L is ook 5,5 maand (volgens mij een dagje jonger toch? ) en bij ons werkt het goed hoor! Het is een E-book dus mag hem wettelijk gezien niet verder verspreiden
anders had ik hem je wel gestuurd voor de helft van de prijs haha
Ja precies, want toen ze dus wel nog een 2e dutje wilde doen werden die steeds later en sliep ze savonds pas weer rond 20.30/21, en dan is ook niet te doen haha (en in de oxhtend werd ze uiteraard net zo vroeg wakker als altijd )
Vandaag sliep ze smiddags 1u 15m en slaapt nu alnom 19u dus ging wel, maar had liever ook langer gezien.
Ik heb het ook veel gebruikt. Bedje voorverwarmen en daarna tussen dekentje bij de voetjes. Het was echt nodig hier, ook overdag.
Wij hebben een elektrische kruik van zensy. Die gebruik ik nu zelf met thuiswerken haha.
Mijm dochter is 6.5 maand en werkt top! Vrijdagavond gestart en van niet zelf in slaap kunnen vallen en elke nacht meerdere malen wakker slaapt ze nu al 3 nachten op rij zo goed als klokje rond en valt ze zelf binnen 5 minuten in slaap.
Bij ons wel! Baby geboren in november en zeker 4 weken de kruik gebruikt. Ze was een baby die het snel koud had. Dus 's nachts kruiken + meerdere dekens/lakens en warm setje kleren aan.
Plus: ze sliep bij ons op de kamer en ik had het bloedheet de eerste weken na de bevalling (lang leve de hormonen) en wilde graag met raam open slapen voor de frisse lucht. Dus kruik was zeker nodig.
Jaa klopt! Misschien ga ik de gok dan toch maar wagen, want vandaag was het weer zo’n gedoe om haar in slaap te krijgen overdag.
Komt niemand achter toch
Daar heb je een punt
Ja dit wil ik ook graag weten, is het echt een tip die echt heel anders is dan je overal online kan vinden of is het echt een strak schema wat gewoon goed werkt? @Gradje
@Cauchi @HotMomma gewoon een strak schema wat blijkbaar werkt, bij ons in combinatie met gecontroleerd laten huilen.
Heb vanaf dat ze 6 weken was het boek Slaap gevolgd en alle slaaptips overal gelezen en vanaf 4 maanden liep het niet meer. Hier staat bijvoorbeeld wel in dat je je kindje wakker moet maken na een bepaalde tijd, of juist wat langer wakker moet houden op bepaalde momenten, dat haalde ik niet uit Slaap.
Maar wat doe je snachts dan als ze wakker worden?
De methode van slaaptraining die je kiest. Ze beschrijft er drie, wij hebben dus gecontroleerd huilen gekozen daaruit. Dus als ze wakker wordt, timer aan en wachten. Dan even kijken of alles ok is, volgende timer etc. Heb na de eerste avond nooit vaker dan 1x hoeven checken, of er moest iets zijn zoals poepluier of zo.
Ohh zo! Wist niet dat er verschillende manieren in stonden!
Is marktplaats een optie? Daar hebben wij onze ronde box vandaan, geloof dat ik er 40 of 50 euro voor heb betaald. Boxkleed hebben we zelf gemaakt maar zijn ook voor ronde boxen goed verkrijgbaar volgens mij.
Zoekopdracht aanzetten op MP dat je mailtje krijgt als er weer wat aan voldoet. Je hebt nog even toch en misschien FB market place of vinted ook in de gaten houden? Plus evt oproepje op je eigen FB/IG wie weet heeft iemand nog iets staan!
‘Baby in een droomritme’ heeft een vergelijkbare inhoud/aanpak als Snuggles and dreams, en staat regelmatig op MP voor weinig. En heeft mijn sanity gered een halfjaar geleden
Sjonge! Dat scheelt niet eens zoveel met een nieuwe volgens mij? Ik weet niet of het haast heeft maar anders kun je misschien een alert aanzetten, zo heb ik de mijne uiteindelijk gevonden. Een verhonger vind ik wel heel fijn, wij hebben een hond dus de baby ligt veel in de box omdat de hond steeds het speelkleed inpikt .
Als die gids nou gewoon een normale ebook prijs had hadden we hem volgens mij allebei allang gekocht! Ik stond net op het punt om hem te bestellen maar m’n man vond het echt onzin. Compromis is dat we de komende 2 nachten afwachten dus waarschijnlijk koop ik hem overmorgen . Tenzij het ineens beter gaat ik blijf hopen.
@Ohappyday er komt er vast nog wel eentje voorbij! Ik heb toen ook een tijdje gewacht. Een ronde box is iig wel een aanrader, helemaal door de wieltjes.
Haha ja mijn man ook! H bij de bieb nu iig verschillende boeken mbt slaap gereserveerd dua we gaan eens kijken.
Als er een aanrader tussen zit hoor ik het graag!