Ja als romee hem ook heeft, heb ik m ook nodig! Heeft je nicht er 1 of dubbel?
Ja @Karl_Lagerfeld, ik heb een Elvie gekocht, toen ik moest kolven ivm productie. Ben toen echt verkeerd geholpen, want de elvie staat er wel een beetje om bekend inmiddels om niet goed leeg te kolven. Ik heb dus nog een andere dubbelzijdige elektrische kolf moeten kopen, en heb een kolf van âŹ500 voor af en toe als onderweg toch handiger isâŠ
Ik heb zelf uiteindelijk veel gehad aan een kolfconsult, kan je dat als je zover bent wel aanraden!
Ik ben fan van dingen met ritsjes, heb twee tshirts van Tajine Banane die echt fijn zijn!
Maar eigelijk kan er heel veel, bij een gewoon tshirt doe ik vaak de âtwee tshirtenmethodeâ, dus nog een voedingstopje eronder en dan zit je niet in je blote buik!
Ik vind ze ook niksâŠ
Ik vond ze voor L heel vervelend ook idd doorlekken maar bij I (aka kabouter spillebeen) zaten ze als gegoten, zowel de gewone als de luierbroekjes.
Ja en zelfs bij haar vond ik dat een vreselijk beeld
Ik heb altijd deze gehad (nu ook weer voor N) en ben er super tevreden over.
Wij gebruiken deze altijd. Zijn vaak in de aanbieding en nooit luieruitslag. Doorlekken een enkele keer s nachts, maar komt ook omdat ze dan of te veel drinkt of net een te kleine maat aan had (we zaten een tijdje tussen 4+ en 5 en als ze dan s nachts 4+ aan had lekte ze wel eens door).
Hahha ja ik moet zeggen dat kolven sowieso een van de minst glamoureuze dingen ooit is die je gaat doen. Maar bevallen staat wat dat betreft op 1 dus dan maakt het je niks meer uit
Haha ja kolven leek me ook verschrikkelijk maar na alles wat bij het bevallen kwam kijken (inclusief iemand die mijn bepoepte hoeslaken van het ziekenhuis moest verschonen terwijl ik nog in bed lag) vond ik het kolven wel het minst erge van alles haha. Zoveel mensen hebben ook mijn blote lichaam gezien of mijn borsten aangeraakt, dat boeide me echt niet meer.
Maar ik snap je gevoel @Karl_Lagerfeld, alleen zou ik nog niks aanschaffen.
Haha ja dit ja en @Nefertiti
Lig er ook supervaak zo oncharmant bij met lekkende borsten en een kolf en een beetje smoezelig en ik denk alleen maar â Beter dan mijn bevalling en kraamweekâ. Alle gĂȘne voorbij.
Mijn zusje bevalt over een paar weken en woont in een appartement. Een bord in de tuin gaat niet, dus ik zit nu te kijken naar zoân raambord of een raamsticker.
Volgens mij hebben er hier ook wel wat dames zoân bord gehad, blijft dat beetje oke zitten? Het is een galerij en wel overdekt dus.
Is een handkolf wel handig om alvast in huis te hebben? & @Ovenschaal. Of kan je dat net zo goed pas later aanschaffen.
Ja is hetzelfde principe als een âte koopâ bord van een makelaar, met meerdere zuignappen. Zit als een huis!
Wij hadden er 1 met een plakstrip van kidsdeco. Bleef echt heel goed zitten! Hebben hem er uiteindelijk 3 maanden op gehad omdat ik hem zo leuk vond
Ik zou wachten tot je de borstvoeding goed hebt lopen. In de kraamweek het beste een kolf huren en als het dan goed lukt en je vindt het zelf ook fijn om te doen, dan pas zou ik dat soort dingen aanschaffen
Dankjewel, wacht ik daar ook lekker mee
Echt verbazingwekkend goed! Hopelijk blijft dat zo als de kleine er straks is
Thanks @Zitzak @Ohappyday @DahliaDavin , ga ik vast een leuke uitzoeken voor als de kleine er is!
N is ietsje ouder maar speelt veel met de vormenstoof. Ze vindt het echt fantastisch als ik de vormpjes erin gooi en zelf vindt ze het leuk om de blokjes los in het doosje (dus niet door de vormpjes) te doen en eruit te halen. Ze speelt ook veel met haar blokjestrein en met die bloempjes die ik laatst postte van de action die je uit elkaar kan halen.
Wat zijn fijne autostoeltjes voor vanaf zes maanden? Liefst eentje die wel een lange tijd meegaat. De Maxi Cosi wordt niet echt gewaardeerd, dus ik wil zsm overstappen.
Het liefst zo een die kan draaien. Er zijn er zoveel, ik ben echt het overzicht kwijt. En zo duur