Mijn ouders wonen op iets meer dan 1,5u en die van mijn man in het dorp. Toen ik eenmaal bevallen was van K. maakte het me niks meer uit en was ik trots en zijn ze savonds allemaal gelijktijdig in het ziekenhuis langs geweest.
Bij R. was dat natuurlijk anders ivm bezoekregels en ik wilde sowieso eerst tijd met zn 4en. Mijn moeder paste op K. dus kwam met haar op bezoek in het ziekenhuis. Dag nadat we thuis waren mijn schoonmoeder en mijn vader dag daarna en dag daarna mijn schoonvader (die was werken toen mijn schoonmoeder kwam). Zij hebben zich geschikt naar mijn ouders, omdat die met meer reistijd zaten en zij makkelijker even langs kunnen komen natuurlijk. Als dat andersom was geweest hadden mijn ouders zich naar hun mogen schikken.
Ik kan me voorstellen dat als je in het ziekenhuis bevalt en moet blijven en daar nog bezoek regels zijn je van te voren dat even aangeeft. Vriendin kreeg een geplande keizersnede en mocht 1 bezoeker per dag en heeft toen om teleurstelling te voorkomen aangekaart dat ze eerst haar eigen moeder wilde zien. Ze zei ik ben bevallen, dus ik mag dat kiezen en dan wil ik gewoon mijn eigen moeder zien.
Maar idd wat @Avocadotoast zegt, waarschijnlijk laten ze Alles uit hun handen vallen en springen in de auto als je ze belt en zegt dat ze mogen komen
en mochten ze pas de dag erna kunnen komen ofzo, kun je daarna je schoonouders vragen alsnog dezelfde dag te komen toch.