Ik heb de slaapzakjes net verkocht omdat mevrouwtje toch liever losse armen heeft ineens(na maanden strak in de pacco doek). Lakentje heb ik nog, echt een topding
Ik! N. Heeft er echt zo veel ingezeten en geslapen toen ze een kleine baby was. Nu heeft ze de rust niet echt meer helaas.
Ben zelf ook benieuwd hoe het zit
Ik weet niet of je een meisje of jongen hebt. Maar ik ben mega fan van hun spijkerbroekjes voor meisjes. Mijn dochter is heel tenger en de Mila zit echt goed skinny. Alleen maat 80 of 86 klopt niet, fabrieksfout.
Ik zou denk ik een lekker luxe dekentje kiezen dat je anders niet zou kopen
Ik ben fan van hun slaapzakken met een gat erin zodat ze in de maxi cosi kan! Werkt hier top bij het slapend uit bed halen bij opa en oma.
Oo ja zoiets mis ik soms wel eens. Vooral als we een avondje bij vrienden eten.
Woooow dit is slim! Zou hier ook echt een uitkomst zijn voor idd ophalen bij opa en oma en avondjes buiten de deur met baby. Thanks voor de tip!
Hebben ze die bij de Prenatal? Ik heb twee slaapzakken van ze, maar die hebben dat niet… Onze Lodger slaapzakken we, IDEAAL idd!
Deze hebben wij. Ondertussen zelfs al een nieuwe gekocht omdat de kleine niet meer paste.
Stiekem is het ook gewoon fijn om haar uit bed te halen en bij oma af te zetten zodat zij haar helemaal kunnen verzorgen. Ik begin namelijk soms om 6 uur op mijn werk en half 5 opstaan is al vroeg genoeg.
Hebben jullie nog ideetjes voor broodbeleg voor een 1 jarige. Hij eet nu vooral pindakaas. Zuiverspread heb ik gekocht om te proberen. Appelstroop en zo’n fruit/groentespread wil hij niet hebben.
Jam is hier favoriet. (Smeer)kaas misschien? Smeerkaas mag niet zovaak ivm zout geloof ik.
Smeerkaas met minder zout, jonge kaas, smeerleverworst, jam, hazelnootpasta.
Geprakte avocado of geprakte banaan vonden/vinden ze hier altijd erg lekker. Verder appelstroop, smeerkaas (die met weinig zout) en de good old chocopasta
Iemand tips voor een vetzalfje?
Mijn zoontje heeft soms wat droge plekjes.
Lijkt me door het koude weer (in de zomer had hij het ook).
Het zijn echt 3 plekjes ofzo. Dus de huisarts vind ik eigenlijk wel wat overdreven.
Het zijn ronde droge plekjes. Lijkt niet te jeuken. Maak me er totaal geen zorgen over maar wat vettig er op is misschien wel goed. Dacht zelf misschien dr Leenarts droge huid crème ?
Volgens mij hebben heel veel baby’s wel een droge plekjes of smet plekjes enzovoort. Of ben ik één loedermoeder
Hummus, alle varianten gaan er hier in als zoete koek haha.
geprakt fruit (banaan, avo, mango, appelmoes), pindakaas, zuivelspread, gewoon kaas, 100% appelstroop, ei (gekookt of omelet), kipfilet (mits je niet vega wilt )
- dat is wat de dreumes hier eet. Hummus moet ie niks van ehbben haha -
Ik heb gisteren voor het eerst huttenkase geprobeerd en dat vonden ze hier ook wel lekker. En soms smeer ik ook gewoon een beetje Olvarit fruit op brood
Hier wordt ie wild van sandwichspread
Ik pak dan altijd Bepanthen beschermende zalf. En ja, droge plekjes en smetplekken genoeg gehad hier hoor, geen loedermoeder, haha.