Tips, ervaringen & aanraders #11

Thanks voor de tips! Ze is inderdaad net begonnen op school en ik had niet anders verwacht, maar ik had in de drukte vanmiddag even geen inspiratie voor een concrete activiteit. Ik heb een autoband opgehangen in de boom voor wat fysieke inspanning en daarna heeft ze alleen op haar kamer gespeeld (zodat d’r broertje haar niet triggert) een doos duplo leeggegooid en gesorteerd en het was een ander kind eind van de middag :blush:

Ik neem inderdaad altijd al wat eten mee bij het ophalen voor onderweg.

7 likes

Bij dit soort dingen denk ik echt: bel anders de huisarts in plaats van uitgebreid de kak van je kind te beschrijven voor vreemden op internet.

8 likes

De aanhouder wint! Ik heb m’n jeans zonder buikband, geen touwtje voor én wide leg :white_check_mark::white_check_mark::white_check_mark: (de maat kleiner bleek gelukkig niet korter te zijn!)

foto’s

9 likes

Mooi! Zit dit lekker zonder buikband? Heb je niet het gevoel steeds dat hij afzakt?

1 like

Nee, ik had dat juist met die buikband! Die was ik steeds aan het ophijsen over m’n buik.

2 likes

Iemand tips voor echt fijne regenlaarzen voor een meisje van 2. Zit naar en fant te kijken maar duur :money_mouth_face:

Die van de Hema zijn altijd goed geweest hier. Mijn peuter (die motorisch niet zo goed is) loopt er makkelijk op. (En volgens mij vanaf morgen 40% korting)

5 likes

Ik vind ze het wel waard. 2x zo duur als hema maar die gaan hier kapot (zool laat vaak los)

En fant via Vinted haha, zeker die gevoerde heel fijn voor de winter. Voor niet gevoerde vind ik die van hunter (ook via Vinted haha) ook fijn, nu hele vette zwarte met glitterspikkels.

3 likes

Wij hadden echt al weken gedoe met dat onze baby niet meer uit zichzelf in slaap kon vallen. Ik heb gister de Napper app gedownload en vanochtend hoefde hij maar 20sec op mijn armen en net eindelijk weer eens uit zichzelf in slaap gevallen in bed! Wat een rust opeens, heb de gratis versie trouwens

2 likes

Ik ben fan van rubberen laarzen, die zijn veel soepeler dan plastic en lopen makkelijker. Zou kijken naar Bergstein of bisgaard en bij iets bredere voetjes zit Mikk-line vaak beter. De gevoerde laarsjes van Enfant zijn ook fijn alleen vallen smal en zou ze 2 maten groter kopen want door de voering vallen ze een stuk kleiner. Maar wel prijzig idd.

1 like

Ik vond de gevoerde en fant met glitters zo leuk, maar was vanwege de prijs blij dat mijn kind het niet lekker past :joy: Hier altijd (tweedehands) bergstein gehad.

Laarzen van de welkoop. Goede kwaliteit en niet duur.

1 like

Ik ben ook fan van de Bergstein, maar koop ze gewoon via Vinted voor een paar euro. Ze vallen ook klein trouwens.

3 likes

Heeft iemand ervaring met Ernstings Family?

Zie veel leuke truien, maar ben benieuwd of de kwaliteit goed is en hoe het valt :blush:

Vind de kwaliteit prima (ik gooi alles in de droger dus ben niet altijd de beste graadmeter) en maten vallen gewoon normaal. Sommige stofjes voelen een beetje goedkoop, maar voor de opvang bijv is het echt dikke prima.

1 like

Kwaliteit is prima, ik vind het klein/op maat vallen. Maat 62 is zeg maar echt maat 62 en niet een grote 56 of lekker dragen tot maat 68.

Dat sommige stofjes goedkoop voelen herken ik ook! Of dat de print dan niet doorloopt op de achterkant ofzo, vind dat zo raar met een herhaalde print.

Wij hebben altijd Bergstein in elke maat via vinted of in de sale. Hema is hier veel te strak en stug en van Scapino kreeg ze blaren.

1 like

Ik ben toevallig dit weekend in en fysieke winkel hiervan geweest en voor mij valt t wel in de categorie Kik etc. Hier deelden mensen wel leuke aankopen maar die dag ik niet in de winkel terug

Bij Bergstein altijd even zoeken naar korting, ik vind ze altijd wel ergens voor 50% van de prijs