Tips, ervaringen & aanraders #9

Wij hebben deze, wij zijn daar wel tevreden over.

Smoby Be Move Roze - Driewieler met duwstang | bol

Ik heb nu ook een driewieler van Puky met duwstang, heel fijn om een beetje bij te kunnen sturen :smile: en supergoede kwaliteit. maar denk dat die voor een kindje van 1,5 wel groot is.

Ongevraagde tip, maar koop ook een duowagen. Ik had 2 kids in 15 maanden en die duowagen was het eerste jaar echt een lifesaver om zonder gezeik naar buiten te kunnen.

2 likes

Hoe valt Next kinder kleding? Twijfel over de maat.

2 likes

Verschilt enorm. Of het valt groot of het valt klein. Ik heb nog nooit een kledingstuk gehad dat goed op maat viel.

Hoe is de kwaliteit, vergelijkbaar met c&a ofzo? Ik heb wel eens voor mezelf kleding daar besteld maar altijd weer teruggestuurd vanwege de kwaliteit

Maar het zijn wel leuke kleertjes!

Verschilt ook enorm. Kleding van de c&a heb ik bijna niet maar ik denk wel dat je het kunt vergelijken met de Hema.

Dingen met prints (als in plaatjes erop gedrukt) vind ik slecht, want die scheuren snel als ze een paar keer zijn gedragen. Dus die zou ik afraden.

Maar ik heb ook wel eens een trui (mn lievelings met konijnen) gehad en die was van hele goede kwaliteit.

De stof pilt niet zo snel.

1 like

Hmm twijfel of ik ga bestellen dan


1 like

als de grootste maat. ik ben voor jongenskleding wel fan van Next. geen last van scheurende plaatjes en vrijwel alles van next kan ik doorschuiven naar de jongste.

1 like

@Feather jij had een tijdje geleden tips gegeven voor leuk baby speelgoed vanaf 9 maanden. Ik kan die post echter niet terug vinden en google ook geen resultaten, volgens mij was het een activiteitenvorm, van Haba misschien? Wat waren jouw aanraders ook alweer? Thanksss

2 likes

Ik had een tijd terug gepost over het aanschaffen van een buggy. Thanks nog voor alle reacties! Ik twijfel nu tussen de Cybex Coya en de Joolz aer+. Die laatste is heel populair hier op het forum, maar ik vind amper ervaringen over de Cybex. Iemand die ook over deze twee getwijfeld heeft toevallig?

1 like

@Jeezlouiz

2 likes

Ik heb veel geshopt bij NEXT. Bij m’n zoontje kocht ik alleen maar daar (online). En vond de kwaliteit echt goed. Ook na wassen en droger gebruik. Beter dan ZARA en H&M. Ik bestel af en toe jurkjes voor m’n dochter en die blijven na veel wassen echt goed.

Voor m’n zelf nooit war besteld, misschien dat er verschil zit in Kinder en volwassen kleding ?

1 like

The Stroller Workshop op YouTube heeft misschien een review of vergelijking van de Coya?

1 like

Wow thanks! Meteen ff de filmpjes van de Coya en de Aer gekeken en het wordt zeker de Aer haha.

Edit: de Prenatal mazzeldagen beginnen volgende week weer. Weet iemand toevallig of de Joolz Aer+ vorig jaar in de aanbieding was? Dan wacht ik nog ff met aanschaffen.

2 likes

Ja vorig jaar was de 1e Aer in de aanbieding (die heb ik toen gekocht) maar dat was volgens mij vooral ook omdat de Aer+ net uit was

Meestal is er 20% korting op buggy’s!

1 like

@itakepictures:

Kunnen/konden jullie kinderen echt al trappen met deze leeftijd? Hier nog nooit geprobeerd hoor, dus misschien leert ze het vlot, maar ik dacht eerder aan een loopfiets!

Wat die duowagen betreft zijn we nog enorm in twijfel! Ik hoor echt beide meningen dus ik denk dat we gewoon gaan afwachten en die last minute bestellen als we toch merken dat het nodig is.

Ik ben heel tevreden over Next, alles blijft tot nu toe hartstikke netjes. Heb ook veel kleding van de tweeling van mijn zus en dat is ook nog hartstikke netjes.

Het lukt mij niet om je een privĂ© bericht te sturen, maar ik zie toevallig in ‘mijn’ Etos nog 2 van die ganzen knuffeldoekjes. Ben je al voorzien of kan ik er 1 (of 2?) voor je meenemen?

5 likes

Heeft iemand hier z’n kind(eren) tegen waterpokken gevaccineerd. Ik ben er al tijden iver aan het twijfelen, maar de oudste wordt steeds ouder en heeft het nog niet gehad. En hoe ouder hoe meer ‘last’ over het algemeen.

Ik ben benieuwd of dit een vaccinatie is waar ze erg last van hebben (zoals vaak bij BMR) of dat 't wel meevalt :slight_smile:

1 like