Deze komt zo te zien van ome Ali!
Wij hebben er ook 1 voor K. en @Unquestionable heeft ze ook dat ik weet.
Voor nu zijn ze prima, K. heeft hem vandaag nog aangehad met haar winterjas erover zelfs (maar het was erg guur met de wind buiten) Als het iets warmer is heeft ze er zoân dun jasje overheen of helemaal nikd. K. zit nu in maat 86 en soms maat 92 en ik heb er toen 1 in 92 besteld, de boorden zijn best breed en stretchy dus kun je in het begin de mouwen en pijpen lekker blousen en hebben we er langer plezier van! Toen ik hem kocht zat ze echt nog in 86. Ik denk dat ze hem vd herfst ook nog prima aankan. Ik die hem haar ook vaak aan als het niet zo warm is en ze met water wil spelen buiten, dan wordt ze niet zo zeiknat en blijft het langer leuk. Hoop hem binnenkort wel op te bergen trouwens, maar als ik dan de weersverwachting voor komende week zie
Ps. ze hebben daar altijd sale dus zeker even daartussen kijken.
@Karl_Lagerfeld ik had deze ook al gegoogled en komt van ali idd. Ken mensen die prima tevreden zijn met een Alikolf trouwens maar zou als je het wilt proberen dan lekker daar bestellen want scheelt veel geld. Je hebt ook een handsfree kolf die je in je bh stopt genaamd The Ins; Handsfree kolven | MoM&e BorstkolfWinkel - BorstkolfWinkel
Ik zou ze zelf voor de zomer niet bestellen en dan kijken na de zomer/eind van de zomer wat dan het beste past. Ik heb ze nu ook al opgeborgen (weet niet of dat iets te voorbarig was met het weer dat het nu en aankomende week wordt ).
Maarrrr. Mijn oudste is vrij slank gebouwd en daarbij past haar normale maat prima. De jongste heeft wat dikkere benen en ik had bij haar een maat groter gekocht en dat zit goed. Dus denk ook even afhankelijk van de bouw van je kind
Voedingstopjes vd H&M en daarover gewoon wat in wil. Tshirt of trui doe ik dan omhoog of bv even over mn hoofd naar achteren als het een grote trui is. Qua jurkjes met knoopjes, lage V-hals/overslag of wikkeljurkjes. Ik hoor ook wel eens dat vrouwen onder een jurkje dan zoân kort bikershortje aan doen en een voedingstop zodat ze de hele jurk omhoog kunnen doen zonder bloot te zitten, maar vind dat zelf niet zo relaxed. Zoveel stof boven dan (doe niet voor niets een trui al over mn hoofd heen).
Ja als romee hem ook heeft, heb ik m ook nodig! Heeft je nicht er 1 of dubbel?
Ja @Karl_Lagerfeld, ik heb een Elvie gekocht, toen ik moest kolven ivm productie. Ben toen echt verkeerd geholpen, want de elvie staat er wel een beetje om bekend inmiddels om niet goed leeg te kolven. Ik heb dus nog een andere dubbelzijdige elektrische kolf moeten kopen, en heb een kolf van âŹ500 voor af en toe als onderweg toch handiger isâŠ
Ik heb zelf uiteindelijk veel gehad aan een kolfconsult, kan je dat als je zover bent wel aanraden!
Ik ben fan van dingen met ritsjes, heb twee tshirts van Tajine Banane die echt fijn zijn!
Maar eigelijk kan er heel veel, bij een gewoon tshirt doe ik vaak de âtwee tshirtenmethodeâ, dus nog een voedingstopje eronder en dan zit je niet in je blote buik!
Ik vind ze ook niksâŠ
Ik vond ze voor L heel vervelend ook idd doorlekken maar bij I (aka kabouter spillebeen) zaten ze als gegoten, zowel de gewone als de luierbroekjes.
Ja en zelfs bij haar vond ik dat een vreselijk beeld
Ik heb altijd deze gehad (nu ook weer voor N) en ben er super tevreden over.
Wij gebruiken deze altijd. Zijn vaak in de aanbieding en nooit luieruitslag. Doorlekken een enkele keer s nachts, maar komt ook omdat ze dan of te veel drinkt of net een te kleine maat aan had (we zaten een tijdje tussen 4+ en 5 en als ze dan s nachts 4+ aan had lekte ze wel eens door).
Hahha ja ik moet zeggen dat kolven sowieso een van de minst glamoureuze dingen ooit is die je gaat doen. Maar bevallen staat wat dat betreft op 1 dus dan maakt het je niks meer uit
Haha ja kolven leek me ook verschrikkelijk maar na alles wat bij het bevallen kwam kijken (inclusief iemand die mijn bepoepte hoeslaken van het ziekenhuis moest verschonen terwijl ik nog in bed lag) vond ik het kolven wel het minst erge van alles haha. Zoveel mensen hebben ook mijn blote lichaam gezien of mijn borsten aangeraakt, dat boeide me echt niet meer.
Maar ik snap je gevoel @Karl_Lagerfeld, alleen zou ik nog niks aanschaffen.
Haha ja dit ja en @Nefertiti
Lig er ook supervaak zo oncharmant bij met lekkende borsten en een kolf en een beetje smoezelig en ik denk alleen maar â Beter dan mijn bevalling en kraamweekâ. Alle gĂȘne voorbij.
Mijn zusje bevalt over een paar weken en woont in een appartement. Een bord in de tuin gaat niet, dus ik zit nu te kijken naar zoân raambord of een raamsticker.
Volgens mij hebben er hier ook wel wat dames zoân bord gehad, blijft dat beetje oke zitten? Het is een galerij en wel overdekt dus.
Is een handkolf wel handig om alvast in huis te hebben? & @Ovenschaal. Of kan je dat net zo goed pas later aanschaffen.
Ja is hetzelfde principe als een âte koopâ bord van een makelaar, met meerdere zuignappen. Zit als een huis!
Wij hadden er 1 met een plakstrip van kidsdeco. Bleef echt heel goed zitten! Hebben hem er uiteindelijk 3 maanden op gehad omdat ik hem zo leuk vond
Ik zou wachten tot je de borstvoeding goed hebt lopen. In de kraamweek het beste een kolf huren en als het dan goed lukt en je vindt het zelf ook fijn om te doen, dan pas zou ik dat soort dingen aanschaffen