Tips, ervaringen & aanraders #2

Deel 2! Stel hier al je vragen, deel je favorieten, zo helpen we elkaar een beetje door die wirwar van informatie als je (nieuwe) ouder bent.

4 likes

@morange

Een universeel tuigje gebruiken die past ook bij een stokke. Het is even anders vast klikken namelijk op de rug. Via Google uitleg moet je er wel uitkomen. Scheelt echt enorm ipv de originele qua prijs.

Haha die gif.
Ik heb trouwens nog steeds geen idee hoe je een gif invoegt. :joy:

1 like

Oh joh ik probeerde altijd gifs van mijn mobiel te uploaden. :see_no_evil:

2 likes

Hmm dit klopt toch nog niet.

Ha poging 1289 is gelukt!

5 likes

(K gurl. Kende deze site niet. Better brace yourself for alllllll the gifs :upside_down_face:)

3 likes

3 likes

:heart_eyes: :drooling_face:

8 likes

Oeh ga gelijk gifje proberen! Lukt mij ook nooit…

Dit was ik vandaag.

YAAAY gelukt!

2 likes

@Fishing ik zag mijn bestelling ook voorbij komen op insta ahah !

1 like

Niet helemaal kind-gerelateerd maar toch ook weer wel dus ik stel de vraag eerst hier:
Onze wasmachine loopt op zijn achterste beentjes en die wil ik vervangen komende maand. Mijn huidige is bijna 20 jaar oud dus niet energiezuinig en hij mist ook veel programma’s die modernere wasmachines wel hebben.
Wat zijn jullie must-have-functies / eisen van een wasmachine, voor een (klein) gezin? Mijn grootste eis is dat hij energiezuinig is maar verder heb ik geen idee.

Goed kijken of hij wel korte programma’s heeft. Mijn energiezuinige droger doet de hele dag over het beddengoed :woman_facepalming:t4:

1 like

Wat @Maison zegt!!! Check zeker of er ‘tijdbesparing’ knoppies op zitten. Dat vind ik het allerbelangrijkste.

1 like

@Maison Goeie tip, ik ging er eigenlijk vanuit dat dat standaard was! Mijn huidige wasmachine staat nu een kort programma op 35 graden te wassen, maar blijkbaar is dat dus niet standaard. Ik schrijf het meteen op want zo’n kort programma is ideaal.

Pfff, hebben jullie tips? We bieden onze zoon vanaf dat hij 6,5 maand is groentehapjes aan. Maar hij snapt het gewoon niet lijkt het? Hij houdt het in zn mond, begint ontzettend te kwijlen en meestal ook te kokhalzen. Hij is nu 8 maand en zou het toch wel eens moeten snappen? Verder krijgt hij borstvoeding en is een blije relaxte baby.

Mijn zoontje kokhalsde ook tot 7 maand. Vooral met brood. Alles kwam er weer uit. Het kokhalsreflex ligt in het begin op het puntje van de tong. Het kan best zijn dat hij er gewoon nog niet helemaal aan toe is.

Kleintjes methode toepassen? Misschien vindt hij zelf eten beter en gaat vanzelf meer eten?

Prak je het eten of pureer je het eten?

We blijven maar proberen, misschien nog niet helemaal aan toe inderdaad.
@Saturnus dat is een goeie, gaan we proberen. De hapjes die we nu geven zijn helemaal glad gepureerd. Dacht eerst dat het misschien aan de structuur lag, omdat hij van brood ook zo kokhalst haha

1 like

Soms kan een halve maand zoveel schelen hoor. Hier eet ze pas met 9 maanden echt zoveel beter en meer dan daarvoor.

1 like