Tips, ervaringen & aanraders #3 (Deel 1)

Hahaha, hier dus ook zo’n oude pop met zacht lijf en harde ledematen en daar speelde ze veel mee, alleen het ding valt aan alle kanten uit elkaar en hij past niet goed in het poppenbedje, de stoel en de buggy. Zal eens naar Baby Born soft touch kijken!

Geen idee, weet echt nog niks van poppen :joy: Ik ga nu googlen!

Wij hebben de Luvion Essential, ben er wel blij mee maar is wel prijzig.

1 like

Deze hebben wij ook! Ben er heel blij mee maar ik vind wel dat hij snel leeg gaat

1 like

Wij hebben ook een Luvion, de Essential (met camera) Voor zover ik weet heeft deze geen wifi. Ik kan ook niet met een app de beelden bekijken ofzo.

1 like

Deze hadden wij bij de oudste ook en willen die nu weer kopen. Geen poespas, doet gewoon wat het moet doen.

2 likes

Volgens mij heeft of had @Oprah er ook nog 1 in de aanbieding?

Wij hebben ook een Luvion, ze hebben ook goede service, na een tijdje stoorde het beeld bij ons, we kregen zonder gedoe snel een nieuwe. Zijn er heel tevreden over, we gebruiken hem heel veel. De accu gaat inderdaad niet heel lang mee.

1 like

Zolang jouw eigen wifi goed beschermd is, is je camera dat ook. Dus gewoon een sterk wachtwoord op je wifi is voldoende. En een wachtwoord op de camera zelf.
Die gevallen waarin de babycams gehackt zijn zijn heel zeldzaam en dat ligt vaker aan de gebruiker dan het apparaat.

Ja, mijn kind schreeuwde moord en brand. No way dat ik haar in dat deryan tentje kreeg.

1 like

Ja hier ook een deryan tentje. Als baby werkte het niet zo goed (maar dat was in een periode dat ze sowieso heel slecht sliep) en als peuter tijdens het reizen was het top en vonden ze het helemaal leuk en gezellig.

1 like

Hier hebben we heel lang plezier gehad van een Deryan tentje! We hadden de baby versie en daar heeft dochter 2 jaar ingepast, was heel handig met reizen en logeren.

1 like

Wij hebben ook dat Deryan tentje en dat beviel heel goed op vakantie!

1 like

Wij vonden dat Deriantentje alleen fijn toen hij echt klein was, toen hij richting dreumes ging paste hij er niet meer zo lekker in en lag hij alleen maar tegen het dak van het tentje te slaan. Ik zou hem met die kennis niet gekocht hebben en gewoon voor een reisbedje gaan omdat je daar veel langer mee kunt doen.

1 like

Hier precies zo, het leek me zo ideaal maar meneer was het er niet mee eens.

1 like

Ik heb onlangs de deryan gekocht. Ze ziet het als speelgoed. Ging er heel enthousiast in spelen en rons kruipen.
Binnenkort gaan we hem echt testen. Anders hebben we straks probleem in het vakantiehuisje.

1 like

Heeft iemand tips om het avondeten leuk / aantrekkelijk te maken voor een baby van bijna 9 maanden?
De eerste hapjes gingen allemaal goed, totdat ze met 8 maanden een klein bordje vol at (verschillende soorten groenten, ei, kip, vis, aardappel en rijst at ze allemaal). Maar ineens was het klaar :see_no_evil:
Dacht eerst dat ze misschien te moe was, of tandjes, maar het is nog niet veranderd in drie weken. De ene avond eet ze twee hapjes, de andere keer 5-10 minihapjes, maar meer gaat er echt niet in.
Ik heb al geprobeerd om 's middags het warme eten te geven, maar maakt geen verschil. Als ik haar 's avonds na de drie happen een boterham geef, gaat dat met smaak naar binnen :grin: Ze heeft dus wel trek.
Ik maak me geen zorgen en weet dat het ook nog niet per sé in grote hoeveelheden hoeft, maar heeft iemand misschien tips om het eten op een andere manier aan te bieden? Geprakt wil ze niet, zelf eten gaat iets beter, maar na twee happen is het dan toch weer kokhalzen en klaar. Net had ze per ongeluk een heel roosje bloemkool afgebeten en in haar mond gestopt, keek ze me vet boos aan :sweat_smile:
Tips zijn welkom!
En anders houden we het voorlopig lekker op brood, melk, beetje fruit en mag ze gewoon elke avond wat proberen en zien we wel waar het schip strandt.

Onze dochter had vandaag haar eerste oefen dag op school. En toen ik haar haalde was ze zo teleurgesteld. Er had een meisje heel gemeen tegen haar gedaan vertelde ze en daar was ze dus verdrietig om, en ze had het niet durven vertellen aan de juf… Morgen moet ze weer en mijn moederhart breekt hoor :frowning_face: hebben jullie hier ervaring mee? Weet dat het geen wereldprobleem is maar ik vind het zelf gewoon echt kut voor haar

Hier had en heeft ze dat ook. Gisteren 2 keer op geschept, nu net de helft van 1 keer.
Soms smeer ik de groenten uit op brood, dan krijgt ze iig op die manier wat binnen.
Het is net haar humeur en waar ze trek in heeft.

1 like

Dankjewel. Ga ik idd maar doen… kan het lastig van me afzetten merk ik🥺 echt sneu voor dr

1 like