Tinder cringe

Nou ja, ik vind het wel gek eerlijk gezegd. Hij had ook kunnen zeggen “voor de liefde” oid. Dit verhaal over borderline etc. is onnodig ter beantwoording van de vraag “Hoe ben je in X terecht gekomen?”.

3 likes

Waarom heeft hij #fitgirl in zn bio???

2 likes

Het is weer zo ver. Een gozer die binnen een halve dag antwoordt verwacht en nu beledigd is, omdat ik niet zo snel heb gereageerd. Ben zo klaar met dit soort randdebielen

5 likes

Waarom dat hemd? Waarom die hand zo? Waarom alles eigenlijk? Ik kan er helemaal niks mee maar ik heb dan weer een ander type waar anderen niks mee kunnen

1 like

Same, sexy dame of hi sexy zijn echt afknappers voor mij en dat associeer ik direct met seks dus weg ermee. 1 keer ben ik de confrontatie aangegaan met iemand die begon met hey sexy. Hij zag er leuk en normaal uit dus ik was teleurgesteld en vroeg waarom hij daarmee begon, toen kregen we een soort discussie die positief eindigde dat hij het begreep en hebben we uiteindelijk twee keer heel leuk gedate (zonder seks haha). Helaas toch te verschillend maar nouja eind goed al goed, alsnog unmatch ik als ik zo’n bericht krijg :sweat_smile:

6 likes

Onnodig en raar dat hij vermeldt dat ze borderline had. Ik snap dat borderline voor verbroken relaties kan zorgen enzovoorts maar de manier waarop hij het zegt en dát hij het zegt toont weinig respect voor mensen met een psychische aandoening.

/rant over

7 likes

Oke, niet echt een cringe maar weet niet waar ik het anders kwijt moet, haha. Ik vertelde dat ik Heel Holland Bakt aan het kijken was:

Slechte woordgrappen

123 likes

Hahaha ik vind dit een heel leuk gesprek

3 likes

Hahaha ik vind dit echt geweldig.

1 like

@anon53054661 @Gebruikersnaam ben allang blij dat ik eindelijk lekker kan ouwehoeren met iemand en niet voor de duizendste keer ‘maar wat studeer je’ binnen krijg haha

8 likes

Dit is wel echt precies de weg naar mijn hart hoor.

4 likes

Same. Hij stuurt ook precies de goede GIFjes :raised_hands:t3: Heb weer een beetje vertrouwen in het bestaan van intelligente mannen mét leuke humor.

23 likes

Ik moest hier heel erg om lachen (heb namelijk een foto op Lowlands waar ik een big ass plant voor m’n hoofd hou), maar ik weet nu niet hoe ik gevat terug kan reageren. Iemand tips?

16 likes

“Ja”

1 like

“Wist je dat mannen met goeie openingszinnen aantrekkelijk zijn voor vrouwen?”

1 like

Hahaha áls je dan al een foto van iemand kopieert, doe het dan van iemand die iets minder bekend is :sweat_smile::joy:

2 likes

… geen idee wie deze knul is.

5 likes

Haha, deze had ik ook. Ik had ook iemand die foto’s van Alexander Ludwig had.

1 like

Zayn!! Wel echt een Zayn van 7 jaar geleden ofzo haha.

3 likes

Had ineens weer toegang tot mn Inner Circle profiel en toen zag ik dit

15 likes