Tinderervaringen

Ben net gemeen en moeilijk genoemd op Tinder toen ik zei dat ik niet meer met hem wilde afspreken omdat ik geen interesse had in iemand die zijn woorden niet waarmaakt :blush:

Inclusief dat hij hoopt dat ik iemand zoals mezelf ontmoet. Na mijn reactie hierop heeft hij me ontmatched

Romance isn’t dead :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Ik zou echt blij zijn als ik iemand zoals mezelf ontmoet, perfecte match!

7 likes

:sos: ik ben al paar weken nu aan het praten mer een boi en hij lijkt normaal (wejoo) maar hij doet echt lang over terug praten. En nu wil ik er een beetje vaart achter zetten en een beetje vooruitgang. Dus ik wil mijn nummer geven. Heb nu gisteravond terug gepraat en hij heeft nog niet gereageerd. Hoe geef ik m’n nummer nou op een chille manier?

2 likes

“Vind je het anders fijner om verder te praten op whatsapp? Dit is mijn nummer 
” zoiets?

3 likes

i did it

26 likes

Ik heb nu drie keer afgesproken met iemand via Bumble, die ik echt wel heel leuk begin te vinden :see_no_evil:. Maar nu merk ik dat ik steeds bevestiging van hem wil, dat hij mij ook leuk vindt. Dat heeft hij gegeven, maar ik ben nu - 2 dagen later - steeds appgesprekken aan het analyseren en merk dat ik aan hem begin te “trekken” en gelijk vanalles denk over dat hij niet direct terug appt, bleeeeh. Ik ben dan gelijk bang dat hij me minder leuk vindt en word gek van dat ge-analyseer. Misschien beetje onduidelijk verhaal, maar hoop dat iemand het herkent :sweat_smile: Ik kan echt niet goed tegen die onduidelijke beginfase

4 likes

Ik herken dat wel! Moet wel zeggen dat ik vooral ga trekken als mijn onderbuikgevoel zegt dat het niet goed zit, en dat het dan ook veelal niet goed zat. Ben nu iemand aan het daten al een hele tijd waarbij ik nooit aan hem heb getrokken, omdat het gevoelsmatig gewoon goed zit en ik daar ook geen twijfels over had.

Heb je qua onderbuikgevoel redenen om te twijfelen? Is er iets veranderd in zijn enthousiasme bijvoorbeeld?

5 likes

Ja, dat zeg je wel mooi
 Ik heb wel wat onderbuikgevoelens inderdaad, ik twijfel ook wel een beetje. Het is best een enorme flirt volgens mij, veel bedpartners en ik twijfel of hij in staat is ĂŒberhaupt om iets langdurigs aan te gaan. Misschien voel ik dat aan? Bleh!

Kan me best voorstellen dat dat je onzeker maakt. Ik weet ook niet of het altijd écht mis was als ik ging trekken of dat het soms ook juist mis ging dóórdat ik ging trekken. Ik dacht altijd dat dat trekken iets was dat bijna onvermijdelijk voor mij was, maar ben er nu achter dat het toch wel actie reactie is en een bepaalde dynamiek dat gedrag bij mij oproept.

1 like

Waaaat, gatverdamme zeg.

1 like

Ik vroeg hem of hij een fetisch had ofzo. Toen zei hij nee hoor ben gewoon nieuwsgierig maar ken je iemand met zon fetish?
Ik zei nee gelukkig niet en sindsdien niks meer gehoord.

Ben niet van het kinkshamen maar dieren en kinderen zijn niet oke.

3 likes

Oh no dat zegt ook wel genoeg dan. Dieren gaan echt wel te ver ja, ook raar om daar zo gelijk het gesprek mee te beginnen?

1 like

Oh god nou zijn we aan het appen: stuurt hij een voicememo. Als ik dat had geweten.

Oké hij heeft een sexy stem. Maar omgggg ik kan dit echt niet aan. Moet ik dat nu ook doen. Ik doe dat nooit, ook echt een hekel aan

16 likes

Kan je in elk geval horen of hij geen piepstemmetje ofzo heeft :joy:

1 like

Oh dit lijkt me echt ideaal, ik probeer dat zelf vaak uit app gesprekken te halen en offer mezelf dan maar op om een voicememo te sturen “hey ik zit in de auto dus doe t even zo
” in de hoop dat hij iets terug stuurt (vaak zonder succes helaas). Ik vind een stem zĂł belangrijk op de een of andere manier. Je bent overigens helemaal niet verplicht om iets terug te sturen hĂ© als je dat niet fijn vindt. Lijkt me juist fijn dat hij dat al gedaan heeft.

3 likes

Ja exact dit. Ik ben ook heel kritisch maar ik vind dat wel mijn goed recht.

Het enige wat ik echt irritant vind aan mezelf, is dat ik eerder op karakter / manier van doen val dan op uiterlijk, maar op Tinder vind ik die bio-tekstjes te weinigzeggend dus meestal swipe ik op uiterlijk. Gevolg: weinig mannen vind ik aantrekkelijk (of bij mij/m’n levensstijl passen), en waarschijnlijk swipe ik ook mensen weg die ik in het ‘echte’ leven wel een kans zou geven. Maar tegelijk kan ik mezelf ook niet motiveren om een chatconversatie gaande te houden met iemand die ik niet aantrekkelijk vind.

Ik vind het hier in de omgeving niet veel soeps. Ik zit op Tinder, Happn, Hinge en Fruitz (die laatste dankzij het forum :p). Welke apps gebruiken jullie?

6 likes

Heb Happn, Hily, Twoo, Parship, Badoo eens geinstalleerd maar vond ik niks. Hinge en Bumble vind ik toffer maar minder aanbod en bij mij loopt het daar nooit zo vlot :sweat_smile: dus blijft het meestal bij Tinder

Ik heb nu een match van een eind in de 40 die bij elk antwoord/vraag een :relaxed: stuurt, brrr nu al klaar mee.

4 likes

Dit had ik echt precies eergister, schrok me dood toen hij dat deed hahaha. Maar hij had een leuke stem en toen een tijdje over- en weer voicememo’s gestuurd, vond het best lachen

Ik heb nu zaterdag een wandeldate gepland met best een leuke jongen (denk ik), en hij komt naar mijn stad. Alleen nu hebben we het over de sneeuw en zegt die: het is wel koud, zaterdag maar lekker binnen zitten. Arghh dit irriteert me zo erg, waarom zou je jezelf zo uitnodigen gelijk :sweat_smile: hebben elkaar nog niet eens ontmoet

1 like