Tips, ervaringen & aanraders #3 (Deel 1)

@Moon86 dit gebreide mutsje van Prénatal vond ik fijn, zie m’n post waar ik op reageer. Die hebben ze in veel kleuren

Hangt beetje af van je kindje haha. Die van mij hadden alle 2 zo’n grote kop :crazy_face:… die “one size” mutsjes ban de Hema en prenatal passen gewoon niet waardoor ze telkens naar boven floepte…

(Hoofdjes waren 37.5 en 38cm bij geboorte hier…)
Deze zat wel goed!!
Veel stretch :slight_smile:
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0539368001.html

Wij merkten dat eigenlijk alle slofjes soms uitgingen omdat ze tijdens het dragen met die voetjes tegen je aan bewegen. Voor ons was toen de oplossing fleeceslofjes van lodger (lekker warm) met een touwtje ertussen, net zoals je bij wantjes ziet! Lodger slofjes hebben lusjes aan de achterkant waardoor je dat er makkelijk aan kan knopen. Deze slofjes bleven uit zichzelf al redelijk goed zitten, maar stel dat ze m los friemelen ben je dus niets kwijt😁

Edit: voor de duidelijkheid ik deed dat touwtje niet in de broek he, dat zou echt gedoe zijn haha. Gewoon eroverheen en dan houdt de draagzak/doek de boel samen! Zelfs in een ringsling gebruikt en ging top.

2 likes

Ik vond de mutsjes van bambino ideaal, lekker groot ook. Bij kruidvat

1 like

Ik heb een zomerslaapzak van Lodger (en pantoffels van ze gehad) maar snap de hype niet helemaal. Ik vond de kwaliteit niet erg goed en de daaropvolgende klantenservice ook niet. Daarom zou ik het niet nog eens kopen. De Hema en C&A slaapzakken vond ik beter :slight_smile:

3 likes

Hier is de loopwagen een hit! Binnen enkele dagen kon hij al zo’n stuk ermee lopen!

Ik heb deze gekocht omdat ik hem er heel tof uit vond zien, maar ik had toen wel korting (heb er ong 50 voor betaald). Bezorging duurde wel lang, uiteindelijk 2,5 week, net te laat voor zijn verjaardag.

3 likes

Bedankt voor alle slaapzakkentips!

@Moon86 ik gebruikte strikmutsjes. Die blijven goed zitten.
@parapluie ik heb een 100% katoene van de prenetal. Maar die is wel redelijk dik. Is een 100% wol een optie? Die had ik vorig jaar. Die zijn dun en warm maar ook heel duur :sweat_smile:

2 likes

Yes die van Prénatal heb ik nu besteld, mocht dat niet genoeg zijn ga ik voor wol.
Ik hoop niet dat ze zo’n koukleum is als haar vader eigenlijk :sweat_smile:

1 like

Ohhh prachtig deze. :heart_eyes:

1 like

Oooh slim!

Striksokjes vond ik perfect, net als strikmutsjes. Lekker warm van wol:

1 like

Ik heb een soort driehoek als dit: Klik

Zit rem systeem achtig in en handvat in hoogte verstelbaar.
Ze kon al staan en loopt er nu heel trots achter.

Mijn zoon van 18 maanden is extreem verlegen. Hij was nooit dol op vreemden geweest maar de afgelopen maanden is dit wel tot een dieptepunt gezakt. Als mensen alleen al naar hem zwaaien kan hij nu zelfs al in huilen uitbarsten. Hij gaat niet naar de opvang dus dat helpt denk ik ook niet, we willen wachten tot we verhuisd zijn (en dat duurt laaaaang want overspannen huizenmarkt).
Heeft iemand hier ervaring mee? Wanneer wordt dit beter? :grimacing:

wij hebben deze gegeven voor haar 1ste verjaardag. De wielen zijn bij te stellen en ze kan er zelf spulletjes in en uit halen. Ze vond het eerst nog spannend, maar nu durft ze er al zelf mee te lopen. Wielen die ook prima zijn voor binnen.

4 likes

Waar komt deze vandaan?

I love speelgoed. Was geen goedkope kar, maar ik wilde deze zo graag, vind de kleur zo leuk :heart_eyes: :blush:

1 like

Ah deze is ook mooi zeg. Waarom zijn die dingen zo duur :upside_down_face: hoelang doen kindjes hier meestal mee?

Niet exact een loopwagen, maar wij hebben (geinfluenced door @anon50301661 en @360) MODU en daar kun je ook een loopwagen mee bouwen. En daar hebben we echt veel plezier van! Plus dat het ook een hobbelpaard maakt en nog 100 andere dingen. Kost ook wat, maar het vervangt heel veel losse dingen!

1 like

Zag dat bijv. kruidvat ook houten loop/blokkenwagens heeft en een 2e item gratis actie heeft voor speelgoed.
Geen idee hoelang ze ermee doen, ligt er misschien ook aan hoelang het duurt voor dat ze echt zelfstandig lopen?

1 like