Bedankt voor je advies! Hebben we een tijdje gegeven maar merk er geen verschil mee. Zal dat ook nog melden bij de dokter morgen. @anon69899736 gelukkig is het bij jullie weer normaal! Zo sneu die krampjes. Osteopaat zijn we twee keer geweest en heeft ook geen verschil gemaakt helaas. (Wel voor de voorkeursligging dus ben alsnog wel blij dat we zijn gegaan)
Onze zoon poepte als <6mnd baby maar eens per 10-14 dagen. En ze hebben toen ook naar zân darmen geluisterd en alles was okĂ©. Maar hij had er ook geen last van (toen, breek me de bek niet open over 1.5jr later). Maar als ze er wel last van hebben zou ik zeker even verder laten kijken.
De kraamzorg kwam bij E met een verhaal dat hun lactatiekundige haar 2e baby, maar eens in de 5-6wkn poepte en dan ook maar een veegje ofzo? En dat dat kon omdat er bij borstvoeding zo geconcentreerd was dat alles opgenomen werd? Suf gegoocheld maar kon dit prachtig sterke verhaal nergens echt bevestigd vinden haha
Ons zoontje poepte tijdens de borstvoedingsperiode ongeveer 1 keer in de 10 dagen. Vanaf het moment dat hij flesvoeding kreeg en meer vast voedsel, is hij elke dag gaan poepen.
Misschien dat het iets te maken heeft met de stand van tanden ofzo, maar onze jongens van 2 jaar (sorry, 26 maanden ) hebben nog steeds spenen van 6 tot 12 mnd.
@Konijntje jij ook thnx
Haha, Oke, goed te weten, dan kan dit nog even door. Ze is ook vrij fijntjes gebouwd dus wellicht ligt het idd aan de stand van het gebit/ gehemelte.
Overigens nog geen tand te bekennen. Nog zoân lekker bloot bekkie
Ik dacht dat mijn dochter (17 maanden) last had van roos in haar haar, maar ik denk toch dat het berg is. In mijn hoofd was dat alleen iets wat bij kleine babyâs voorkomt maar blijkbaar kan het dus ook bij oudere kinderen en volwassenen voorkomen.
Op internet zie ik veel verschillende crÚmes, oliën etc voorbijkomen. Iemand een tip voor het wondermiddel? En was je het haar ook met een speciale shampoo?
En @Spatel goed om te horen dat jullie het ook hadden en het gewoon normaal was. @tijgerlelie ze heeft geen opgeblazen of harde buik gelukkig, maar ik hou het in de gaten.
Heb gister met de dokter gebeld en heb een middeltje gekregen dat je blijkbaar ook gewoon bij de Etos kan halen. Het doet ook nog niks tot nu toe, maar weer achter aan gaan dus
Ja!
Ja, hier reageert ze ook nogal heftig op dat spul. Laat de berg maar lekker zitten, zij heeft er geen last van.
Hoe lang paste jullie kindje in maat 50? Ik heb echt maar 2 pakjes in 50 en ben echt bang dat het te weinig isâŠ
Scheelt echt per merk, maar mân dochter draagt het nog (5,5 maand). Meeste 50 is ze nu een maandje echt ontgroeit denk ik. Maar het is zo verschillend per baby ook. Twee was voor ons dus weinig, maar het is echt zo bijgehaald.
Mijn eerste zo een 4 maanden en mijn tweede zo een 2 weken, maar sommige dingen die klein vielen helemaal niet.
Ik zou niet te veel kopen, ik heb bij mijn eerste ook nog wat bijbesteld. Zo gedaan!
Oh echt? Getver. Hier hielp het ook heel goed.
@Ishq is inderdaad heel verschillend per kindje (en merk). Ik zelf vind twee pakjes wel wat weinig maar het is inderdaad zo bijgehaald.
Bij mij een paar dagen haha, heb ze aangetrokken omdat we het hadden maar 56 had ook prima gekund vanaf het begin
Denk maar zo, als je meer nodig hebt kan je partner zo even langs de hema/zeeman lopen, en het is zonde om het te kopen als het niet nodig is
Ja, deze is echt top bij berg.
Bij 1,5 jaar oud, ivm vakantie. In die 1,5 jaar meerdere keren in het ziekenhuis geweest en er is maar 1 keer ĂŒberhaupt gevraagd naar ID. Toen was ze net een paar weken oud dus toen ik zei dat ze dat nog niet had moest de assistente lachen en zei ze dat dat natuurlijk heel logisch was. De andere keren is er niet naar gevraagd.
Dus alle je het voorlopig niet nodig hebt zou ik het lekker laten zitten, scheelt toch weer.
Kind was weer aan het hoesten en omdat ze nog niet veel mogen qua medicijnen heb ik een oma weet raad middel gebruikt namelijk wat uien met schil en al in stukken gesneden,even gekookt in een pan en die pan onder zn bed gezet. Werkte als een tiet! De kamer stinkt wel maar dat heb ik er voor over. Misschien een tipje nu de verkoudheden weer beginnen te komen.
Wij hebben anders meegemaakt in het ziekenhuis. Uiteraard wel gewoon geholpen, maar bij ons gaven ze aan dat hij de volgende keer toch echt een ID moet hebben. Hij heeft nog wat afspraken gepland staan namelijk.
Dus bij 5 maanden een paspoort laten maken.
Ik heb me daar dus echt in vergist! Omdat ze groter werd geschat de hele zwangerschap verwachtte ik niet veel nodig te hebben dus heb vooral 56. Maar dat is toch echt te ruim, vooral bij boxpakjes.