Ik denk dat het is weggehaald, want ik zie het ook niet.
Ja weggehaald, besefte me dat er te weinig context was doordat de bovenste helft van het gesprek er niet bij stond waardoor het minder duidelijk was dat die gozer compleet langs me heen aan het praten was.
Ben net nieuw op tinder, waarom praat niemand terug
Want het is tinder Sorry, dat is het enige antwoord dat ik voor je hebt
Jaa was zelf begonnen maar nog blijven reacties uit hahah
Misschien ook wel omdat het kerst is? Het is bij mij ook stiller dan normaal
Zo lang geleden dit maar ik moest even reageren, ik vond dit een origineel bericht toen ik het kreeg en nu ben ik in shock dat het een al vaker gebruikte zin was of het is dezelfde vent! Begint toevallig met een R? Als je dat nog weet haha
Ik heb de app weer geïnstalleerd om te kijken en hij begint inderdaad met een ‘R’ haha.
Wel jammer dat mijn wenkbrauwen dan toch niet zo speciaal zijn
Ben je niet meer met je vriend samen?
Nou hij is vooral niet speciaal en onze wenkies zeker wel, daar kan zo’n copy past vent niets aan veranderen!
Ik haaat het als mannen beginnen met hoi “naam verkeerd geschreven” als je dan wilt beginnen met mijn naam schrijf het dan goed.
Ik reageer daar ook gewoon op met " Hey zijn naam verkeerd geschreven"
Nee we zijn idd uit elkaar…
Ahw
Ik chat nu met een vent die in geuren en kleuren vertelt over zijn escapades met een kerel en dat ie misschien toch wel op mannen valt. Maar ik moet dat eigenlijk beslissen, hij wil graag van mij horen dat hij interesse heeft in harde geile pikken. Joe ga m maar unmatchen denk.
Deze heeft duidelijk nog wat issues want ik vroeg alleen maar waar hij woonde en we hadden pas een paar zinnen uitgewisseld.
Sugger?
And spijs
Ik leef ook suggerfree. Miss wil hij mij wel.