@ketel hier zit er 17,5 maand tussen (de dag nadat ik was uitgerekend zou K. 1,5 zijn maar ben met 38 weken ingeleid) en gaat heel goed en is heel leuk! R. is bijna 4 maanden en toevallig laatst voor het eerst dat K. jaloers deed tijdens de momenten dat ik met R. bezig was, maar eerder niet. Is nu ook weer over (ik benoem dat ik even bezig ben en zo met haar ga spelen weer en geef haar nu als ik boven R. voedt daar speelgoed wat ze alleen dan krijgt).
Wij hebben er vanaf dag 1 prioriteit van gemaakt om beiden dagelijks ook iets met K. alleen te doen. Mn man ging in de kraamweek dagelijks met haar naar buiten en ik vooral boekjes lezen etc. Soms echt bewust R. even wegleggen om met haar wat te doen. Nu slaapt R. einde van de middag vaak als K. al wakker is dus dan is het telefoon weg en echt ff 1-op-1 met K. spelen. Heb het idee dat dat wel heel erg goed helpt.
Nadeel; zoveel luiers 

De draagdoek was de eerste maanden echt mijn lifesaver trouwens als mn man niet thiis was. R. wilde graag dichtbij zijn en einde vd dag heeft K. vaak wat meer aandacht nodig en zo ging dat toch samen.
Wij hebben trouwens de easywalker harvey @Ketel en daar een verlengde as voor waardoor reiswieg en zitje erop kunnen. Ga ook vaak wandelen met R. in de draagdoek/zak en dan K. in het zitje of op haar fietsje met duwstang die ze sinds kort heeft, maar voor echte lange stukken is dat fietsje nog wat vermoeiend voor K. dus dan de combi op de wagen of R. in draagdoek.
of K. dus erin en R. in de draagzak.
. Misschien dat we het in het begin even aankijken met draagzak + buggy en als dat niet bevalt is zoân duowagen ook snel gekocht natuurlijk.

een hardnekkig fabeltje is dat! Gewoon doen wat je nu doet. Toen ik met een prutoog bij de dokter kwam vroeg ze of ik Thuisarts.nl kende