Tips, ervaringen & aanraders #5

Ja je zal je een beetje moeten aanpassen maar dat is prima. Het lijkt me vooral veel gezelliger voor ze als ze naast elkaar zitten ipv achter elkaar.

Volgende probleem is idd de auto, daar moet ik ook een andere voor. Heb een driedeurs up en dat is nu al gedoe om dr op de achterbank te krijgen en past onze wagen net in met de stoel/ bak op de voorstoelen.

Wat voor auto heb je waar de donkey in past? Ook een ‘ kleine’ auto?

Nee geen afspraken gemaakt, wist wel dat ik ze beiden zou bellen als de bevalling ver genoeg gevorderd was. Voor beiden is het 40 min rijden. Uiteindelijk vorderde de bevalling toch niet zo goed en is m’n schoonmoeder zelfs bij m’n bevalling geweest. M’n eigen moeder was er denk ik een half uur na de bevalling.

1 like

Maillots een do of een don’t?
Ik had er zelf vroeger een hekel aan omdat ze afzakten. Legging onder een rokje is misschien prettiger? Of heeft een maillot voordelen die ik niet zie?

Geen sokken nodig en dus geen probleem met sokken die iit worden getrappeld of als ze groter zijn uit worden getrokken :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Joe!! De Albelli code is er weer!

NL21AUTUMN

Voor 96 gratis pagina’s.

13 likes

Jaaaaa dan kan ik J haar fotoboek bestellen deze week!

Edit: ohhh scheelt ‘maar’ 25€. Dit fotoboek was niet zo groot hahaha

3 likes

Hoopppa! Heb er 4 klaar staan :joy::raised_hands:t3:

3 likes

Ik rij zelf in een Peugeot 206 +. 5 deurs. Onderstel past sowieso in de kofferbak. Net iets beter als ik de achterwielen er af haal, maar ook met wielen past dat. Voor de bakken moest ik echt de baleinen eruit halen, dan paste het wel, maar in die tijd deed ik ze eigenlijk gewoon altijd in de Maxi-Cosi op het onderstel.
De zitjes passen wel, die kan je makkelijk op elkaar stapelen.

Verder rijden we ook een Mercedes b klasse, daar past ie makkelijk in.

2 likes

Ik wilde m ook komen posten, normaal had ik er ook altijd al een paar klaar staan, maar nu nog geen af. Ik hoop er in 12 dagen nog even 3 af té maken :weary:

Ze verlengen hem meestal nog wel een keer met 7 dagen dacht ik!

1 like

Oh dat zou chill zijn, alleen komt er tussen nu en 22 oktober (of 2 weken erna) ook nog een baby, dus hoop het zo snel mogelijk af te hebben :grimacing::grimacing:

Ahh top!! Ik wilde in m’n verlof het jaarboek van de oudste maken maar dat is niet gelukt. Dit is wel motivatie om er vanavond even voor te gaan zitten.

Even een andere spontane tip, deze puzzel van de action is hier echt een hit al vanaf dat ze een maand of 10/11 is en nu nog steeds. Wij hebben de boerderij versie en ik zag vandaag dat ze meerdere soorten hebben dus ik heb ook de voertuigen en de bosdieren gekocht. Ze zijn ook maar €3 en het zijn echt dikke stevige stukjes, betere kwaliteit dan een houten puzzel van hape die we hebben.

7 likes

Ze hebben zelfs pakjes met rits! Nog makkelijker :grin:

1 like

Thanks! Dat geeft hoop :slight_smile: dacht echt hoe krijg ik het in hemelsnaam mee

Ja denk ik wel hoor! Mijn kind van 2 zou dit fantastisch vinden

2 likes

Ah fijn! Dankjewel. Ik doe er ook nog een uitdeelboekje, puzzeltje en geschreven kaartje bij dus dat moet wel leuk worden :blush:

Onze dochter van 2 zou dit idd ook geweldig vinden!

En wat lekker nostalgisch, wij hadden vroege ook dit soort dingen. Geweldig!

1 like

Ik herinner me dit ook nog van vroeger, daarom werd ik er zo enthousiast van haha!

1 like

Absoluut, mijn kindjes zouden dit ook echt heel leuk vinden!

2 likes

Ik vind dit juist een nadeel, tenminste toen mijn dochter laatst voor het eerst een malloit aan had leek het net of ze op het ijs stond hahah. Ze is sokken met anti slip gewend, dus had maar sokken eroverheen gedaan.

1 like