Tinderervaringen

Nu het Tinder Cringe topic gesloten is, leek het me tijd voor een waardige vervanger. Praat over leuke en minder leuke ervaringen met deze dating app. Komt u maarrrr

Let op: Screenshots zijn hier dus NIET toegestaan.

2 likes

Ik wil best even mijn leuke tinder ervaring van gister kwijt. Hij wilde al om 1 uur in de middag afspreken, wat ik eigenlijk een beetje vroeg vond, maar vooruit. Ik ben uiteindelijk tot 11 uur 's avonds gebleven en het was niet langer, omdat ik de laatste trein moest halen. Het was echt super gezellig, we hebben non stop gepraat en hij was zo beleefd, lief en slim. Dit ben ik helemaal niet van mannen gewend! Jammer genoeg moet ik zondag weer terug naar huis (niet Nederland), dus kunnen we elkaar pas weer in maart zien :frowning_face: Maar hij heeft aangegeven dat hij mij dan sowieso dan weer wil zien. So I’m pleasantly surprised

36 likes

Omg krijgen jullie ook een vlammetje achter de naam van iemand als je hem vanuit tinder toevoegt aan je whatsapp?

3 likes

Ik heb voor het eerst in tijden weer eens een leuk gesprek met een man, maar hij typt steeds ‘haha…’ en dan weet ik dus niet hoe ik dat moet interpreteren. Die puntjes erachter maken dat het lijkt alsof ie het helemaal niet zo grappig vindt :joy: Maar goed, hij praat nog steeds tegen me dus het zal allemaal wel meevallen.

2 likes

Huh hoe dan

1 like

Als ik klik op hun nummer in een chat en op toevoegen dan krijg je hun tindernaam als voornaam en een vlammetje als achternaam :scream:

1 like

Ja! Ik vind dat dus gevaarlijk want laatst was mn tinderdate er en toen appte een andere tinderman!! Omg. Als hij dat zou zien zou hij die vlam zien ahh awkward

8 likes

Echt! Nu wil ik alleen al iemand toevoegen om dat te zien haha

Ik ben een keer wezen schaatsen en toen bedacht ik om op tinder iedereen te swipen die ijshockey schaatsen op zijn profiel had. Dit resulteerde in een geweldige match met een knaap die 10 fotos had van zichzelf in een andere kleur trui en vele mooie kapsels. Het hoogtepunt was denk ik wel dat hij niet wist wie Nelly was. Hij vroeg of ik broers of zussen had en toen ik zei dat ik die niet had zei die Oh dus je bent ook geen tante? Uh nee dat is moeilijk zonder bestaande neefjes en nichtjes van niet bestaande broers of zussen. Deze dommigheid was lichtelijk vermakelijk, dus na een week hadden we nog steeds ‘contact’. Om vervolgens na een week te vragen wat ik op tinder doe en hoelang ik er al op zit, want hij zit er pas op sinds gisteren (?!). Inmiddels heb ik geen tinder meer, maar ik mis deze match nog altijd.

12 likes

Ik had een match met iemand die in de professionele sportwereld zat. Hierdoor kon ik al enorm veel informatie over hem vinden en dus ging ik uitgebreid stalken met de weinige info wat hij nog maar had verteld. Ik wist op een gegeven moment zo’n beetje alles, geboortedatum, lengte, gewicht, namen ouders, hoeveel broertjes/zusjes en ook een aantal van die namen (waren er 7 en zover ging ik nog net niet). De naam van zijn ex. Waar hij geboren was, welke school hij naartoe was geweest, voor welke clubs hij had gespeeld blabla. Vervolgens ging ik op YouTube kijken en daar stonden van die compilaties van hem, die heb ik allemaal bekeken. Ook hele saaie persconferenties wat me echt totaal niet boeide maar zo wist ik dus ook al hoe hij praatte/zn stem. En hoe hij overkwam. Vervolgens hadden we nummers uitgewisseld en gingen we appen maar ik vond het appen met hem niet zo leuk? Een beetje saai? Dus ik reageerde traag. Hij zei toen dat ik een slechte apper was en waarom ik niet reageerde als ik wel online was of dat ik misschien geen interesse meer had. Ik dacht, je moet eens weten wat ik al van jou weet en dan heb jij geen interesse meer in mij. :rofl::speak_no_evil: Oh en zijn eerste zin was heel cheesy, dat ie er klaar voor was om me een ring om te doen. Maar dat boeide me niet want ik wilde hem gewoon. :’)

5 likes

Oké oké en hoe liep het af?

2 likes

Ja heb hem ontmoet maar toen moest ik dus heel casual doen alsof ik die dingen van hem allemaal nog niet wist. :’) en ik was ook bang dat ik me een keer verlulde daarmee. Tijdje gedate, was leuk maar hij was heel rustig opzich niks mis mee maar kwam daardoor wel eens inhoudsloos op me over. En hij moest elke ochtend en elke avond trainen waardoor je weinig flexibel bent. Maar wel een leuke ervaring hoor.

4 likes

Hahahaha moest gelijk hieraan denken

53 likes

Hahahaha ja die klopt echt precies :joy: . 1 broer van hem kwam voor een maand langs en die heb ik toen ontmoet en ik wist natuurlijk allang zijn naam. :laughing:

2 likes

Ik had net heel erg spontaan een tinder date. Er stonden 2 jongens op alle foto’s, behalve 1 redelijk onduidelijke. Ik dacht telkens dat het de rechter knappe leuke gast was die telkens zeer prominent in beeld stond. De ander was een heel ander type, niks voor mij.

Het bleek de ander te zijn.
:joy:

Leer hiervan cozycute

50 likes

@Denna oh WAUW, iel. Ik denk dat de kans nihil is dat zo’n gast iemand vindt.

1 like

Start van het gesprek:
“Hey sexy let’s not beat around the bush. I am very kinky and want a sexy girl to play with.”
Oké, groetjes.

1 like

Ik ben gewoon in shock van dit verhaal. Wat een clinchy dude. Na 2 uurtjes ook echt. Ik merk wel dat heel veel mannen al snel sturen: “waarom reageer je niet” joh soms heb ik gewoon even geen zin om te appen.

3 likes

Hahaha wat een heerlijk verhaal! Toch wel jammer dat je die dingen al wist, die vind ik juist leuk om zelf te ontdekken tijdens een date. Ik vind het leuk om te kijken of mijn date is als het beeld wat ik van hem heb geschets in mijn hoofd.

1 like

Hahha dit doet mij denken aan mijn laatste tinderdate. Toen had hij het erover dat ik vet dichtbij mijn werk woonde. En toen dacht ik: volgens mij heb ik en nooit vertel waar ik werk, laat staan hoe ver mijn werk is vanaf mijn huis.

Had hetzelfde kunnen doen trouwens. Ik Google ook altijd alles en iedereen.

1 like