Ooooh nu snap ik het. Hmm dan zou ik wel een commode doen. Veel makkelijker met kleertjes aan en uit doen.
Ja realiseer me nu ook dat ik anders geen plek heb om de kleertjes ĂŒberhaupt te bewaren haha.
O god drie commodes allemaal in gebruik in huis.
Plast ie dan niet per ongeluk over je bed ?
Je legt in het begin ook altijd een doekje over het piemeltje heen, zodat ie niet omhoog gaat en dus alles onder plast.
Wattes??
Ik hoop dat ik al deze tips ooit nog van iemand krijg haha. Zat al te denken om het topic âbaby-hacksâ te openen voor al jullie profi-tips
Haha nee nog geen een keer gebeurd!
Jammer dat daar geen leeftijdsgrens aan zit haha.
Dan heeft hij denk ik het filmpje van Patricia paay gezien.
Omdat hiermee alle topics gespamd worden, maar ik het écht mega fijn zou vinden om dit gebundeld te hebben. Voor alle tips, uitzetlijsten, wat je écht nodig hebt, wat vooral niet (snotzuiter anyone?). Zodat de zwangeren weten wat ze absoluut moeten shoppen, alle niet-zwangeren weten wat ze cadeau kunnen doen en de mamas nóg meer leuke pakjes kunnen scoren
Ik begin maar: wat vond jij echt onmisbaar en MOET elke nieuwe moeder hebben?
Ik ben niet zwanger maar wil mijn zus een sleepyhead cadeau doen; maar is dit iets wat je veel gebruikt?
Bij de 1e niet gemist, maar nu wil ik er wel graag eentje. Is nergens op gebaseerd dus kan ook niet zeggen of het echt (on)misbaar is.
Ik heb wel babynestjes en in het begin echt vaak gebruikt. Gewoon als ik op de bank zat en zij dan in dat babynestje naast me. Of in de box, is toch wat meer geborgenheid.
Ooooh ja dat deden wij ook! Met de hoes van het verschoonkussen er omheen. Maar dat kussen heb ik niet meer helaas.
Ik heb het zelf niet maar vind het wel een heel leuk cadeau, zou het ook wel veel gebruiken denk ik!
Puckababy piep als je kindje daar baat bij heeft (hier niet namelijk).
Ik vind handig om te hebben:
Een grote stapel hydrofiele doeken, babygym, rammelaar, kleine selectie knuffeltjes, speen, wipstoeltje, kinderwagen en draagdoek, borstkolf als je dat nodig hebt.
Wel te missen:
Babybadje, tig mutsjes, voedingskussen en een babyfoon.
Babynestje is wel handig denk ik. Hier heeft ze er alleen maar een week ingelegen⊠mn schoonmoeder had deze zelf gemaakt en ze was er na een week al te groot voor. Bij mn schoonouders (die had n iets bredere) heeft ze er tot n maand ingelegen
Ik vind die kleine schattige lampjes altijd heel leuk of een mutsje of kleine pantoffeltjes/schoentjes!
Hahaha love dit
J slaapt tegenover onze slaapkamer en als ze huilt hoor je dat goed. En haar slaapkamer is boven de woonkamer dus dat horen we ook goed. Alleen als er veel mensen zijn gebruiken wij de babyfoon