Allebei mijn kinderen (bijna 1) gillen de laatste dagen zo ontzettend hard (vaak uit enthousiasme, soms als ze moe zijn, soms als ze vechten om een speeltje) dat ik ze echt bloedirritant vind op die momenten. Van die hoge krijsgillen die trommelvliesverslindend zijn. Gaat dit snel over, of zijn er op deze leeftijd al dingen die ik kan doen om dit af te leren (ik zeg nu al ssst en dat het niet zo hard hoeft maar heeft weinig effect)?
Ik heb echt helemaal niemand waarvan ik zou denken, jullie worden voogd.
Wij hebben dit dan ook nog niet geregeld. Het is mijn grootste angst dat ik kom te overlijden voordat A. volwassen is.
Aaaah ja K doet dit nu ook. Vooral uit enthousiasme / stem testen. Zó hoog, echt zoān heksen gilletje. Ik vind het ook mega irritant! Ik ga dan met juist hele lage rustige stem tegen hem praten, vaak probeert hij dan mijn toon enigszins na te doen.
Ik voel je. Of eigenlijk voelen mijn oren je. Al is S degene die als een meid gilt en L is een kleine hulk.
Heeft iemand ervaring met deze schoentjes? Omg ze zijn zooooo leuk!! (Niet die lelijke selfcare-dingen maar als je verder naar beneden scrollt)
Ik kreeg er ook een ad van op Instagram en vroeg me eigenlijk meteen af of dit geen aliexpress dropshipping is?
Heeft iemand hier de gouden tip voor een leuk moederdag kado? Mijn stiefzus is dit jaar mama geworden, maar haar relatie loopt niet zo goed. Ook heeft ze enkele jaren geleden haar eigen moeder verloren. Daarom wil ik haar laten zien wat voor een geweldige moeder ze nu al is voor haar dochter! Ik heb weinig inspiratie, dus misschien heeft hier iemand een leuk idee
Lief!!
Misschien een mooie ketting of ander sieraad (afhankelijk van wat ze draagt) met de geboortesteen van haar kindje?
Ja!! Heel leuk idee! Ik ben aan het denken aan een ring met 3 geboortestenen (van haar moeder, haar dochter en zichzelf). Heel hard bedankt voor dit idee!
hahaha oh wat erg!!
Pfffffffff wie herkent dit?
Mijn baby van 9 maanden slaapt altijd goed snachts en sliep van ongeveer half 8/8 tot volgende ochtend 7/half 8. Sinds een week wordt ze echt om half 6/6 uur wakker?? Ze wilt daarna ook niet meer slapen.
Ik ben helemaal gesloopt
Jaaa vervelend he! Mijn zoontje deed dat ook in periodes, die sliep altijd van 7 tot 7 maar werd dan ineens een paar weken lang om 5u wakker. Niks hielp, was echt uitzitten. Nu hij bijna 3 is komt het gelukkig niet meer voor (nouja hij wordt meestal wel om 6u wakker maar dat vind ik wel een normale tijd opzich).
J is anderhalf en gilt wat af. Echt verschrikkelijk. Vanuit het niks, hard en heel hoog. Tot nu toe heb ik geen oplossing.
Thanks @360, @Taartje en @FrauHelga, het scheelt al dat het normaal lijkt te zijn. Irritant, maar normaal. Ik doe mijn festivaloordoppen maar in, worden die ook nog eens gebruikt
Pfff nou haha! Ik moet er nog steeds aan wennen, dat vroege opstaan
Haha ja zo probeer ik ook te denken als er weer iets āvervelendsā is. āHet is een fase, het is een faseā.
En vaak is dat inderdaad ook wel zo! Hopelijk is deze fase snel voorbijš
Misschien die van bambino van Kruidvat? Geen idee of ze daar online ook voorraad van hebben overigensā¦
Ik vond ze in ieder geval fijn. Dat gat rekt ook best ok mee, waardoor ik de etenswaren in het haar praktijken redelijk kan omzeilen
Hier is het ook feest. Ze wil tussen 16 en 20 niet meer slapenā¦En was afgelopen week om 04:00, 05:30 en vanochtend 06:00 wakker. Was al een hele tijd tussen 07 en 07:30 gewend, dus ik ben ook helemaal gesloopt. Gister had ze nog om 22 uur een fles en toch nog best vroeg wakker.