Tips, ervaringen & aanraders #5

@Coco @KJuffie @Karl_Lagerfeld @Grey @Gelatelli Thanks voor jullie reacties. Ik heb toch maar par setjes bij besteld nu.
Wij zijn beide ook niet super lang dus verwacht wel echt 50 nodig te hebben, gaf de VK ook aan maar dan erbij “niet te veel”, ja wat is niet te veel…
heb nu denk ik wel voldoende om in ieder geval de eerste week door te komen.

2 likes

Haha, 1 dag :joy: Haar geboortepakje was maat 50, daarna alleen maar 56 gedragen. En ze was echt niet zo extreem groot of dik, maar wel lange benen.

2 likes

Anderhalve maand denk ik? Daarna paste ze kleine maat 56 dingen (van Noppies bijvoorbeeld). Nu met 8 maanden heeft ze van sommige merken 74 en van andere merken 62, valt soms geen peil op te trekken.

1 like

Nieuwe bambino collectie bij Kruidvat volgende week!

5 likes

Omg​:heart_eyes::heart_eyes: ziet er super leuk uit allemaal

Smeren, smeren, smeren…

Bio oil!

1 like

Menthol gel, werkt verkoelend.

1 like

Menthol gel idd, en proberen er zo weinig mogelijk aan te komen. Hoe meer je krabt hoe erger de jeuk. Maar gekmakend is het zeker :tired_face:

1 like

Koelzalf. Maar je bent in je 3e trimester toch? Als jeuk te erg wordt wel contact opnemen met de verloskundige om het verder uit te zoeken. Met name jeuk op handen en voeten moet je wel bellen.

3 likes

Heeft iemand nog een gouden tip voor ene verjaardagsjurk voor een meisje dat 4 wordt? Mag zo hysterisch als het maar kan, haar kennende :joy:

Zoiets? Eenhoorn jurk unicorn jurk eenhoorn kostuum - 104-110 (S) prinsessenjurk verkleedjurk... | bol.com

:yum:

2 likes

Hahahha oke dit js wel heel extreem

1 like

Ik kan niet meer op je post reageren omdat het vorige topic dicht is, maar hoe gaat het nu met je dochter en haar stotteren @Zitzak? L. stottert nu ook sinds een week ongeveer, vooral bij ‘ik’ en de naam van haar zusje. Ik probeer me ook geen zorgen te maken, maar vind het wel rot voor haar. Ze is al wat verlegen, dan maakt stotteren het misschien nog lastiger.

Nou dat is op miraculeuze wijze gewoon over gegaan. Ze heeft echt een sprong gemaakt qua praten dus denk dat dat het was. Dat ze wel al wilde maar het nog net niet kon ofzo. Hoop dat het bij L ook zo afloopt!

1 like

Oh wat fijn! L. praatte eigenijk al best goed, lange zinnen ook al wel. Vind het zo gek dat ze dan ineens van de één op de andere dag stottert. Maar hopelijk gaat het ook gewoon over inderdaad!

Een paar dagen geleden ging het hier (of in ander topic) over oversized truien voor kinderen en waar die te koop zijn. Ik kwam net deze trui tegen bij yourwishes in vier verschillende kleuren in maat 74 t/m 134/140 voor 35 eu.

5 likes

Ik was net bij Kruidvat en bij ons lag de gehele collectie van Bibi met Bambino al in de schappen. Staat in de folder vanaf dinsdag, vaak al op maandag maar nu dus al op zondag. Leuke dingen wel, alles was er hier nog maar zelf niks nodig. Maar als er mensen zijn die iets op het oog hebben dus wellicht de moeite waard vast te kijken, want meestal gaan die speciale collecties heel snel :blush:

4 likes

Bedankt voor de tip, vind het er allemaal super leuk uit zien!
Ik zie in de folder dat de unisex lijn alleen online te vinden zal zijn, dus die ga ik ook maar in de gaten houden

1 like

Ik verveel me tegenwoordig vaak als ik met mijn kind alleen ben. Heb echt geen inspiratie voor activiteiten, hoe klein dan ook.
Wat we veel doen: naar het park (groot park, met speeltuin en kinderboerderij), naar de winkel, naar de bibliotheek, stukje fietsen, boekjes lezen, puzzelen, liedjes zingen, klusjes in huis waar ze bij helpt / kijkt. Creatieve / sensopatische dingen als kleuren, kleien, scheerschuim etc. vindt ze nog niet echt interessant.
Heeft iemand nog tips voor activiteiten met een kind van ruim anderhalf jaar? Heb vooral zelf wel behoefte aan wat meer afwisseling, haha.