@lijnewiets heeft een tijd geleden een hele lijst met diversiteit opgeschreven. Zie deze post
Kijk bij @inclusievekinderboekenclub! 
vaak hebben ze leuke dingen bij de plaatselijke juwelier
Wij hebben voor beide kinderen een setje van WMF.
Deze hebben wij:
Vanaf vandaag weer een goede aanbieding voor de Etos billendoekjes!
Hoe oud is je kindje? Hier ligt ze in lange mouwen romper, pyjamashirtje, geen broekje en slaapzak van HEMA met TOG waarde 3.5.
Toen lag ze hier nog in de Puckababy Piep!
bij zo’n kleine baby kan je altijd nog een dekentje erover heen doen!
Iemand tips voor een goede oorthermometer? Of hoe meten jullie je kindjes? N. is nu 2,5 en die vind rectaal meten echt verschrikkelijk, dan verstijft ze ook helemaal.
Wij gebruiken de Withings thermometer. Die gebruik je op het voorhoofd en omdat je niet per se hoeft aan te raken kun je ook ‘s nachts meten. Als ik echt twijfel of bij hoge koorts meet ik wel rectaal.
@Batalash ah dit ga ik even proberen! Thnx. En idd ze staan voor de helft van het geld op Vinted.
We zagen gisteren dat er drie tanden doorkomen ( de eersten) dus wellicht dat dit ook wat cranky maakt 

Bedankt voor de tips!
Ik heb voor mijn zoontje een Tula FTG als draagzak. Toen hij jonger was vond hij het heerlijk, maar sinds een paar maanden (is nu 10 mnd) vindt hij het niks meer. 15 min is oké, maar daarna gaat hij draaien, afzetten en jammeren. Ik heb het al geprobeerd met zijn armen eruit of op mijn rug, maar het verandert niets. Ik wil hem nog zo graag dragen… iemand dezelfde ervaring? Helpt een andere zak/doek? Of ringsling?
Deze vind mijn dochter van bijna 6/groep 3 erg leuk: Bundels - Mijn zelfleesboek voor groep 3, Diverse auteurs | 9789021680552 | Boeken | bol.com
Als voorleesboek vind ik de Bedtijdverhalen voor Rebelse Meisjes boeken erg leuk. Mijn kleuter heeft er nog 0 interesse in maar mijn dochter vind het fantastisch. Is alleen niet zelf te lezen en eigenlijk wel voor iets oudere kinderen denk ik, maar we hebben er maanden uit voorgelezen.
Boeken zijn ook heel leuk!
Bij ons is dit ding echt een dikke hit.
Maar ik zie dat deze niet meer leverbaar is, maar dat ze wel een nieuwe versie hebben
Draag je hoog genoeg op je rug, dat hij over je schouder mee kan kijken? Dat was hier de gouden zet, en dan met de armen eruit.
Anders kun je eens kijken naar een ringsling, die zijn niet zo duur en dan zit hij op je heup met meer bewegingsvrijheid
Ja, ik probeer hem zo hoog mogelijk te dragen, dan kan hij net over mijn schouder loeren. Maar het lijkt of hij toch meer wil kunnen bewegen. Ik heb nog nooit een ringsling geprobeerd, maar als hij daar wat vrijer in zit is dat misschien wel wat! Bedankt voor het meedenken.
Geen ervaring maar ik lees mee! @Ovenschaal heeft er in dit topic eerder een aantal getipt maar die zijn wel eerder praktisch dan fashion. Ik heb zelf sorels maar die zijn ook niet per se mooi (en ze wil ze niet aan maar dat is een ander verhaal
)
Weet iemand waar ik een pietenjurkje kan vinden in een fysieke winkel? Action of kruidvat misschien? Na een rondje googlen zag ik dat ze bij de Etos hebben, maar die vind ik er eigenijk een beetje gek uitzien, beetje rare pasvorm ofzo.