zelfs haar nummer opzoekt. Hoe kun je zelf denken dat dat oké is?
Ik vind het ook niet normaal hoor. De unmatch optie is er niet voor niks. Sowieso krijg ik vaak berichtjes via insta of ik wil daten en als ik zeg dat ik geen interesse heb, worden ze boos. Maar dat krijg je ervan als je jezelf niet voorstelt en je account op prive staat. Ik ga geen ja zeggen tegen iemand waarvan ik niet eens weet tegen wie ik praat. En als ik dat zeg, dan zeggen ze dat ik ze alles mag vragen. Gast, ik had sowieso al geen interesse, dus waarom zou ik ineens een random stranger willen leren kennen Sorry, zoveel frustraties
Vind dit echt zon mannending. Las ooit ergens (germaine greer misschien) dat mannen, hoe onaantrekkelijk ook, zich altijd toch de moeite waard vinden, terwijl vrouwen, hoe aantrekkelijk ook, veelal onzeker zijn. Een vrouw denkt als ze unmatcht is denk ik veel meer; oh ik heb iets fout gedaan, hij vindt me stom dan een man. Die denkt eerder: huh, er is vast iets fout gegaan want ze moet me wel leuk vinden (ja, generalisatie). Denk wel dat er iets inzit, ook met betrekking tot bovenstaande discussie dat veel mannen toch gaan voor vrouwen die niet ‘in hun league’ zijn.
haha wat lief dat je ze nog afwijst ook, ik zou er lekker geen aandacht aan besteden en die berichten gewoon negeren hoor. Is je energie niet waard
Nou dat scheelt weer een M.A.Ptje
“wordt je”
Hahahaha ik vind deze dan wel weer zo grappig dat ik 'm een kans zou geven. Zo droog, beetje ongeduldig ook wel want is dit de vrijdag van gisteren? Ik zou pas na een week in actie komen, maar ik kan hier wel om lachen. Hij heeft gelijk toch
Ja was idd deze vrijdag haha. Maar ik krijg dus niet altijd een melding van berichten en ik kijk alleen in de trein naar huis even op tinder haha. Had gereageerd met " Van even wachten ga je niet dood"
Haha ik ben echt benieuwd hoe hij hier op reageert, ik vind het van zijn kant best ongeduldig maar als je het beide luchtig op pakt kan hier best een leuk gesprek uit komen. Ik kan er ook echt slecht tegen als mensen niet kunnen incasseren en dit neigt daar naar
Nja hij kon het niet echt hebben. Maar bleek ook dat hij niet zo veel matches had ( Ik like alles omdat ik het leuk vind om leuke gesprekken te hebben) en volgens mij ging hij er van uit dat als hij dan een match had dat je dan even ging praten en dan trouwen ofzo.
Hoezo wil je dat niet dan?