Tips, ervaringen & aanraders #5

Heeft iemand wel eens het tuigje van een Joolz vervangen? Ik word helemaal gek van het tuigje met de magneetjes, werkt voor geen meter en ik wil gewoon zo’n ouderwets tuigje waar je alles erin klikt. Maar ik weet niet of dat een beetje te doen is om te vervangen.

Wat is leuk als Sint cadeautje voor een tweejarige? Wordt er veel gespeeld met rijgkralen of iets van een stempelboekje?
Veel standaard speelgoed is al aanwezig, en voor zijn verjaardag krijgt hij al een mooie trommel (:smiling_imp::stuck_out_tongue_closed_eyes:)

@Nefertiti Mocht je een goede vinden, ik ben ook geïnteresseerd :sweat_smile: Wat een rotsysteem joh.

Magneetboek was hier toen een hit.

Oeh ik zie een leuke met voertuigen, dat wordt sowieso een hit! Bedankt voor de tip :relaxed:

Nu de vraag toch gesteld wordt haha, iemand een idee voor een sinterklaascadeautje voor mijn (bijna) 4-jarige nichtje? Iets kleins, ze heeft al veel speelgoed maar we vieren het samen dus ik vind het wel leuk om iets te geven😊

Hebben jullie tips voor een fijne luiertas?

Ik heb een tas van SanneRose, duur maar ben er zo blij mee! Groot, alles past erin en met een luipaardprintje :sunglasses:

Ik zou kiezen voor een rugzak, ik vind dat zelf echt veel comfortabeler dan zo’n zijtas.

5 likes

Zo, daar zit inderdaad een goed prijskaartje aan haha. Wel heel mooi!

Misschien had ik erbij moeten vermelden dat de tas ook een beetje “mannelijk” moet zijn zodat m’n vriend er ook mee durft te lopen.

@Unquestionable ja, dat lijkt me inderdaad ook fijner met lange wandelingen. Een tas aan de kinderwagenstang hangen lijkt me ook niet zo fijn, ik heb dan het gevoel dat je er telkens tegen aankomt met je knieën. Ik vind een rugtas ook iets beter voor m’n vriend dan een soort van schouder-/handtas idee.

Ik zat van de week te kijken naar een zaklampboek, maar mijn kinderen zijn er nog iets te lomp voor. Denk voor 3-4 jarigen wel erg leuk!

1 like

Ik wil een luieremmer kopen, maar als ik reviews lees zijn ze allemaal niet echt geweldig :sweat_smile: Welke zouden jullie aanraden? Ik wil er eentje zonder cassettes, dus met gewone vuilniszakken.

1 like

Wij hebben een ubbi en na 2,5 jaar is die nog prima. Je ruikt hem niet als hij dicht is. Wat ik wel altijd doe is als we de zak vervangen hem even open laten staan met een raam open, dat stond toen erbij toen we hem bestelden als aanbeveling om regelmatig de binnenkant even te luchten en lijkt te werken want na 2,5 jaar dus nog geen geurtjes als hij dicht is.

1 like

Wij hebben deze: Miss Lulu Luiertas Rugzak - Inclusief Buggy en Kinderwagen Haken - Zwart (E6705 BK) | bol.com

Onze baby is nog jong dus pas een paar keer gebruikt, maar tot nu toe tevreden mee en er past veel in!

3 likes

Dat is een origineel cadeau! Bedankt voor de tips, ook @Zitzak

Wij hebben deze:

Daar durft m’n man ook mee te lopen :grimacing:

2 likes

Thanks daar kan ik wat mee!

Oeh, deze is ook mooi! Bedankt voor de tip. Deze prijs vind ik ook een stuk beter dan andere rugtassen van hetzelfde materiaal.

@ixxi bedankt voor de tip! Ik zal het eens aan m’n vriend voorleggen wat hij het beste vindt haha.

1 like

Ohja deze hadden we ook voor S en meestal droeg mijn man deze :sweat_smile: wij hadden de grijze kleur zodat het nog matchte met de Joolz, want hun eigen luiertas was niet echt handig.

1 like

Wij hebben een diaperchamp,ik doe hetzelfde als suikerklontje hierboven zegt, maar ik vind hem niet helemaal geurdicht (in de zomer dan).

2 likes

Ja ik weet dus niet hoe makkelijk dat te vervangen is? Ik ga eens kijken in de handleiding, dan laat ik het je nog weten.

1 like