Hema heeft inderdaad leuk houten speelgoed. Puzzel met het alfabet is hier echt favoriet, mijn zoontje zegt nu bij elke letter een woordje, heel leuk! Ze hebben ze ookmet getallen.
Verder had hij een doeltje voor voetbal gekregen voor in de tuin, volgens mij komt die van action, wordt hier bijna elke dag wel mee gespeeld.
Ik leer baby dieren van playlab is ook favoriet hier. Mocht iemand nog meer van dat soort educatieve spelletjes weten dan hoor ik het ook graag! Mijn zoontje is bijna 2,5 jaar.

ik zie op Google wel dingen die erop lijken, maar niet zo zacht als die wij hebben. Als je Googlet op opblaasbare bal zacht noppen ofzo zie je wel die erop lijken. Die stoffen voetbal van Ikea hebben neefjes en nichtjes van me als alternatief ook heel leuk, maar die stuitert natuurlijk niet.
maar hoe pak je dat aan met een dreumes van 14 maanden? Ze zit dus net in de fase dat ze aan planten potten zit. Ik heb gelukkig alleen plastic ballen en de boom is 1,5 meter geloof ik.
mijn gedachtengang is (wij hebben een grote nepboom), dat als er ineens een boom staat waar hij niet aan mag zitten, dat natuurlijk het interessantste OOIT is. Dus dacht ik: als we hem samen opzetten en hij echt ziet wat er gebeurt en erbij is, dan is het daarna mss niet meer zo spannend. Hoop ik dus haha
, dan deel ik je t zān lijstje haha